poprzedni wątek | następny wątek | pl.soc.prawo |
2014-03-10 20:37 | Re: Propozycje Ustawy o CCTV i komentarze i przykła | hikikomorisan |
On 10.03.2014 19:06, Andrzej Lawa wrote: > W dniu 10.03.2014 17:44, hikikomorisan pisze: > >>>> Calkowicie mnie nie interesuje wykrycie sprawcow jak bede martwy. >>> >>> Czyli wolisz mieć albo stały, gwarnatowany ludzki nazdór ALBO w ogóle >>> nic. Baaaaaaaaaardzo "logiczne". >> >> Nie zrozumiales. > > Raczej ty - argumentujesz za idiotycznym nakazem/zakazem. > Dla ciebie idiotyczny. To mozesz pozwalac wchodzic z Google Glass do twojej kabinki czy do pisuaru. JA sobie nie zycze, zeby transmizja ze mna z restauracji, kawiarni, parku wedrowala live do internetu. -- Zgadzam sie placic trzydziesci zlotych abonamentu RTV /czy jak to sie nie bedzie nazywac/ ale pod warunkiem, ze znikna z kanalow TV publicznej reklamy oraz polowa odmozdzajacych programow pseudo-rozrywkowych. Jesli TV publiczna zacznie dostarczac wartosciowe tresci to nie ma problemu z utrzymywaniem przydatnej spolecznie, edukacyjnie i rozrywkowo inicjatywy... http://wiadomosci.onet.pl/kraj/braun-tvp-nie-utrzyma-sie-z-oplaty-au diowizualnej-bez-reklam/5w52l |
2014-03-10 21:49 | Re: Propozycje Ustawy o CCTV i kome | Andrzej Lawa |
W dniu 10.03.2014 20:37, hikikomorisan pisze: > JA sobie nie zycze, zeby transmizja ze mna z restauracji, kawiarni, > parku wedrowala live do internetu. A JA sobie nie życzę, żeby jakiekolwiek twoje "myśli" trafiały do internetu. -- Świadomie psujący kodowanie i formatowanie wierszy są jak srający z lenistwa i głupoty na środku pokoju. I jeszcze ci durnie tłumaczą to nowoczesnością... |
||
2014-03-10 21:51 | Re: Propozycje Ustawy o CCTV i komentarze | Andrzej Lawa |
W dniu 10.03.2014 20:36, hikikomorisan pisze: > Znaczy ty widac bardzo pragniesz byc obserwowany, nagrywany i > transmitowany w restauracji na ten przyklad? Wg tej "logiki" - należy wprowadzić zakaz patrzenia w miejscach publicznych, w szczególności z wykorzystaniem lornetki. A jeśli nie poprzesz tego zakazu to będzie oznaczać, że tak bardzo pragniesz być obserwowany. -- Świadomie psujący kodowanie i formatowanie wierszy są jak srający z lenistwa i głupoty na środku pokoju. I jeszcze ci durnie tłumaczą to nowoczesnością... |
||
2014-03-10 22:22 | Re: | Kubuś Puchatek |
Dnia 10.03.2014 o 21:49 Andrzej Lawa > W dniu 10.03.2014 20:37, hikikomorisan pisze: > >> JA sobie nie zycze, zeby transmizja ze mna z restauracji, kawiarni, >> parku wedrowala live do internetu. > > A JA sobie nie życzę, żeby jakiekolwiek twoje "myśli" trafiały do > internetu. > Hiki i "myśli" w jednym zdaniu??? Odważna teza... Pozdrawiam Kamil -- = |
||
2014-03-10 22:43 | Re: Propozycje Ustawy o CCTV i komentarze | Dariusz_K._Ładziak |
Użytkownik hikikomorisan napisał: > On 10.03.2014 12:11, Andrzej Lawa wrote: >> W dniu 10.03.2014 11:51, hikikomorisan pisze: >> >>> Nie chodzi mi o patrzenie, tylko o nagrywanie i transmisje obrazu i >>> dzwieku, czyli glownie publikowanie wizerunku bez zgody. >> >> Łaskawie odróżnij rejestrację od publikacji. >> > > Nie mam zamiaru byc ani rejestrowany ani publikowany. Nie wywalaj szyby w witrynie sklepowej, nie wal po mordzie przypadkowego przechodnia - to nie będzie podstaw do publikowania twojego wizerunku. Obecne przepisy ci to gwarantują. A ten co się mieni następcą Kostka, najwyraźniej zbójów chronić chce. Na drzewo, banany prostować! -- Darek |
||
2014-03-10 23:16 | Re: Propozycje Ustawy o CCTV i kome | Andrzej Lawa |
W dniu 10.03.2014 22:22, Kubuś Puchatek pisze: >> A JA sobie nie życzę, żeby jakiekolwiek twoje "myśli" trafiały do >> internetu. >> > > Hiki i "myśli" w jednym zdaniu??? Odważna teza... Stąd też cudzysłów ;) -- Świadomie psujący kodowanie i formatowanie wierszy są jak srający z lenistwa i głupoty na środku pokoju. I jeszcze ci durnie tłumaczą to nowoczesnością... |
||
2014-03-10 23:38 | Re: Propozycje Ustawy o CCTV i komentarze | hikikomorisan |
On 10.03.2014 21:51, Andrzej Lawa wrote: > W dniu 10.03.2014 20:36, hikikomorisan pisze: > >> Znaczy ty widac bardzo pragniesz byc obserwowany, nagrywany i >> transmitowany w restauracji na ten przyklad? > > Wg tej "logiki" - należy wprowadzić zakaz patrzenia w miejscach > publicznych, w szczególności z wykorzystaniem lornetki. Lornetki transmitują obraz bezposrednio do youtube? > A jeśli nie > poprzesz tego zakazu to będzie oznaczać, że tak bardzo pragniesz być > obserwowany. > Ilu jednoczesnie widziales ludzi z lornetkami w restauracji? -- Zgadzam sie placic trzydziesci zlotych abonamentu RTV /czy jak to sie nie bedzie nazywac/ ale pod warunkiem, ze znikna z kanalow TV publicznej reklamy oraz polowa odmozdzajacych programow pseudo-rozrywkowych. Jesli TV publiczna zacznie dostarczac wartosciowe tresci to nie ma problemu z utrzymywaniem przydatnej spolecznie, edukacyjnie i rozrywkowo inicjatywy... http://wiadomosci.onet.pl/kraj/braun-tvp-nie-utrzyma-sie-z-oplaty-au diowizualnej-bez-reklam/5w52l |
||
2014-03-10 23:40 | Re: Propozycje Ustawy o CCTV i komentarze i przykła | hikikomorisan |
On 10.03.2014 21:49, Andrzej Lawa wrote: > W dniu 10.03.2014 20:37, hikikomorisan pisze: > >> JA sobie nie zycze, zeby transmizja ze mna z restauracji, kawiarni, >> parku wedrowala live do internetu. > > A JA sobie nie życzę, żeby jakiekolwiek twoje "myśli" trafiały do > internetu. I mozesz postulowac wprowadznie takich zmian w prawie, bo o tym jest watek - o nowym prawie odnosnie monitoringu. Wiec dobrze byloby uregulowac takze "nowoczesniejsze" technologie sluzace do "monitorowania" otoczenia i transmitowania obrazu i dzwieku live w internet. -- Zgadzam sie placic trzydziesci zlotych abonamentu RTV /czy jak to sie nie bedzie nazywac/ ale pod warunkiem, ze znikna z kanalow TV publicznej reklamy oraz polowa odmozdzajacych programow pseudo-rozrywkowych. Jesli TV publiczna zacznie dostarczac wartosciowe tresci to nie ma problemu z utrzymywaniem przydatnej spolecznie, edukacyjnie i rozrywkowo inicjatywy... http://wiadomosci.onet.pl/kraj/braun-tvp-nie-utrzyma-sie-z-oplaty-au diowizualnej-bez-reklam/5w52l |
||
2014-03-11 00:03 | Re: Propozycje Ustawy o CCTV i komentarze | Andrzej Lawa |
W dniu 10.03.2014 23:38, hikikomorisan pisze: >>> Znaczy ty widac bardzo pragniesz byc obserwowany, nagrywany i >>> transmitowany w restauracji na ten przyklad? >> >> Wg tej "logiki" - należy wprowadzić zakaz patrzenia w miejscach >> publicznych, w szczególności z wykorzystaniem lornetki. > > Lornetki transmitują obraz bezposrednio do youtube? Mogą. Jak rozpoznasz lornetkę z wbudowaną kamerą od lornetki bez wbudowanej kamery? >> A jeśli nie >> poprzesz tego zakazu to będzie oznaczać, że tak bardzo pragniesz być >> obserwowany. >> > > Ilu jednoczesnie widziales ludzi z lornetkami w restauracji? A tutaj już o lornetkach nic nie pisałem - chodziło mi o samą obserwację. Kto wie, może właśnie na twitterze o tobie piszą? -- Świadomie psujący kodowanie i formatowanie wierszy są jak srający z lenistwa i głupoty na środku pokoju. I jeszcze ci durnie tłumaczą to nowoczesnością... |
||
2014-03-11 00:09 | Re: Propozycje Ustawy o CCTV i komentarze | hikikomorisan |
On 11.03.2014 00:03, Andrzej Lawa wrote: > W dniu 10.03.2014 23:38, hikikomorisan pisze: > >>>> Znaczy ty widac bardzo pragniesz byc obserwowany, nagrywany i >>>> transmitowany w restauracji na ten przyklad? >>> >>> Wg tej "logiki" - należy wprowadzić zakaz patrzenia w miejscach >>> publicznych, w szczególności z wykorzystaniem lornetki. >> >> Lornetki transmitują obraz bezposrednio do youtube? > > Mogą. Jak rozpoznasz lornetkę z wbudowaną kamerą od lornetki bez > wbudowanej kamery? Facet z lornetką w kawiarni nie ukryje sie. Zostanie grzecznie poproszony o odlozenie lornetki. > >>> A jeśli nie >>> poprzesz tego zakazu to będzie oznaczać, że tak bardzo pragniesz być >>> obserwowany. >>> >> >> Ilu jednoczesnie widziales ludzi z lornetkami w restauracji? > > A tutaj już o lornetkach nic nie pisałem - chodziło mi o samą > obserwację. Kto wie, może właśnie na twitterze o tobie piszą? Moze pisza. Jaki to ma zwiazek z transmisja live mojego wizerunku? -- Zgadzam sie placic trzydziesci zlotych abonamentu RTV /czy jak to sie nie bedzie nazywac/ ale pod warunkiem, ze znikna z kanalow TV publicznej reklamy oraz polowa odmozdzajacych programow pseudo-rozrywkowych. Jesli TV publiczna zacznie dostarczac wartosciowe tresci to nie ma problemu z utrzymywaniem przydatnej spolecznie, edukacyjnie i rozrywkowo inicjatywy... http://wiadomosci.onet.pl/kraj/braun-tvp-nie-utrzyma-sie-z-oplaty-au diowizualnej-bez-reklam/5w52l |
nowsze | 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | starsze |
Tytuł | Autor | Data |
---|---|---|
Gdzie znalesc - przepisy, komentarze, za naruszenia przepisow przy zamowieniach sektorowych ? |
Ania Kowalska | 2005-11-09 18:25 |
Gdzie znalesc - przepisy, komentarze, za naruszenia przepisow przy zamowieniach sektorowych ? |
Ania Kowalska | 2005-11-09 18:27 |
odpowiedzialnosc admina serwisu za komentarze uzytkownikow |
theotherside | 2006-05-13 17:22 |
nowe propozycje |
ubisses | 2006-06-02 08:59 |
N - telewizja DZIWNA UMOWA proszę o komentarze . |
Max | 2006-10-13 04:46 |
Moje propozycje |
Romek | 2007-01-25 13:29 |
komentarze na allegro |
Zespół OFIS | 2007-04-18 08:46 |
Cisza wyborcza o komentarze i wiadomosci w internecie |
Alan | 2007-10-20 01:35 |
komentarze na internecie brudne opinie itp |
bbl | 2009-05-21 17:01 |
propozycje zmian ustawy o broni i amunicji - czy farba w sejmie ma |
Andrzej Ława | 2011-05-16 08:11 |