poprzedni wątek | następny wątek | pl.soc.prawo |
2010-08-06 12:13 | reklamacja sprawnego towaru | krzysiek82 |
witajcie kupiłem chłodnicę, zamontowałem okazało się, że cieknie, wykręciłem ją z auta i podłączyłem na krótko tak aby widzieć miejsce wycieku. Nadal ciekło. Oddałem więc do sklepu oni do importera on z kolei dał do ekspertyzy, sprawdzili "ciśnieniowo" i twierdzą, że jest ok. Sklep chce teraz ode mnie kasę, bo reklamacja nie była uzasadniona. Ja jednak wiec co widziałem. Co byście polecili zrobić z tym problemem? -- krzysiek82 |
2010-08-06 12:42 | Re: reklamacja sprawnego towaru | Borzymir |
Użytkownik "krzysiek82" > Sklep chce teraz ode mnie kasę, bo reklamacja nie była uzasadniona. Ale jakie koszty chca odzyskac? W sklepie zgodnie z prawem musi byc mozliwosc sprawdzenia towaru przy kupnie. Wiec logicznie rzecz biorac niepotrzebnie wysylali gdziekolwiek na ekspertyzy skoro sami nie sprawdzili. |
||
2010-08-06 12:46 | Re: reklamacja sprawnego towaru | Liwiusz |
Borzymir pisze: > > Użytkownik "krzysiek82" >> Sklep chce teraz ode mnie kasę, bo reklamacja nie była uzasadniona. > > Ale jakie koszty chca odzyskac? > W sklepie zgodnie z prawem musi byc mozliwosc sprawdzenia towaru przy > kupnie. Że niby mam wjechać samochodem i sobie zamontować przed kupnem? > Wiec logicznie rzecz biorac niepotrzebnie wysylali gdziekolwiek na > ekspertyzy skoro sami nie sprawdzili. Nic takiego z tego nie wynika. -- Liwiusz |
||
2010-08-06 15:19 | Re: reklamacja sprawnego towaru | Borzymir |
Użytkownik "Liwiusz" > Że niby mam wjechać samochodem i sobie zamontować przed kupnem? Nie znam sie na chlodnicach i sposobach ich sprawdzania, moze da sie bez montowania. Ale czemu jako klient mialbym sie martwic jak sprzedawca zrealizuje prawo? >> Wiec logicznie rzecz biorac niepotrzebnie wysylali gdziekolwiek na >> ekspertyzy skoro sami nie sprawdzili. > > Nic takiego z tego nie wynika. :) Chcesz sie przekomarzac czy twierdzisz ze klient powinien zaplacic za np wysyl na ekspertyze gdzie sprzedawcy sie zechce, np do Chin? |
||
2010-08-06 16:18 | Re: reklamacja sprawnego towaru | Liwiusz |
Borzymir pisze: > :) > Chcesz sie przekomarzac czy twierdzisz ze klient powinien zaplacic za np > wysyl na ekspertyze gdzie sprzedawcy sie zechce, > np do Chin? Nie tam gdzie zechce, tylko tam, gdzie jest to uzasadnione. -- Liwiusz |
||
2010-08-11 09:12 | Re: reklamacja sprawnego towaru | Borzymir |
Użytkownik "Liwiusz" >> Chcesz sie przekomarzac czy twierdzisz ze klient powinien zaplacic za np >> wysyl na ekspertyze gdzie sprzedawcy sie zechce, >> np do Chin? > > Nie tam gdzie zechce, tylko tam, gdzie jest to uzasadnione. Słusznie prawisz gdy chodzi o stwierdzenie przyczyny uszkodzenia towaru, a nie stwierdzenie ze takowe uszkodzenie jest. Czyli nieslusznie prawisz ;) Dlatego zapytalem na poczatku jakie koszty chce sprzedawca odzyskac, nie bylo to retoryczne pytanie. |
nowsze | 1 | starsze |
Tytuł | Autor | Data |
---|---|---|
Reklamacja |
Przemek | 2005-10-29 15:39 |
reklamacja |
Tomek | 2005-12-25 21:30 |
reklamacja towaru gdy juz nie ma sklepu |
Ferne Oleane | 2006-02-20 10:57 |
Zwrot towaru sprawnego |
LuK | 2006-07-05 16:11 |
reklamacja towaru |
PaRaDzIqS | 2007-02-12 14:19 |
Reklamacja towaru a dowod zakupu/paragon |
Daniel Chlodzinski | 2007-06-14 11:42 |
reklamacja towaru trwającą już grubo ponad rok - pomóżcie |
Bartosz B. | 2007-09-17 09:35 |
reklamacja, naprawa towaru, odmowa |
iwonkapio | 2009-04-14 18:40 |
Nieuznana reklamacja i brak zwrotu towaru |
Arek | 2009-12-13 13:12 |
Reklamacja |
tp | 2010-05-10 19:31 |