poprzedni wątek | następny wątek | pl.soc.prawo |
2006-02-21 17:09 | Telekomunikacja Polska S.A. i śmierć abonen | mIchaał |
Ponawiam wątek Telekomunikacja Polska S.A. i śmierć abonenta. > Na początku stycznia zmarł stryjek, który nie posiadał własnej rodziny >(był samotny i mieszkał sam). Dalsza rodzina zapłacła rachunek za > telefon do dnia śmierci z wliczeniem kosztów rozmów + abonament do > dnia śmierci i podatek vat. W odpowiedzi na pismo o śmierci abonenta i > prośbą o likwidację lini telefonicznej Telekomunikacja Polska S.A. z > siedzibą w Katowicach natychmiast przysłała pismo, w którym straszy > wyspecjalizowaną firmą windykacyjną w razie nie zapłacenia abonamentu > do końca miesiąca. Czy dalsza rodzina jest zobowiązywana do zapłacenia > rachunku zmarłego? Jak postąpić wobec urzędników Telekomunikacji, > którzy nie chcą zrozumieć sytuacji. Jak się spodziewałem Telekomunikacja Polska po raz kolejny wysłała rachunek do zmarłego. Pomimo, że zostali powiadomieni pisemnie o śmierci abonenta i poproszeni o odłączenie linii telefonicznej. Najśmieszniejsze jest, że w owym rachunku znalazły się dwie wydzwonione jednostki, podczas gdy dom zmarłego jest zamknięty na 3 spusty a telefon odłączony od sieci od dnia zgonu. Oszustwo? Nikt w domu tym nie przebywa, telefon odłączony a oni naliczają sobie jednostki. Zostali powiadomieni telefonicznie i listownie o zgonie abonenta i dostali również akt zgonu. Nie wiem co robić. Pomocy! |
2006-02-21 18:03 | Re: Telekomunikacja Polska S.A. i śmierć abonenta | No Name |
Użytkownik "mIchaał" news:dtfe30$j2r$1@nemesis.news.tpi.pl... > Ponawiam wątek Telekomunikacja Polska S.A. i śmierć abonenta. > > Na początku stycznia zmarł stryjek, który nie posiadał własnej rodziny > >(był samotny i mieszkał sam). Dalsza rodzina zapłacła rachunek za > > telefon do dnia śmierci z wliczeniem kosztów rozmów + abonament do > > dnia śmierci i podatek vat. W odpowiedzi na pismo o śmierci abonenta > i > prośbą o likwidację lini telefonicznej Telekomunikacja Polska S.A. z > > siedzibą w Katowicach natychmiast przysłała pismo, w którym straszy > > wyspecjalizowaną firmą windykacyjną w razie nie zapłacenia abonamentu do > > końca miesiąca. Czy dalsza rodzina jest zobowiązywana do zapłacenia > > rachunku zmarłego? Jak postąpić wobec urzędników Telekomunikacji, > > którzy nie chcą zrozumieć sytuacji. > > Jak się spodziewałem Telekomunikacja Polska po raz kolejny wysłała > rachunek do zmarłego. Pomimo, że zostali powiadomieni pisemnie o śmierci > abonenta i poproszeni o odłączenie linii telefonicznej. Najśmieszniejsze > jest, że w owym rachunku znalazły się dwie wydzwonione jednostki, podczas > gdy dom zmarłego jest zamknięty na 3 spusty a telefon odłączony od sieci > od dnia zgonu. Oszustwo? Nikt w domu tym nie przebywa, telefon odłączony a > oni naliczają sobie jednostki. Zostali powiadomieni telefonicznie i > listownie o zgonie abonenta i dostali również akt zgonu. Nie wiem co > robić. Pomocy! Nie masz się czego obawiać. Zgodnie z umową w przypadku śmierci abonenta umowa ulega wygaśnięciu w sposób automatyczny. Czy tego chcesz czy nie umowa wygasła i już. Jeżeli masz potwierdzenie wysłania zawiadomienia o świerci to nie masz się czego martwić |
||
2006-02-21 19:51 | Re: Telekomunikacja Polska S.A. i śmierć abonenta | vertret |
Użytkownik "mIchaał" news:dtfe30$j2r$1@nemesis.news.tpi.pl... > Nie wiem co robić. Pomocy! Czasem chciałbym mieć takie nudne życie ja ty i szukać sobie problemów. Zmarł klient telekomunikacji i zamiast ona się tym, martwić to ty im cos wysyłasz, dzwonisz, trujesz dupę połowie Polski i dalej pytasz co TY masz robić. Jak tak lubisz rozwiązywać czyjeś problemy to ci powiem, że do mnie też przyszedł rachunek z telekomunikacji. Przefaksować ci go? -- vertret |
||
2006-02-22 09:17 | Re: Telekomunikacja Polska S.A. i śmierć abonen ta | Kira |
Re to: mIchaał [Tue, 21 Feb 2006 17:09:44 +0100]: > Nie wiem co robić. Pomocy! A może jednak olejesz ich w końcu...? Kira -- _____ // //))) priv: kira(a)wwt.pl ~ lub: 1565217 ~ wybierz sobie ;) | \_\c -( http://cyber-girl.net/kira/ - Kira & Pędrak [|_15%__] | ///'__/ ~~~~~~ Ruszyło Nowe CGN: http://Cyber-Girl.NET ~~~~~~ | |
||
2006-02-22 14:46 | Re: Telekomunikacja Polska S.A. i śmierć abonenta | Chopin |
Użytkownik "mIchaał" news:dtfe30$j2r$1@nemesis.news.tpi.pl... > Ponawiam wątek Telekomunikacja Polska S.A. i śmierć abonenta. > > Na początku stycznia zmarł stryjek, który nie posiadał własnej rodziny > >(był samotny i mieszkał sam). Dalsza rodzina zapłacła rachunek za > > telefon do dnia śmierci z wliczeniem kosztów rozmów + abonament do > > dnia śmierci i podatek vat. W odpowiedzi na pismo o śmierci abonenta > i > prośbą o likwidację lini telefonicznej Telekomunikacja Polska S.A. z > > siedzibą w Katowicach natychmiast przysłała pismo, w którym straszy > > wyspecjalizowaną firmą windykacyjną w razie nie zapłacenia abonamentu do > > końca miesiąca. Czy dalsza rodzina jest zobowiązywana do zapłacenia > > rachunku zmarłego? Jak postąpić wobec urzędników Telekomunikacji, > > którzy nie chcą zrozumieć sytuacji. > > Nie wiem co robić. Pomocy! Miałem podobną sytuację. Napisałem rezygnację i prośbę o odłączenie linii. Operator nadal przysyłał rachunki. Z czasem odłączył rozmowy wychodzące. TPSA skierowała windykację rachunku do firmy KRUK. Na pierwszy list z Kruka odpowedziałem, że abonent nie żyje (załączyłem skan skróconego aktu zgonu). Nie pomogło bo przysłali drugi monit. Drugiego listu z Kruka'a nie otwierałem - na odwrocie wpisałem adnotację "Adresat nie żyje". Tą samą adnotację wpisywałem na napływających nadal rachunkach z TPSA. Listy umieszczałem w "Zwrotach". Kruk już więcej nie napisał, TPSA po 4 rachunku dała sobie spokój (linię też odłączyli). Rzecz miała miejsce w Gdańsku. Pozdrawiam, -- Chopin "Gdynia Moje Miasto" |
||
2006-02-28 22:31 | Re: Telekomunikacja Polska S.A. i śmierć ab | Kocureq |
mIchaał napisał(a): > Nie wiem co robić. Pomocy! Człowieku, ile razy ludzie Ci mają napisać żebyś ich olał??? Jak ja Ci wyślę rachunek to też będziesz mi kasę wysyłał? -- /\ /\ [ Jakub 'Kocureq' Anderwald ] /\ /\ =^;^= [ kocureq@kocureq.com ] =^;^= / | [ GG# 1365999 ICQ# 31547220 ] | \ (___(|_|_| [ kocureq@jabber.org ] |_|_|)___) |
nowsze | 1 | starsze |
Tytuł | Autor | Data |
---|---|---|
Odszkodowanie z OC za śmierć |
Seb | 2005-10-28 22:52 |
Przedawnienie, a korekty do faktur (telekomunikacja) |
Olo | 2005-12-08 17:29 |
Przedawnienie (telekomunikacja) - pilne! |
Olo | 2005-12-29 14:51 |
Dziecko-śmierć-urlop |
KomiKomi | 2006-01-04 11:10 |
Telekomunikacja Polska S.A. i śmierć abonen |
mIchaał | 2006-01-30 21:05 |
Telekomunikacja a wystawianie faktur wstecz |
Plusek$ | 2006-04-07 09:51 |
Ekwiwalent - śmierć dziadka |
Piotr Stępniewski | 2006-06-05 12:09 |
telekomunikacja |
MARTA | 2006-06-29 15:24 |
Telekomunikacja |
R De | 2006-11-07 13:39 |
Śmierć-dług bankowy |
zr | 2007-03-30 22:52 |