poprzedni wątek | następny wątek | pl.soc.prawo |
2014-03-11 10:24 | Re: Propozycje Ustawy o CCTV i komentarze | hikikomorisan |
On 11.03.2014 10:12, Andrzej Lawa wrote: > W dniu 11.03.2014 10:00, hikikomorisan pisze: > >>> Nie, już nie. Mowa jest o patrzeniu. Bo jeśli nie chcesz wprowadzić >>> zakazu patrzenia to oznacza, że chcesz żeby ludzie na ciebie patrzyli. I >>> być może rysowali karykatury lub publikowali rysopis na blogu. >>> (wykorzystuję twój własny argument) >> >> Ogolnie to ty sobie wymysliles, co nie jest niczym dziwnym, zawsze to >> robisz w dyskusjach, zmieniasz temat i wmawiasz, ze to nie ty zmieniles >> >> o Google Glass jakos milczysz i slowa nie chcesz napisac >> >> porownujesz je do teatralnej lornetki > > Wykorzystuję tylko twój własny argument: skoro ktoś nie chce zakazu > czegoś (np. patrzenia na niego), to oznacza, że bardzo pragnie bycia > oglądanym. > > Twój włąsny argument - tylko użyty do nieco innej rzeczy. > Zgubiles sie. Postuluje wprowadzenie zakazu uzywania urzadzen wygladajacych jak okulary pozwalajacych na transmisje live obrazu i dzwieku w internecie. Koles moze sobie patrzyc. Oczami. Zakaz ma dotyczych urzadzen j.w. w miejscach publicznych. Poniewaz ludzie, na ktorych ktos peatrzy /w okularach/ sa nieswiadomi nagrywania i publikowania ich wizerunkow w intrnecie. Narusza to ich prywatnosc i ochronę wizerunku. Pojde na kompromis - okulary takie maja podczas rejesttracji swiecic ostra czerwona lampką "REC" oraz wydawac sygnal dzwiekowy. -- Zgadzam sie placic trzydziesci zlotych abonamentu RTV /czy jak to sie nie bedzie nazywac/ ale pod warunkiem, ze znikna z kanalow TV publicznej reklamy oraz polowa odmozdzajacych programow pseudo-rozrywkowych. Jesli TV publiczna zacznie dostarczac wartosciowe tresci to nie ma problemu z utrzymywaniem przydatnej spolecznie, edukacyjnie i rozrywkowo inicjatywy... http://wiadomosci.onet.pl/kraj/braun-tvp-nie-utrzyma-sie-z-oplaty-au diowizualnej-bez-reklam/5w52l |
2014-03-11 10:34 | Re: Propozycje Ustawy o CCTV i komentarze | Andrzej Lawa |
W dniu 11.03.2014 10:24, hikikomorisan pisze: >> Twój włąsny argument - tylko użyty do nieco innej rzeczy. >> > > Zgubiles sie. "Znaczy ty widac bardzo pragniesz byc obserwowany, nagrywany i transmitowany w restauracji na ten przyklad?" Kto to napisał? Krasnoludek? > Postuluje wprowadzenie zakazu uzywania urzadzen wygladajacych jak > okulary pozwalajacych na transmisje live obrazu i dzwieku w internecie. > > Koles moze sobie patrzyc. Oczami. Zakaz ma dotyczych urzadzen j.w. w > miejscach publicznych. Znaczy ty widać bardzo pragniesz być obserwowany, opisywany i rysowany w restauracji na ten przykład? -- Świadomie psujący kodowanie i formatowanie wierszy są jak srający z lenistwa i głupoty na środku pokoju. I jeszcze ci durnie tłumaczą to nowoczesnością... |
||
2014-03-11 10:47 | Re: Propozycje Ustawy o CCTV i komentarze | hikikomorisan |
On 11.03.2014 10:34, Andrzej Lawa wrote: > Znaczy ty widać bardzo pragniesz być obserwowany, opisywany i rysowany w > restauracji na ten przykład? miedzy pragne a przeszkadza mi jest roznica. mozna byc obserwowanym na rozne sposoby. niektorych z nich moge nie chciec inen tolerowac. opisywany, rysowany - wymagaja jakichs czynnosci, ktore latwiej zauwazyc i zaprotestowac -- Zgadzam sie placic trzydziesci zlotych abonamentu RTV /czy jak to sie nie bedzie nazywac/ ale pod warunkiem, ze znikna z kanalow TV publicznej reklamy oraz polowa odmozdzajacych programow pseudo-rozrywkowych. Jesli TV publiczna zacznie dostarczac wartosciowe tresci to nie ma problemu z utrzymywaniem przydatnej spolecznie, edukacyjnie i rozrywkowo inicjatywy... http://wiadomosci.onet.pl/kraj/braun-tvp-nie-utrzyma-sie-z-oplaty-au diowizualnej-bez-reklam/5w52l |
||
2014-03-11 10:51 | Re: Propozycje Ustawy o CCTV i komentarze | Andrzej Lawa |
W dniu 11.03.2014 10:47, hikikomorisan pisze: > On 11.03.2014 10:34, Andrzej Lawa wrote: > >> Znaczy ty widać bardzo pragniesz być obserwowany, opisywany i rysowany w >> restauracji na ten przykład? > > miedzy pragne a przeszkadza mi jest roznica. Ale TO SĄ TWOJE WŁASNE SŁOWA!! > mozna byc obserwowanym na rozne sposoby. niektorych z nich moge nie > chciec inen tolerowac. I co wtedy zrobisz? Zażądasz utworzenia ustawy "o patrzeniu na innych ludzi"? ;) > opisywany, rysowany - wymagaja jakichs czynnosci, ktore latwiej zauwazyc > i zaprotestowac No nie wiem, ja ciągle protestuję przeciwko twojemu bredzeniu w usenecie i jakoś rząd nic nie robi ;-> -- Świadomie psujący kodowanie i formatowanie wierszy są jak srający z lenistwa i głupoty na środku pokoju. I jeszcze ci durnie tłumaczą to nowoczesnością... |
||
2014-03-11 13:38 | Re: Propozycje Ustawy o CCTV i komentarze | hikikomorisan |
On 11.03.2014 10:51, Andrzej Lawa wrote: > W dniu 11.03.2014 10:47, hikikomorisan pisze: >> On 11.03.2014 10:34, Andrzej Lawa wrote: >> >>> Znaczy ty widać bardzo pragniesz być obserwowany, opisywany i rysowany w >>> restauracji na ten przykład? >> >> miedzy pragne a przeszkadza mi jest roznica. > > Ale TO SĄ TWOJE WŁASNE SŁOWA!! Tak, wyrwane z kontekstu. W kontekscie natomiast mnie przeszkadzaja google glass a ty najwyrazniej pragniesz byc podgladany. > >> mozna byc obserwowanym na rozne sposoby. niektorych z nich moge nie >> chciec inen tolerowac. > > I co wtedy zrobisz? Zażądasz utworzenia ustawy "o patrzeniu na innych > ludzi"? ;) ty bys tak zrobil. > >> opisywany, rysowany - wymagaja jakichs czynnosci, ktore latwiej zauwazyc >> i zaprotestowac > > No nie wiem, ja ciągle protestuję przeciwko twojemu bredzeniu w usenecie > i jakoś rząd nic nie robi ;-> ja protestuje przeciwko GGlass i tez rzad nie robi nic. -- Zgadzam sie placic trzydziesci zlotych abonamentu RTV /czy jak to sie nie bedzie nazywac/ ale pod warunkiem, ze znikna z kanalow TV publicznej reklamy oraz polowa odmozdzajacych programow pseudo-rozrywkowych. Jesli TV publiczna zacznie dostarczac wartosciowe tresci to nie ma problemu z utrzymywaniem przydatnej spolecznie, edukacyjnie i rozrywkowo inicjatywy... http://wiadomosci.onet.pl/kraj/braun-tvp-nie-utrzyma-sie-z-oplaty-au diowizualnej-bez-reklam/5w52l |
||
2014-03-11 13:45 | Google Glass | hikikomorisan |
Monitoring czy podglądactwo? Dla mnie podglądactwo. Podglądactwo gorszej natury niż fotografowanie, nawet z ukrycia, czy filmowanie, nawet z ukrycia. Dlaczego? GGlass umozliwia transmisję bezpośrednio na publiczny portal YT. A "nagrywany" nie wie, czy dany czlowiek z GGlass patrzy na niego, patrzy i nagrywa/fotografuje czy dodatkowo jeszcze transmituje. Musi powstac ustawa regulujaca taka nowinkę. Mysle, ze lobby wlascicieli kin, teatrów powinno naciskac. Aby mogli nie wpuscic osobnika w GGlass na seans czy spektakl. Zwykli ludzie tez powinni naciskac. Ochrona wizerunku. Ktora w najmniejszym stopniu powinna dzialac jak zamazywanie twarzy w Street View. Swoja droga mysle, ze niebawem w USA bedzie pierwszy proces przeciw wlascicielowi GGlass ktory udostepni cos albo raczej kogos. |
||
2014-03-11 14:15 | Re: Propozycje Ustawy o CCTV i komentarze | Andrzej Lawa |
W dniu 11.03.2014 13:38, hikikomorisan pisze: >>>> Znaczy ty widać bardzo pragniesz być obserwowany, opisywany i >>>> rysowany w >>>> restauracji na ten przykład? >>> >>> miedzy pragne a przeszkadza mi jest roznica. >> >> Ale TO SĄ TWOJE WŁASNE SŁOWA!! > > Tak, wyrwane z kontekstu. W kontekscie natomiast mnie przeszkadzaja > google glass a ty najwyrazniej pragniesz byc podgladany. To ty pragniesz być podglądany bo nie żądasz ustawy zakazującej patrzenia. >>> mozna byc obserwowanym na rozne sposoby. niektorych z nich moge nie >>> chciec inen tolerowac. >> >> I co wtedy zrobisz? Zażądasz utworzenia ustawy "o patrzeniu na innych >> ludzi"? ;) > > ty bys tak zrobil. Nie, ja właśnie jestem PRZECIWNY dodatkowym regulacjom - obecne uważam za wystarczające. Bezczelnie kłamiesz czy jesteś niedorozwinięty umysłowo? >>> opisywany, rysowany - wymagaja jakichs czynnosci, ktore latwiej zauwazyc >>> i zaprotestowac >> >> No nie wiem, ja ciągle protestuję przeciwko twojemu bredzeniu w usenecie >> i jakoś rząd nic nie robi ;-> > > ja protestuje przeciwko GGlass i tez rzad nie robi nic. Straszne. Idź się powieś. -- Świadomie psujący kodowanie i formatowanie wierszy są jak srający z lenistwa i głupoty na środku pokoju. I jeszcze ci durnie tłumaczą to nowoczesnością... |
||
2014-03-11 14:26 | Re: Propozycje Ustawy o CCTV i komentarze | Marek Dyjor |
hikikomorisan wrote: > tak czy siak, ja bym chcial, aby jak juz bedzie przepis o monitoringu, > to taki, zeby nielegalne w Polsce bylo uzywanie Google Glass i > podobnych wynalazkow w miejscach publicznych, poczynajac od parku, > chodnika, drogi, przez sklepy, bary, restauracje, kina, teatry... ja bym poszedĹ dalej i zakazaĹ nieautoryzowanego patrzenia. przy okazji naleĹźy wprowadziÄ zezwolenia na posiadanie aparatĂłw fotograficznych, kamer, komĂłrek, kamerek web itp. |
||
2014-03-11 14:27 | Re: Propozycje Ustawy o CCTV i komentarze | Marek Dyjor |
hikikomorisan wrote: > On 10.03.2014 12:11, Andrzej Lawa wrote: >> W dniu 10.03.2014 11:51, hikikomorisan pisze: >> >>> Nie chodzi mi o patrzenie, tylko o nagrywanie i transmisje obrazu i >>> dzwieku, czyli glownie publikowanie wizerunku bez zgody. >> >> Ĺaskawie odróşnij rejestracjÄ od publikacji. >> > > Nie mam zamiaru byc ani rejestrowany ani publikowany. to sobie kup kominiarkÄ i juĹź. > > Wiec nie bede rozroznial. > > Zwlaszcza, ze Google Glass sluzy do pokazywania on line tego co sie > widzi. |
||
2014-03-11 14:28 | Re: Propozycje Ustawy o CCTV i komentarze | Marek Dyjor |
hikikomorisan wrote: > On 11.03.2014 00:03, Andrzej Lawa wrote: >> W dniu 10.03.2014 23:38, hikikomorisan pisze: >> >>>>> Znaczy ty widac bardzo pragniesz byc obserwowany, nagrywany i >>>>> transmitowany w restauracji na ten przyklad? >>>> >>>> Wg tej "logiki" - naleĹźy wprowadziÄ zakaz patrzenia w miejscach >>>> publicznych, w szczegĂłlnoĹci z wykorzystaniem lornetki. >>> >>> Lornetki transmitujÄ obraz bezposrednio do youtube? >> >> MogÄ . Jak rozpoznasz lornetkÄ z wbudowanÄ kamerÄ od lornetki bez >> wbudowanej kamery? > > Facet z lornetkÄ w kawiarni nie ukryje sie. > Zostanie grzecznie poproszony o odlozenie lornetki. podstawÄ prawnÄ dla takiego ĹźÄ dania proszÄ :) |
nowsze | 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | starsze |
Tytuł | Autor | Data |
---|---|---|
Gdzie znalesc - przepisy, komentarze, za naruszenia przepisow przy zamowieniach sektorowych ? |
Ania Kowalska | 2005-11-09 18:25 |
Gdzie znalesc - przepisy, komentarze, za naruszenia przepisow przy zamowieniach sektorowych ? |
Ania Kowalska | 2005-11-09 18:27 |
odpowiedzialnosc admina serwisu za komentarze uzytkownikow |
theotherside | 2006-05-13 17:22 |
nowe propozycje |
ubisses | 2006-06-02 08:59 |
N - telewizja DZIWNA UMOWA proszę o komentarze . |
Max | 2006-10-13 04:46 |
Moje propozycje |
Romek | 2007-01-25 13:29 |
komentarze na allegro |
Zespół OFIS | 2007-04-18 08:46 |
Cisza wyborcza o komentarze i wiadomosci w internecie |
Alan | 2007-10-20 01:35 |
komentarze na internecie brudne opinie itp |
bbl | 2009-05-21 17:01 |
propozycje zmian ustawy o broni i amunicji - czy farba w sejmie ma |
Andrzej Ława | 2011-05-16 08:11 |