Money.plFirmaGrupa pl.soc.prawo

Reklamacja w biurze podróży

poprzedni wątek | następny wątek pl.soc.prawo
2013-07-24 11:51 Reklamacja w biurze podróży Budzik
Składałem reklamację w biurze podróży ze względu na ofertę niezgodną z
opisem.
W piśmie wymieniłem 2 niezgodności i określiłem oczekiwanie finansowe
rekompensaty na 25% wartości wycieczki.

W odpowiedzi (oczywiście negatywnej :) sa informacje, że pismo dotarło do
firmy 01.07 a odpowiedź datowana jest na 22.07.

Czy w takiej sytuacji mogę, nie odnosząc się do meritum, uznać, iż wobec
nie dotrzymanai 14 dniowego czasu na odpowiedź reklamacja została uznana?

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
"Najpewniejszą metodą zachowania tajemnicy jest
sprawienie, by ludzie wierzyli, że już ją znają." Frank Herbert
2013-07-24 14:33 Re: Reklamacja w biurze podróży Liwiusz
W dniu 2013-07-24 11:51, Budzik pisze:
> Czy w takiej sytuacji mogę, nie odnosząc się do meritum, uznać, iż wobec
> nie dotrzymanai 14 dniowego czasu na odpowiedź reklamacja została uznana?

Nie. Usługa to nie towar, do której można stosować "wiadomą" ustawę.

--
Liwiusz
nowsze 1 starsze

Podobne dyskusje

Tytuł Autor Data

Problem z biurem podróży z Niemiec

Puchy 2005-12-04 20:18

Reklamacja?

Michał_Komorowski 2006-02-16 20:52

temperatura w biurze :(

rev 2007-06-15 10:43

oszukana przez biuro podróży

anna 2007-07-04 09:40

Czas pracy w podróży służbowej

krzychol 2007-09-05 16:53

Zwrot kosztów podróży przez sąd

Damian 2007-09-13 18:35

Zwrot kosztów podróży świadka

christo 2008-04-02 12:45

biuro podróży

Madzia 2008-10-29 14:19

wezwanie do sądu a zwrot kosztów podróży

ello 2008-11-14 18:06

Porada prawna, ew. proces: BHP w biurze.

Pawel 2008-12-04 06:31