Money.plFirmaGrupa pl.soc.prawo

reklamacja sprawnego towaru

poprzedni wątek | następny wątek pl.soc.prawo
2010-08-06 12:13 reklamacja sprawnego towaru krzysiek82
witajcie
kupiłem chłodnicę, zamontowałem okazało się, że cieknie, wykręciłem ją z
auta i podłączyłem na krótko tak aby widzieć miejsce wycieku. Nadal
ciekło. Oddałem więc do sklepu oni do importera on z kolei dał do
ekspertyzy, sprawdzili "ciśnieniowo" i twierdzą, że jest ok. Sklep chce
teraz ode mnie kasę, bo reklamacja nie była uzasadniona. Ja jednak wiec
co widziałem. Co byście polecili zrobić z tym problemem?

--
krzysiek82
2010-08-06 12:42 Re: reklamacja sprawnego towaru Borzymir

Użytkownik "krzysiek82" napisał
> Sklep chce teraz ode mnie kasę, bo reklamacja nie była uzasadniona.

Ale jakie koszty chca odzyskac?
W sklepie zgodnie z prawem musi byc mozliwosc sprawdzenia towaru przy
kupnie.
Wiec logicznie rzecz biorac niepotrzebnie wysylali gdziekolwiek na
ekspertyzy skoro sami nie sprawdzili.
2010-08-06 12:46 Re: reklamacja sprawnego towaru Liwiusz
Borzymir pisze:
>
> Użytkownik "krzysiek82" napisał
>> Sklep chce teraz ode mnie kasę, bo reklamacja nie była uzasadniona.
>
> Ale jakie koszty chca odzyskac?
> W sklepie zgodnie z prawem musi byc mozliwosc sprawdzenia towaru przy
> kupnie.

Że niby mam wjechać samochodem i sobie zamontować przed kupnem?

> Wiec logicznie rzecz biorac niepotrzebnie wysylali gdziekolwiek na
> ekspertyzy skoro sami nie sprawdzili.

Nic takiego z tego nie wynika.

--
Liwiusz
2010-08-06 15:19 Re: reklamacja sprawnego towaru Borzymir

Użytkownik "Liwiusz" napisał
> Że niby mam wjechać samochodem i sobie zamontować przed kupnem?

Nie znam sie na chlodnicach i sposobach ich sprawdzania, moze da sie bez
montowania.
Ale czemu jako klient mialbym sie martwic jak sprzedawca zrealizuje prawo?

>> Wiec logicznie rzecz biorac niepotrzebnie wysylali gdziekolwiek na
>> ekspertyzy skoro sami nie sprawdzili.
>
> Nic takiego z tego nie wynika.

:)
Chcesz sie przekomarzac czy twierdzisz ze klient powinien zaplacic za np
wysyl na ekspertyze gdzie sprzedawcy sie zechce,
np do Chin?
2010-08-06 16:18 Re: reklamacja sprawnego towaru Liwiusz
Borzymir pisze:


> :)
> Chcesz sie przekomarzac czy twierdzisz ze klient powinien zaplacic za np
> wysyl na ekspertyze gdzie sprzedawcy sie zechce,
> np do Chin?

Nie tam gdzie zechce, tylko tam, gdzie jest to uzasadnione.

--
Liwiusz
2010-08-11 09:12 Re: reklamacja sprawnego towaru Borzymir

Użytkownik "Liwiusz" napisał w wiadomości
>> Chcesz sie przekomarzac czy twierdzisz ze klient powinien zaplacic za np
>> wysyl na ekspertyze gdzie sprzedawcy sie zechce,
>> np do Chin?
>
> Nie tam gdzie zechce, tylko tam, gdzie jest to uzasadnione.

Słusznie prawisz gdy chodzi o stwierdzenie przyczyny uszkodzenia towaru, a
nie stwierdzenie
ze takowe uszkodzenie jest.
Czyli nieslusznie prawisz ;)
Dlatego zapytalem na poczatku jakie koszty chce sprzedawca odzyskac, nie
bylo to retoryczne pytanie.
nowsze 1 starsze

Podobne dyskusje

Tytuł Autor Data

Reklamacja

Przemek 2005-10-29 15:39

reklamacja

Tomek 2005-12-25 21:30

reklamacja towaru gdy juz nie ma sklepu

Ferne Oleane 2006-02-20 10:57

Zwrot towaru sprawnego

LuK 2006-07-05 16:11

reklamacja towaru

PaRaDzIqS 2007-02-12 14:19

Reklamacja towaru a dowod zakupu/paragon

Daniel Chlodzinski 2007-06-14 11:42

reklamacja towaru trwającą już grubo ponad rok - pomóżcie

Bartosz B. 2007-09-17 09:35

reklamacja, naprawa towaru, odmowa

iwonkapio 2009-04-14 18:40

Nieuznana reklamacja i brak zwrotu towaru

Arek 2009-12-13 13:12

Reklamacja

tp 2010-05-10 19:31