poprzedni wątek | następny wątek | pl.soc.prawo |
2014-03-11 14:29 | Re: Propozycje Ustawy o CCTV i komentarze | hikikomorisan |
On 11.03.2014 14:15, Andrzej Lawa wrote: > W dniu 11.03.2014 13:38, hikikomorisan pisze: > >>>>> Znaczy ty widać bardzo pragniesz być obserwowany, opisywany i >>>>> rysowany w >>>>> restauracji na ten przykład? >>>> >>>> miedzy pragne a przeszkadza mi jest roznica. >>> >>> Ale TO SĄ TWOJE WŁASNE SŁOWA!! >> >> Tak, wyrwane z kontekstu. W kontekscie natomiast mnie przeszkadzaja >> google glass a ty najwyrazniej pragniesz byc podgladany. > > To ty pragniesz być podglądany bo nie żądasz ustawy zakazującej patrzenia. Znow sie pogubiles. Sprawdz czego sie domagam. > >>>> mozna byc obserwowanym na rozne sposoby. niektorych z nich moge nie >>>> chciec inen tolerowac. >>> >>> I co wtedy zrobisz? Zażądasz utworzenia ustawy "o patrzeniu na innych >>> ludzi"? ;) >> >> ty bys tak zrobil. > > Nie, ja właśnie jestem PRZECIWNY dodatkowym regulacjom - obecne uważam > za wystarczające. > > Bezczelnie kłamiesz czy jesteś niedorozwinięty umysłowo? > >>>> opisywany, rysowany - wymagaja jakichs czynnosci, ktore latwiej >>>> zauwazyc >>>> i zaprotestowac >>> >>> No nie wiem, ja ciągle protestuję przeciwko twojemu bredzeniu w usenecie >>> i jakoś rząd nic nie robi ;-> >> >> ja protestuje przeciwko GGlass i tez rzad nie robi nic. > > Straszne. Idź się powieś. Ty tez :p -- Zgadzam sie placic trzydziesci zlotych abonamentu RTV /czy jak to sie nie bedzie nazywac/ ale pod warunkiem, ze znikna z kanalow TV publicznej reklamy oraz polowa odmozdzajacych programow pseudo-rozrywkowych. Jesli TV publiczna zacznie dostarczac wartosciowe tresci to nie ma problemu z utrzymywaniem przydatnej spolecznie, edukacyjnie i rozrywkowo inicjatywy... http://wiadomosci.onet.pl/kraj/braun-tvp-nie-utrzyma-sie-z-oplaty-au diowizualnej-bez-reklam/5w52l |
2014-03-11 14:31 | Re: Propozycje Ustawy o CCTV i komentarze | hikikomorisan |
On 11.03.2014 14:26, Marek Dyjor wrote: > hikikomorisan wrote: >> tak czy siak, ja bym chcial, aby jak juz bedzie przepis o monitoringu, >> to taki, zeby nielegalne w Polsce bylo uzywanie Google Glass i >> podobnych wynalazkow w miejscach publicznych, poczynajac od parku, >> chodnika, drogi, przez sklepy, bary, restauracje, kina, teatry... > > ja bym poszedł dalej i zakazał nieautoryzowanego patrzenia. to ty idz dalej, ja zostane przy swoim -- Zgadzam sie placic trzydziesci zlotych abonamentu RTV /czy jak to sie nie bedzie nazywac/ ale pod warunkiem, ze znikna z kanalow TV publicznej reklamy oraz polowa odmozdzajacych programow pseudo-rozrywkowych. Jesli TV publiczna zacznie dostarczac wartosciowe tresci to nie ma problemu z utrzymywaniem przydatnej spolecznie, edukacyjnie i rozrywkowo inicjatywy... http://wiadomosci.onet.pl/kraj/braun-tvp-nie-utrzyma-sie-z-oplaty-au diowizualnej-bez-reklam/5w52l |
||
2014-03-11 14:30 | Re: Propozycje Ustawy o CCTV i komentarze | Marek Dyjor |
hikikomorisan wrote: > Koles moze sobie patrzyc. Oczami. Zakaz ma dotyczych urzadzen j.w. w > miejscach publicznych. > > Poniewaz ludzie, na ktorych ktos peatrzy /w okularach/ sa nieswiadomi > nagrywania i publikowania ich wizerunkow w intrnecie. Narusza to ich > prywatnosc i ochronÄ wizerunku. > > Pojde na kompromis - okulary takie maja podczas rejesttracji swiecic > ostra czerwona lampkÄ "REC" oraz wydawac sygnal dzwiekowy. my wiemy ze jesteĹ chory :) |
||
2014-03-11 14:31 | Re: Propozycje Ustawy o CCTV i komentarze | hikikomorisan |
On 11.03.2014 14:30, Marek Dyjor wrote: > hikikomorisan wrote: >> Koles moze sobie patrzyc. Oczami. Zakaz ma dotyczych urzadzen j.w. w >> miejscach publicznych. >> >> Poniewaz ludzie, na ktorych ktos peatrzy /w okularach/ sa nieswiadomi >> nagrywania i publikowania ich wizerunkow w intrnecie. Narusza to ich >> prywatnosc i ochronę wizerunku. >> >> Pojde na kompromis - okulary takie maja podczas rejesttracji swiecic >> ostra czerwona lampką "REC" oraz wydawac sygnal dzwiekowy. > > my wiemy ze jesteś chory :) ty czyli wy, towarzyszu? :> -- Zgadzam sie placic trzydziesci zlotych abonamentu RTV /czy jak to sie nie bedzie nazywac/ ale pod warunkiem, ze znikna z kanalow TV publicznej reklamy oraz polowa odmozdzajacych programow pseudo-rozrywkowych. Jesli TV publiczna zacznie dostarczac wartosciowe tresci to nie ma problemu z utrzymywaniem przydatnej spolecznie, edukacyjnie i rozrywkowo inicjatywy... http://wiadomosci.onet.pl/kraj/braun-tvp-nie-utrzyma-sie-z-oplaty-au diowizualnej-bez-reklam/5w52l |
||
2014-03-11 14:37 | Re: Propozycje Ustawy o CCTV i komentarze | Andrzej Lawa |
W dniu 11.03.2014 14:29, hikikomorisan pisze: >> To ty pragniesz być podglądany bo nie żądasz ustawy zakazującej >> patrzenia. > > Znow sie pogubiles. Sprawdz czego sie domagam. Domagasz się idiotyzmu. A ja rozmontowuję twój durny argument wykorzystując go bezpośrednio do innego rodzaju patrzenia. Wycofujesz się z argumentu "jak nie chcesz zakazu, to chcesz żeby ci to wszyscy robili"? [ciach] >>> ja protestuje przeciwko GGlass i tez rzad nie robi nic. >> >> Straszne. Idź się powieś. > > Ty tez :p Ja nie mam powodu. Ty masz jakieś problemy egzystencjalne. -- Świadomie psujący kodowanie i formatowanie wierszy są jak srający z lenistwa i głupoty na środku pokoju. I jeszcze ci durnie tłumaczą to nowoczesnością... |
||
2014-03-11 14:40 | Re: Propozycje Ustawy o CCTV i komentarze | hikikomorisan |
On 11.03.2014 14:37, Andrzej Lawa wrote: > W dniu 11.03.2014 14:29, hikikomorisan pisze: > >>> To ty pragniesz być podglądany bo nie żądasz ustawy zakazującej >>> patrzenia. >> >> Znow sie pogubiles. Sprawdz czego sie domagam. > > Domagasz się idiotyzmu. > > A ja rozmontowuję twój durny argument wykorzystując go bezpośrednio do > innego rodzaju patrzenia. ale inny rodzaj patrzenia nie jest w centrum mojej uwagi. jak bede postulowal zakaz wchodzenia do basenu z golym fiutem to nie znaczy, ze postuluje zakaz wchodzenia do wlasnej wanny z golym fiutem > > Wycofujesz się z argumentu "jak nie chcesz zakazu, to chcesz żeby ci to > wszyscy robili"? To nie yl argument. > > [ciach] > >>>> ja protestuje przeciwko GGlass i tez rzad nie robi nic. >>> >>> Straszne. Idź się powieś. >> >> Ty tez :p > > Ja nie mam powodu. Ty masz jakieś problemy egzystencjalne. > To ty protestujesz przeciw mojemu pisaniu i zalisz sie, ze rzad nic nie robi... -- Zgadzam sie placic trzydziesci zlotych abonamentu RTV /czy jak to sie nie bedzie nazywac/ ale pod warunkiem, ze znikna z kanalow TV publicznej reklamy oraz polowa odmozdzajacych programow pseudo-rozrywkowych. Jesli TV publiczna zacznie dostarczac wartosciowe tresci to nie ma problemu z utrzymywaniem przydatnej spolecznie, edukacyjnie i rozrywkowo inicjatywy... http://wiadomosci.onet.pl/kraj/braun-tvp-nie-utrzyma-sie-z-oplaty-au diowizualnej-bez-reklam/5w52l |
||
2014-03-11 15:05 | Re: Propozycje Ustawy o CCTV i komentarze | Marek Dyjor |
hikikomorisan wrote: > tak czy siak, ja bym chcial, aby jak juz bedzie przepis o monitoringu, > to taki, zeby nielegalne w Polsce bylo uzywanie Google Glass i > podobnych wynalazkow w miejscach publicznych, poczynajac od parku, > chodnika, drogi, przez sklepy, bary, restauracje, kina, teatry... drogi trollu... rĂłwnei dobrze mĂłgĹbyĹ sugerowac zakaz posiadania aparatĂłw fotograficznych i kamer oraz komĂłrek. posiadanie google glass nie oznacza wcale, Ĺźe ich posiadacz bÄdzie non stop wszystko co zobaczy transmitowaĹ na jutube czy fejsa. to jego wola. publikacja zaĹ twojego wizerunku jest chroniona dostatecznie mocno obowiÄ zujÄ cym obecnie prawem. dodajmy Ĺźe na drodze postÄpowania cywilnego moĹźesz wnosiÄ dowolne pozwy jeĹĹi tylko masz na to czas i pieniÄ dze. |
||
2014-03-11 15:22 | Re: Propozycje Ustawy o CCTV i komentarze | hikikomorisan |
On 11.03.2014 15:05, Marek Dyjor wrote: > hikikomorisan wrote: >> tak czy siak, ja bym chcial, aby jak juz bedzie przepis o monitoringu, >> to taki, zeby nielegalne w Polsce bylo uzywanie Google Glass i >> podobnych wynalazkow w miejscach publicznych, poczynajac od parku, >> chodnika, drogi, przez sklepy, bary, restauracje, kina, teatry... > > drogi trollu... > > równei dobrze mógłbyś sugerowac zakaz posiadania aparatów > fotograficznych i kamer oraz komórek. moglbym, ale ja dostrzegam roznice miedzy urzadzeniem typowo do rejestracji a innym, typowo do rejestracji i publikacji live. > > posiadanie google glass nie oznacza wcale, że ich posiadacz będzie non > stop wszystko co zobaczy transmitował na jutube czy fejsa. to jego wola. dlatego moment transmisji powinien byc wyraznie sygnalizowany. > publikacja zaś twojego wizerunku jest chroniona dostatecznie mocno > obowiązującym obecnie prawem. > > dodajmy że na drodze postępowania cywilnego możesz wnosić dowolne pozwy > jeśłi tylko masz na to czas i pieniądze. ano wlasnie, czyli mam prawo szukac wiatru w polu dlaczego pokrzywdzony ma byc traktowany gorzej od sprawcy? -- Zgadzam sie placic trzydziesci zlotych abonamentu RTV /czy jak to sie nie bedzie nazywac/ ale pod warunkiem, ze znikna z kanalow TV publicznej reklamy oraz polowa odmozdzajacych programow pseudo-rozrywkowych. Jesli TV publiczna zacznie dostarczac wartosciowe tresci to nie ma problemu z utrzymywaniem przydatnej spolecznie, edukacyjnie i rozrywkowo inicjatywy... http://wiadomosci.onet.pl/kraj/braun-tvp-nie-utrzyma-sie-z-oplaty-au diowizualnej-bez-reklam/5w52l |
||
2014-03-11 15:25 | Re: Propozycje Ustawy o CCTV i komentarze | Marek Dyjor |
hikikomorisan wrote: > On 11.03.2014 14:15, Andrzej Lawa wrote: >> W dniu 11.03.2014 13:38, hikikomorisan pisze: >> >>>>>> Znaczy ty widaÄ bardzo pragniesz byÄ obserwowany, opisywany i >>>>>> rysowany w >>>>>> restauracji na ten przykĹad? >>>>> >>>>> miedzy pragne a przeszkadza mi jest roznica. >>>> >>>> Ale TO SÄ TWOJE WĹASNE SĹOWA!! >>> >>> Tak, wyrwane z kontekstu. W kontekscie natomiast mnie przeszkadzaja >>> google glass a ty najwyrazniej pragniesz byc podgladany. >> >> To ty pragniesz byÄ podglÄ dany bo nie ĹźÄ dasz ustawy zakazujÄ cej >> patrzenia. > > Znow sie pogubiles. Sprawdz czego sie domagam. znaczy chcesz zakazaÄ filmowania i fotografowania? zdajesz sobie sprawÄ ze takie prawo bÄdzie fikcjÄ nie moĹźliwÄ do wyegzekwowania obecne prawo skutecznie chroni twĂłj wizerunek przed publikacjÄ ... |
||
2014-03-11 15:28 | Re: Google Glass | Marek Dyjor |
hikikomorisan wrote: > Monitoring czy podglÄ dactwo? > > Dla mnie podglÄ dactwo. PodglÄ dactwo gorszej natury niĹź fotografowanie, > nawet z ukrycia, czy filmowanie, nawet z ukrycia. > > Dlaczego? > > GGlass umozliwia transmisjÄ bezpoĹrednio na publiczny portal YT. > > A "nagrywany" nie wie, czy dany czlowiek z GGlass patrzy na niego, > patrzy i nagrywa/fotografuje czy dodatkowo jeszcze transmituje. a skÄ d wiesz co sie dzieje z tym co filmuje kamera albo aparatem fotograficznym juĹź nie wspominajÄ c o telefonach komĂłrkowych? prawo musi mieÄ sens i byÄ moĹźliwe do wyegzekwowania. Prawo chroni twĂłj wizerunek nie pozwalajÄ c na publikacjÄ go bez twojej zgody chyba Ĺźe jesteĹ np czÄĹciÄ tĹumu itp... |
nowsze | 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | starsze |
Tytuł | Autor | Data |
---|---|---|
Gdzie znalesc - przepisy, komentarze, za naruszenia przepisow przy zamowieniach sektorowych ? |
Ania Kowalska | 2005-11-09 18:25 |
Gdzie znalesc - przepisy, komentarze, za naruszenia przepisow przy zamowieniach sektorowych ? |
Ania Kowalska | 2005-11-09 18:27 |
odpowiedzialnosc admina serwisu za komentarze uzytkownikow |
theotherside | 2006-05-13 17:22 |
nowe propozycje |
ubisses | 2006-06-02 08:59 |
N - telewizja DZIWNA UMOWA proszę o komentarze . |
Max | 2006-10-13 04:46 |
Moje propozycje |
Romek | 2007-01-25 13:29 |
komentarze na allegro |
Zespół OFIS | 2007-04-18 08:46 |
Cisza wyborcza o komentarze i wiadomosci w internecie |
Alan | 2007-10-20 01:35 |
komentarze na internecie brudne opinie itp |
bbl | 2009-05-21 17:01 |
propozycje zmian ustawy o broni i amunicji - czy farba w sejmie ma |
Andrzej Ława | 2011-05-16 08:11 |