poprzedni wątek | następny wątek | pl.soc.prawo |
2005-12-05 21:00 | pytanie o gwarancję | sg |
Witam, mam takie małe pytanie: mój brat kupił komputer w hipermarkecie ;-) i po jakimś czasie przestał działać, więc go zareklamował. W rezultacie otrzymał komputer po naprawie: naprawiono płytę główną i wymieniono nagrywarkę na całkiem nową. Nie dostał karty gwarancyjnej jako, że 'my nie dajemy takich kart, karta jest jedna do zestawu'. Dodatkowo zwiększono mu okres gwarancyjny o 14 dni, chociaż nie wiem dlaczego. Centrala z warszawy powiedziała, że karta gwarancyjna się należy, ale serwis z Łodzi na to znowu, że oni nie dostają takich kart i nie ma dodatkowej gwarancji na tą wymienioną nagrywarkę i obowiązuje gwarancja na cały zestaw komputerowy. Wydaje mi się, że coś tu jest nie tak, czy może mi ktoś podać jakieś paragrafy do tego ? pozdrawiam sg |
2005-12-06 10:09 | Re: pytanie o gwarancję | Beniamin |
sg napisał(a): > Witam, > mam takie małe pytanie: mój brat kupił komputer w hipermarkecie ;-) i po > jakimś czasie przestał działać, więc go zareklamował. W rezultacie > otrzymał komputer po naprawie: naprawiono płytę główną i wymieniono > nagrywarkę na całkiem nową. Nie dostał karty gwarancyjnej jako, że 'my > nie dajemy takich kart, karta jest jedna do zestawu'. Dodatkowo > zwiększono mu okres gwarancyjny o 14 dni, chociaż nie wiem dlaczego. > Centrala z warszawy powiedziała, że karta gwarancyjna się należy, ale > serwis z Łodzi na to znowu, że oni nie dostają takich kart i nie ma > dodatkowej gwarancji na tą wymienioną nagrywarkę i obowiązuje gwarancja > na cały zestaw komputerowy. Wydaje mi się, że coś tu jest nie tak, czy > może mi ktoś podać jakieś paragrafy do tego ? Gwarancja nie jest obowiązkowa, więc tylko od warunków gwarancji zapisanych w karcie gwarancyjnej zależy, czy na wymienione części dostaniesz dłuższą gwarancję, czy nadal obowiązuje ten sam okres. Przeczytaj dokładnie warunki. -- Pozdrawiam, Beniamin |
||
2005-12-06 14:27 | Re: pytanie o gwarancję | sg |
Beniamin napisał(a): > sg napisał(a): > >> Witam, >> mam takie małe pytanie: mój brat kupił komputer w hipermarkecie ;-) i >> po jakimś czasie przestał działać, więc go zareklamował. W rezultacie >> otrzymał komputer po naprawie: naprawiono płytę główną i wymieniono >> nagrywarkę na całkiem nową. Nie dostał karty gwarancyjnej jako, że 'my >> nie dajemy takich kart, karta jest jedna do zestawu'. Dodatkowo >> zwiększono mu okres gwarancyjny o 14 dni, chociaż nie wiem dlaczego. >> Centrala z warszawy powiedziała, że karta gwarancyjna się należy, ale >> serwis z Łodzi na to znowu, że oni nie dostają takich kart i nie ma >> dodatkowej gwarancji na tą wymienioną nagrywarkę i obowiązuje >> gwarancja na cały zestaw komputerowy. Wydaje mi się, że coś tu jest >> nie tak, czy może mi ktoś podać jakieś paragrafy do tego ? > > > Gwarancja nie jest obowiązkowa, więc tylko od warunków gwarancji > zapisanych w karcie gwarancyjnej zależy, czy na wymienione części > dostaniesz dłuższą gwarancję, czy nadal obowiązuje ten sam okres. > Przeczytaj dokładnie warunki. > OK, ale co z tym, ze tam jest nowa nagrywarka, a nie ma na nia gwarancji producenta, tylko gwarancja firmy, ktora ja tam wsadzila na caly 'zestaw'. Zawsze mi sie wydawalo, ze w takim przypadku jest gwarancja na podzespol taka jaka daje producent, a firma wymieniajaca to nie ma nic do gadania sg |
nowsze | 1 | starsze |
Tytuł | Autor | Data |
---|---|---|
Pytanie .. |
RBS | 2006-01-05 14:59 |
PYTANIE |
JogiBabu | 2006-03-19 22:01 |
pytanie |
Jacek | 2006-04-07 15:33 |
PYTANIE |
JogiBabu | 2006-03-19 22:01 |
pytanie |
Jacek | 2006-04-07 15:33 |
Pytanie |
levyand8 | 2006-12-22 20:41 |
pytanie |
Asia** | 2007-02-23 21:11 |
Pytanie |
Pi | 2007-03-07 14:47 |
Szybkie pytanie o gwarancję. |
Szymon Fortuna | 2007-03-22 19:42 |
pytanie |
Majkel | 2007-06-30 19:16 |