poprzedni wątek | następny wątek | pl.soc.prawo |
2014-03-11 15:31 | Re: Propozycje Ustawy o CCTV i komentarze | Marek Dyjor |
hikikomorisan wrote: wiesz, Ĺźe chyba jesteĹ jednym z najstarszych czynnych trolii internetowych :) |
2014-03-11 15:36 | Re: Propozycje Ustawy o CCTV i komentarze | hikikomorisan |
On 11.03.2014 15:25, Marek Dyjor wrote: > znaczy chcesz zakazać filmowania i fotografowania? chce zakasu transmisji live z okularów w sposob niejawny domagam sie zatem, aby urzadzenie informowalo o tym, czy nagrywa, i czy transmituje - a jesli to technicznie niemozliwe, to zabronienie uzywania takiego urzadzenia > zdajesz sobie sprawę ze takie prawo będzie fikcją nie możliwą do > wyegzekwowania dlatego zaproponowalam po calosci - zakaz uzywania Google Glass w miejscach publicznych > obecne prawo skutecznie chroni twój wizerunek przed publikacją... jak obejrze sie na jutubie to jak jestem chroniony? nie jestem -- Zgadzam sie placic trzydziesci zlotych abonamentu RTV /czy jak to sie nie bedzie nazywac/ ale pod warunkiem, ze znikna z kanalow TV publicznej reklamy oraz polowa odmozdzajacych programow pseudo-rozrywkowych. Jesli TV publiczna zacznie dostarczac wartosciowe tresci to nie ma problemu z utrzymywaniem przydatnej spolecznie, edukacyjnie i rozrywkowo inicjatywy... http://wiadomosci.onet.pl/kraj/braun-tvp-nie-utrzyma-sie-z-oplaty-au diowizualnej-bez-reklam/5w52l |
||
2014-03-11 15:39 | Re: Google Glass | hikikomorisan |
On 11.03.2014 15:28, Marek Dyjor wrote: > hikikomorisan wrote: >> Monitoring czy podglądactwo? >> >> Dla mnie podglądactwo. Podglądactwo gorszej natury niż fotografowanie, >> nawet z ukrycia, czy filmowanie, nawet z ukrycia. >> >> Dlaczego? >> >> GGlass umozliwia transmisję bezpośrednio na publiczny portal YT. >> >> A "nagrywany" nie wie, czy dany czlowiek z GGlass patrzy na niego, >> patrzy i nagrywa/fotografuje czy dodatkowo jeszcze transmituje. > > a skąd wiesz co sie dzieje z tym co filmuje kamera albo aparatem > fotograficznym już nie wspominając o telefonach komórkowych? Po pierwsze w momencie gdy widze, ze ktos kieruje w moja strone obiektyw moge sie odwrocic. Bo to oznacza, ze bedzie chcial zrobic zdjecie lub film. Moze oczywiscie markowac, ale malo osob markuje ruch zeby tylko zamarkowac. Przy okularach nie ma rozroznienia, czy obrot glowy w twoja strone to patrzenie, filmowanie czy transmisja. > > prawo musi mieć sens i być możliwe do wyegzekwowania. Dlatego propnuje podyskutowac inaczej niz w durnym tonie "hiki masz wyjebane". > Prawo chroni twój wizerunek nie pozwalając na publikację go bez twojej > zgody chyba że jesteś np częścią tłumu itp... -- Zgadzam sie placic trzydziesci zlotych abonamentu RTV /czy jak to sie nie bedzie nazywac/ ale pod warunkiem, ze znikna z kanalow TV publicznej reklamy oraz polowa odmozdzajacych programow pseudo-rozrywkowych. Jesli TV publiczna zacznie dostarczac wartosciowe tresci to nie ma problemu z utrzymywaniem przydatnej spolecznie, edukacyjnie i rozrywkowo inicjatywy... http://wiadomosci.onet.pl/kraj/braun-tvp-nie-utrzyma-sie-z-oplaty-au diowizualnej-bez-reklam/5w52l |
||
2014-03-11 15:39 | Re: Propozycje Ustawy o CCTV i komentarze | hikikomorisan |
On 11.03.2014 15:31, Marek Dyjor wrote: > hikikomorisan wrote: > > > wiesz, że chyba jesteś jednym z najstarszych czynnych trolii > internetowych :) Uczylem sie i ucze od nalepszych na tej grupie. -- Zgadzam sie placic trzydziesci zlotych abonamentu RTV /czy jak to sie nie bedzie nazywac/ ale pod warunkiem, ze znikna z kanalow TV publicznej reklamy oraz polowa odmozdzajacych programow pseudo-rozrywkowych. Jesli TV publiczna zacznie dostarczac wartosciowe tresci to nie ma problemu z utrzymywaniem przydatnej spolecznie, edukacyjnie i rozrywkowo inicjatywy... http://wiadomosci.onet.pl/kraj/braun-tvp-nie-utrzyma-sie-z-oplaty-au diowizualnej-bez-reklam/5w52l |
||
2014-03-11 15:51 | Re: Google Glass | masti |
Dnia pięknego Tue, 11 Mar 2014 15:39:00 +0100 osobnik zwany hikikomorisan napisał: > Moze oczywiscie markowac, ale malo osob markuje ruch zeby tylko > zamarkowac. > > Przy okularach nie ma rozroznienia, czy obrot glowy w twoja strone to > patrzenie, filmowanie czy transmisja. idzie facet z telefonem przy uchu. Dzwoni czy filmuje z transmisją na YT? -- mst "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości? -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett |
||
2014-03-11 15:52 | Re: Google Glass | A. Filip |
"Marek Dyjor" > hikikomorisan wrote: >> Monitoring czy podglądactwo? >> >> Dla mnie podglądactwo. Podglądactwo gorszej natury niż >> fotografowanie, >> nawet z ukrycia, czy filmowanie, nawet z ukrycia. >> >> Dlaczego? >> >> GGlass umozliwia transmisję bezpośrednio na publiczny portal >> YT. >> >> A "nagrywany" nie wie, czy dany czlowiek z GGlass patrzy na >> niego, >> patrzy i nagrywa/fotografuje czy dodatkowo jeszcze transmituje. > > a skąd wiesz co sie dzieje z tym co filmuje kamera albo aparatem > fotograficznym już nie wspominając o telefonach komórkowych? > > prawo musi mieć sens i być możliwe do wyegzekwowania. > > Prawo chroni twój wizerunek nie pozwalając na publikację go bez > twojej > zgody chyba że jesteś np częścią tłumu itp... Prawo zakazujące *publikacji* zdjęć filmów robionych w miejscach publicznych w przypadku Google Glass jest na tyle egzekwowane żeby miało sens. Bo Google Glass/Google Street View to po Leninowsku ilość tworząca nową jakość. -- A. Filip Ludzie i zwierzęta należą do tej samej kategorii istot. (Przysłowie chińskie) |
||
2014-03-11 16:00 | Re: Google Glass | hikikomorisan |
On 11.03.2014 15:51, masti wrote: > Dnia pięknego Tue, 11 Mar 2014 15:39:00 +0100 osobnik zwany hikikomorisan > napisał: > >> Moze oczywiscie markowac, ale malo osob markuje ruch zeby tylko >> zamarkowac. >> >> Przy okularach nie ma rozroznienia, czy obrot glowy w twoja strone to >> patrzenie, filmowanie czy transmisja. > > idzie facet z telefonem przy uchu. Dzwoni czy filmuje z transmisją na YT? > no i? idzie facet w google glass i porownaj prawdopodobienstgwo -- Zgadzam sie placic trzydziesci zlotych abonamentu RTV /czy jak to sie nie bedzie nazywac/ ale pod warunkiem, ze znikna z kanalow TV publicznej reklamy oraz polowa odmozdzajacych programow pseudo-rozrywkowych. Jesli TV publiczna zacznie dostarczac wartosciowe tresci to nie ma problemu z utrzymywaniem przydatnej spolecznie, edukacyjnie i rozrywkowo inicjatywy... http://wiadomosci.onet.pl/kraj/braun-tvp-nie-utrzyma-sie-z-oplaty-au diowizualnej-bez-reklam/5w52l |
||
2014-03-11 16:03 | Re: Google Glass | masti |
Dnia pięknego Tue, 11 Mar 2014 16:00:24 +0100 osobnik zwany hikikomorisan napisał: > On 11.03.2014 15:51, masti wrote: >> Dnia pięknego Tue, 11 Mar 2014 15:39:00 +0100 osobnik zwany >> hikikomorisan napisał: >> >>> Moze oczywiscie markowac, ale malo osob markuje ruch zeby tylko >>> zamarkowac. >>> >>> Przy okularach nie ma rozroznienia, czy obrot glowy w twoja strone to >>> patrzenie, filmowanie czy transmisja. >> >> idzie facet z telefonem przy uchu. Dzwoni czy filmuje z transmisją na >> YT? >> >> > no i? no i robi dokładnie to samo co pacjent z GG > > idzie facet w google glass > > i porownaj prawdopodobienstgwo podaj dane -- mst "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości? -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett |
||
2014-03-11 16:10 | Re: Google Glass | hikikomorisan |
On 11.03.2014 16:03, masti wrote: > Dnia pięknego Tue, 11 Mar 2014 16:00:24 +0100 osobnik zwany hikikomorisan > napisał: > >> On 11.03.2014 15:51, masti wrote: >>> Dnia pięknego Tue, 11 Mar 2014 15:39:00 +0100 osobnik zwany >>> hikikomorisan napisał: >>> >>>> Moze oczywiscie markowac, ale malo osob markuje ruch zeby tylko >>>> zamarkowac. >>>> >>>> Przy okularach nie ma rozroznienia, czy obrot glowy w twoja strone to >>>> patrzenie, filmowanie czy transmisja. >>> >>> idzie facet z telefonem przy uchu. Dzwoni czy filmuje z transmisją na >>> YT? >>> >>> >> no i? > > no i robi dokładnie to samo co pacjent z GG nie > >> >> idzie facet w google glass >> >> i porownaj prawdopodobienstgwo > > podaj dane podalem -- Zgadzam sie placic trzydziesci zlotych abonamentu RTV /czy jak to sie nie bedzie nazywac/ ale pod warunkiem, ze znikna z kanalow TV publicznej reklamy oraz polowa odmozdzajacych programow pseudo-rozrywkowych. Jesli TV publiczna zacznie dostarczac wartosciowe tresci to nie ma problemu z utrzymywaniem przydatnej spolecznie, edukacyjnie i rozrywkowo inicjatywy... http://wiadomosci.onet.pl/kraj/braun-tvp-nie-utrzyma-sie-z-oplaty-au diowizualnej-bez-reklam/5w52l |
||
2014-03-11 16:12 | Re: Propozycje Ustawy o CCTV i komentarze | Andrzej Lawa |
W dniu 11.03.2014 14:40, hikikomorisan pisze: >> Wycofujesz się z argumentu "jak nie chcesz zakazu, to chcesz żeby ci to >> wszyscy robili"? > > To nie yl argument. Ale jednak tego pseudoargumentu użyłeś. >> Ja nie mam powodu. Ty masz jakieś problemy egzystencjalne. >> > > To ty protestujesz przeciw mojemu pisaniu i zalisz sie, ze rzad nic nie > robi... Widzę sarkazm nadal ciebie przerasta. -- Świadomie psujący kodowanie i formatowanie wierszy są jak srający z lenistwa i głupoty na środku pokoju. I jeszcze ci durnie tłumaczą to nowoczesnością... |
nowsze | 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | starsze |
Tytuł | Autor | Data |
---|---|---|
Gdzie znalesc - przepisy, komentarze, za naruszenia przepisow przy zamowieniach sektorowych ? |
Ania Kowalska | 2005-11-09 18:25 |
Gdzie znalesc - przepisy, komentarze, za naruszenia przepisow przy zamowieniach sektorowych ? |
Ania Kowalska | 2005-11-09 18:27 |
odpowiedzialnosc admina serwisu za komentarze uzytkownikow |
theotherside | 2006-05-13 17:22 |
nowe propozycje |
ubisses | 2006-06-02 08:59 |
N - telewizja DZIWNA UMOWA proszę o komentarze . |
Max | 2006-10-13 04:46 |
Moje propozycje |
Romek | 2007-01-25 13:29 |
komentarze na allegro |
Zespół OFIS | 2007-04-18 08:46 |
Cisza wyborcza o komentarze i wiadomosci w internecie |
Alan | 2007-10-20 01:35 |
komentarze na internecie brudne opinie itp |
bbl | 2009-05-21 17:01 |
propozycje zmian ustawy o broni i amunicji - czy farba w sejmie ma |
Andrzej Ława | 2011-05-16 08:11 |