poprzedni wątek | następny wątek | pl.soc.prawo |
2013-07-24 11:51 | Reklamacja w biurze podróży | Budzik |
Składałem reklamację w biurze podróży ze względu na ofertę niezgodną z opisem. W piśmie wymieniłem 2 niezgodności i określiłem oczekiwanie finansowe rekompensaty na 25% wartości wycieczki. W odpowiedzi (oczywiście negatywnej :) sa informacje, że pismo dotarło do firmy 01.07 a odpowiedź datowana jest na 22.07. Czy w takiej sytuacji mogę, nie odnosząc się do meritum, uznać, iż wobec nie dotrzymanai 14 dniowego czasu na odpowiedź reklamacja została uznana? -- Pozdrawia... Budzik b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_") "Najpewniejszą metodą zachowania tajemnicy jest sprawienie, by ludzie wierzyli, że już ją znają." Frank Herbert |
2013-07-24 14:33 | Re: Reklamacja w biurze podróży | Liwiusz |
W dniu 2013-07-24 11:51, Budzik pisze: > Czy w takiej sytuacji mogę, nie odnosząc się do meritum, uznać, iż wobec > nie dotrzymanai 14 dniowego czasu na odpowiedź reklamacja została uznana? Nie. Usługa to nie towar, do której można stosować "wiadomą" ustawę. -- Liwiusz |
nowsze | 1 | starsze |
Tytuł | Autor | Data |
---|---|---|
Problem z biurem podróży z Niemiec |
Puchy | 2005-12-04 20:18 |
Reklamacja? |
Michał_Komorowski | 2006-02-16 20:52 |
temperatura w biurze :( |
rev | 2007-06-15 10:43 |
oszukana przez biuro podróży |
anna | 2007-07-04 09:40 |
Czas pracy w podróży służbowej |
krzychol | 2007-09-05 16:53 |
Zwrot kosztów podróży przez sąd |
Damian | 2007-09-13 18:35 |
Zwrot kosztów podróży świadka |
christo | 2008-04-02 12:45 |
biuro podróży |
Madzia | 2008-10-29 14:19 |
wezwanie do sądu a zwrot kosztów podróży |
ello | 2008-11-14 18:06 |
Porada prawna, ew. proces: BHP w biurze. |
Pawel | 2008-12-04 06:31 |