poprzedni wątek | następny wątek | pl.soc.prawo |
2014-03-12 11:28 | Re: Google Glass | Andrzej Lawa |
W dniu 12.03.2014 09:42, hikikomorisan pisze: > On 12.03.2014 08:30, Wojciech Bancer wrote: >> On 2014-03-11, hikikomorisan >> >> [...] >> >>> GGlass umozliwia transmisję bezpośrednio na publiczny portal YT. >> >> Może też być pomocny osobom słabowidzącym. >> Dlaczego chcesz zakazać stosowania urządzenia które może innym >> pomóc, > > dlaczego mam pozwolic na stosowanie czegos, co wiekszosci bedzie > przeszkadzac? Ty nie jesteś większością. -- Świadomie psujący kodowanie i formatowanie wierszy są jak srający z lenistwa i głupoty na środku pokoju. I jeszcze ci durnie tłumaczą to nowoczesnością... |
2014-03-12 15:40 | Re: Google Glass | hikikomorisan |
On 12.03.2014 10:28, Gotfryd Smolik news wrote: > Twojej jednoosobowej większości, czy zrobiłeś stosowną statystykę > u posiadaczy GG? A moje imie LEGION ;P > Otóż jak na dziś i dla mnie, owo prawdopodobieństwo że ktoś > mnie sfilmuje dla aparatu telefonicznego/smartfona jest całkiem > wysokie, zaś dla GG wynosi dokładnie zero - po prostu nawet > nie widziałem człowieka z GG. Podobnie bliskie zeru jest prawdopodobienstwo ze sfilmuje cie ktos udajacy ze trzyma telefon przy uchu, na co ktos sie powolywal. Istotna dla mnie jest roznica - filmowanie telefonem widac. Tak, widac. Widac, ze cos ktos trzyma w rece i gdzie kieruje. A jesli macha telefonem w sposob "rejestratorski" to nie po to by pomachac. Tylko by cyknac focie. A teraz wyobraz sobie czasy, w ktorych GG bedzie tak dzuo jak obecnie okularnikow. Eksperyment myslowy. Wyjdz na ulice i "udawaj" ze kazdy okularnik, ktorego widzisz nagrywa i transmituje na jutube to co ma przed soba. Czyli kazdy mijajacy Cie czlowiek nagrywa Cie. Na ulicy. w sklepie. w sexshopie, w publicznym szalecie przy pisuarze, w restauracji. I wszedzie tam, gdzie mozesz spotkac okularnika. > Z prostego powodu - dopóki coś się nie rozpowszechni, łatwo > Ci będzie znaleźć oponentów, kierujących się zasadą "nie znam > to się sprzeciwię" bądź choćby zazdrością :> Ale ja sie sprzeciwiam dlatego, ze znam. Igonorancja to blogoslawienstwo. Wiekszosc ignoruje swoja prywatnosc. -- Zgadzam sie placic trzydziesci zlotych abonamentu RTV /czy jak to sie nie bedzie nazywac/ ale pod warunkiem, ze znikna z kanalow TV publicznej reklamy oraz polowa odmozdzajacych programow pseudo-rozrywkowych. Jesli TV publiczna zacznie dostarczac wartosciowe tresci to nie ma problemu z utrzymywaniem przydatnej spolecznie, edukacyjnie i rozrywkowo inicjatywy... http://wiadomosci.onet.pl/kraj/braun-tvp-nie-utrzyma-sie-z-oplaty-au diowizualnej-bez-reklam/5w52l |
||
2014-03-12 15:42 | Re: Propozycje Ustawy o CCTV i komentarze | hikikomorisan |
On 12.03.2014 10:28, poreba wrote: > Dnia Tue, 11 Mar 2014 10:24:52 +0100, hikikomorisan napisał(a): > >> Postuluje wprowadzenie zakazu uzywania urzadzen wygladajacych jak >> okulary pozwalajacych na transmisje live obrazu i dzwieku w internecie. > 'Niby trollować to trza umić' a Tobie jednak to wychodzi. > Ale załóżmy, że (zupełnie niepotrzebnie wobec istniejących juz przepisow) > wprowadzimy 'zakaz uzywania urzadzeń wygladających jak okulary...' > GoogleGlass=GG > > Wiesz co się pojawi? GH, zakażemy. Pojawi się GR... Skróty rozszyfruj > sobie. Tak naprawdę: dowolnie. > Zakazmy zatem po prostu nagrywania i transmitowania live kazdym urzadzeniem, ktore nie sygnalizuje tego faktu osobom, ktore moga byc w zasiegu obiektywu. -- Zgadzam sie placic trzydziesci zlotych abonamentu RTV /czy jak to sie nie bedzie nazywac/ ale pod warunkiem, ze znikna z kanalow TV publicznej reklamy oraz polowa odmozdzajacych programow pseudo-rozrywkowych. Jesli TV publiczna zacznie dostarczac wartosciowe tresci to nie ma problemu z utrzymywaniem przydatnej spolecznie, edukacyjnie i rozrywkowo inicjatywy... http://wiadomosci.onet.pl/kraj/braun-tvp-nie-utrzyma-sie-z-oplaty-au diowizualnej-bez-reklam/5w52l |
||
2014-03-12 16:10 | Re: Google Glass | Gotfryd Smolik news |
On Wed, 12 Mar 2014, hikikomorisan wrote: > On 12.03.2014 10:28, Gotfryd Smolik news wrote: > >> Twojej jednoosobowej większości, czy zrobiłeś stosowną statystykę >> u posiadaczy GG? > > A moje imie LEGION ;P Odnotowujemy ;P > Ale ja sie sprzeciwiam dlatego, ze znam. > > Igonorancja to blogoslawienstwo. Wiekszosc ignoruje swoja prywatnosc. No i właśnie wyjaśniłeś to, czym rzucam niby grochem o ścianę. Zauważ: wcale nie wtykam się do Twojego poglądu na "słuszność" takiej czy innej obrony prywatności. Wg stanu "na dziś", realnie, w użyciu, całkiem istotne zagrożenie stanowią np. karty płatnicze. I co z tego? *SAM* napisałeś, teraz, że NIE CHODZI O WIĘKSZOŚĆ! A niby do czego ja oponowałem, jak nie do Twojej tezy o "większości", pisząc że jest z gruntu błędna? pzdr, Gotfryd |
||
2014-03-12 16:48 | Re: Google Glass | hikikomorisan |
On 12.03.2014 16:10, Gotfryd Smolik news wrote: >> Ale ja sie sprzeciwiam dlatego, ze znam. >> >> Igonorancja to blogoslawienstwo. Wiekszosc ignoruje swoja prywatnosc. > > No i właśnie wyjaśniłeś to, czym rzucam niby grochem o ścianę. > Zauważ: wcale nie wtykam się do Twojego poglądu na "słuszność" > takiej czy innej obrony prywatności. No wlasnie ja chcialem o slusznosci porozmawiac. A zostalem zakrzyczany, ze chce wprowadzic zakaz patrzenia przez lornetki w teatrach. Andrzej stanal /jak zwykle/ na wysokosci zadania i obsfukowal watek. > Wg stanu "na dziś", realnie, w użyciu, całkiem istotne zagrożenie > stanowią np. karty płatnicze. > I co z tego? Jakie to zagrozenie? Bo ja nie w temacie :) Od jakiegos roku uzywam ich tylko do wyplacania gotowki ze sciany, i potem sobie juz kupuje za pieniazki papierowe, metalowe, ale mam frajde :D -- Zgadzam sie placic trzydziesci zlotych abonamentu RTV /czy jak to sie nie bedzie nazywac/ ale pod warunkiem, ze znikna z kanalow TV publicznej reklamy oraz polowa odmozdzajacych programow pseudo-rozrywkowych. Jesli TV publiczna zacznie dostarczac wartosciowe tresci to nie ma problemu z utrzymywaniem przydatnej spolecznie, edukacyjnie i rozrywkowo inicjatywy... http://wiadomosci.onet.pl/kraj/braun-tvp-nie-utrzyma-sie-z-oplaty-au diowizualnej-bez-reklam/5w52l |
||
2014-03-12 23:49 | Re: Google Glass | Gotfryd Smolik news |
On Wed, 12 Mar 2014, hikikomorisan wrote: > No wlasnie ja chcialem o slusznosci porozmawiac. No to źle trafiłeś, powołując się na WIĘKSZOSĆ :) I tyle. > A zostalem zakrzyczany, ze chce wprowadzic zakaz patrzenia Z grubsza. Niby co, Eskimos z Grenlandii lub Mur... wróć, "afroamerykanin z USA" to jakiś gorszy i nie może widzieć tego co ja?? :P >> Wg stanu "na dziś", realnie, w użyciu, całkiem istotne zagrożenie >> stanowią np. karty płatnicze. >> I co z tego? > > Jakie to zagrozenie? Zwyczajne śledzenie. Z profilowaniem. Znacznie bardziej "antyprywatne" niż "podgląd w miejscu" jakąś kamerką, bo odpowiada przypadkowi kiedy to "Twój podglądacz" łaziłby za Tobą, ewentualnie dysponowałby siecią kamer (patrz monitoring miejski i podobne, w odróżnieniu od bardzo lokalnego monitoringu prywatnego, czy to domu czy sklepu). Przepraszam: nie odpowiada, wyniki profilowania bywają *lepsze* niż wnioski z bezpośredniej obserwacji. Przypadek bardziej skrajny: http://supermarket.blox.pl/2012/02/Jak-sklep-dowiedzial-sie-ze-nastolatka-j est-w.html pzdr, Gotfryd |
||
2014-03-13 00:32 | Re: Google Glass | hikikomorisan |
On 12.03.2014 23:49, Gotfryd Smolik news wrote: >> Jakie to zagrozenie? > > Zwyczajne śledzenie. Z profilowaniem. aaaaa, dziekuje, nie uzywam ;D > Przypadek bardziej skrajny: > http://supermarket.blox.pl/2012/02/Jak-sklep-dowiedzial-sie-ze-nastolatka-jest-w.html Czytalem :D masz: http://niebezpiecznik.pl/post/niefortunny-wywiad-wiceprezesa-alior-ban ku-czyli-profilowanie-klientow-i-sprzedawanie-danych-na-ich-temat-innym-firmom/ ht tp://samcik.blox.pl/2013/06/Zaczelo-sie-Bank-poinformowal-klientow-bedziemy.html i tak dalej... -- Zgadzam sie placic trzydziesci zlotych abonamentu RTV /czy jak to sie nie bedzie nazywac/ ale pod warunkiem, ze znikna z kanalow TV publicznej reklamy oraz polowa odmozdzajacych programow pseudo-rozrywkowych. Jesli TV publiczna zacznie dostarczac wartosciowe tresci to nie ma problemu z utrzymywaniem przydatnej spolecznie, edukacyjnie i rozrywkowo inicjatywy... http://wiadomosci.onet.pl/kraj/braun-tvp-nie-utrzyma-sie-z-oplaty-au diowizualnej-bez-reklam/5w52l |
||
2014-03-13 08:01 | Re: Google Glass | marek |
On 11.03.2014 13:45, hikikomorisan wrote: > Monitoring czy podglądactwo? > > Dla mnie podglądactwo. Podglądactwo gorszej natury niż fotografowanie, > nawet z ukrycia, czy filmowanie, nawet z ukrycia. Napisz do Google, aby równolegle do GGlass sprzedawali miniaturowy nadajnik. GGglass odbierałby sygnał z takiego nadajnika (tak jak odbiera wifi) i odpowiednio miejscowo pixelozował rejestrowany przez GGlass obraz np. stosownie do kierunkowego natężenia odbieranego sygnału. Oczywiście nadajnik nosiłaby przy sobie osoba, która nie chce być rejestrowana. Proste ;) Od strony prawnej raczej niewiele wskórasz. Jedyna szansa, że przekonasz do siebie twórcę GGlass jakimś pomysłem, który pozwoli im zachować twarz a nawet może poprawić PR ;) Będzie i wilk syty i owca cała, a nawet mogliby zarobić na tym całym interesie 2x więcej ;) Marek |
||
2014-03-13 09:26 | Re: Google Glass | januszek |
hikikomorisan napisa?(a): > aaaaa, dziekuje, nie uzywam ;D To nic nie zmienia. To tylko dodatkowa informacja w Twoim profilu mówiąca o tym, że nie używasz karty w typowy sposób ;) j. -- "Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!" |
||
2014-03-13 10:45 | Re: Google Glass | hikikomorisan |
On 13.03.2014 09:26, januszek wrote: > hikikomorisan napisa?(a): > >> aaaaa, dziekuje, nie uzywam ;D > > To nic nie zmienia. To tylko dodatkowa informacja w Twoim profilu > mówiąca o tym, że nie używasz karty w typowy sposób ;) no zawsze brak informacji to tez informacja pewnie dlatego nie dostaje dobrze targetowanego spamu, czyli maili reklamowych z tym co mnie interesuje, bo nie wiedza, czy kupuje elektronike, czy pieluchy, i w jakim sklepie - no moga zalozyc, ze kupuje w biedronce, skoro blisko biedronki wyjmuje kase, a w biedronce placi sie gotowka :D /placi sie? nie wiem, kiedys tylko gotowka sie placilo, ale teraz to nie wiem/ -- Zgadzam sie placic trzydziesci zlotych abonamentu RTV /czy jak to sie nie bedzie nazywac/ ale pod warunkiem, ze znikna z kanalow TV publicznej reklamy oraz polowa odmozdzajacych programow pseudo-rozrywkowych. Jesli TV publiczna zacznie dostarczac wartosciowe tresci to nie ma problemu z utrzymywaniem przydatnej spolecznie, edukacyjnie i rozrywkowo inicjatywy... http://wiadomosci.onet.pl/kraj/braun-tvp-nie-utrzyma-sie-z-oplaty-au diowizualnej-bez-reklam/5w52l |
nowsze | 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | starsze |
Tytuł | Autor | Data |
---|---|---|
Gdzie znalesc - przepisy, komentarze, za naruszenia przepisow przy zamowieniach sektorowych ? |
Ania Kowalska | 2005-11-09 18:25 |
Gdzie znalesc - przepisy, komentarze, za naruszenia przepisow przy zamowieniach sektorowych ? |
Ania Kowalska | 2005-11-09 18:27 |
odpowiedzialnosc admina serwisu za komentarze uzytkownikow |
theotherside | 2006-05-13 17:22 |
nowe propozycje |
ubisses | 2006-06-02 08:59 |
N - telewizja DZIWNA UMOWA proszę o komentarze . |
Max | 2006-10-13 04:46 |
Moje propozycje |
Romek | 2007-01-25 13:29 |
komentarze na allegro |
Zespół OFIS | 2007-04-18 08:46 |
Cisza wyborcza o komentarze i wiadomosci w internecie |
Alan | 2007-10-20 01:35 |
komentarze na internecie brudne opinie itp |
bbl | 2009-05-21 17:01 |
propozycje zmian ustawy o broni i amunicji - czy farba w sejmie ma |
Andrzej Ława | 2011-05-16 08:11 |