poprzedni wątek | następny wątek | pl.soc.prawo |
2011-09-02 13:04 | Zwrot towaru | MIX-NET |
Klientka kupila u mnie stroj kapielowy poprzez internet. Po otrzymaniu stroju prosila o zwrot bo cos jej sie nie podobalo. Odpisalem, ze nie ma problemu. Otrzymalem zwrot, a tam stroj bez foli, bez oryginalnego pudelka i bez metek. Napisalem, ze nie przyjme tego stroju w takim stanie i ze po wplaceniu 5 zl odesle go jej spowrotem. Klientka straszy mnie sadem i chce wysylac jakis przepis gdzie niby metki NIE SA wazne przy zwrocie do 10 dni. Twierdzi, ze stroj byl w foli (co jest bzdura) i ze zrobila zdjecia PRZED wyjeciem go z koperty. Ja uwazam tak. Klientka zalozyla stroj, pudelko wywalila, po czym miala jakies uwagi. Spakowala do koperty, wyciagnela aparat i teraz mnie straszy. Co mi moze grozic jezeli sprawa pojdze gdzies wyzej i jak sie bronic przed nie uczciwa klientka? Jej slowo przeciwko mojemu? pozdrawiam MIX-NET |
2011-09-02 13:36 | Re: Zwrot towaru | Andy_Niwiński |
"MIX-NET" news:j3qd8d$1nf$1@inews.gazeta.pl... > Klientka kupila u mnie stroj kapielowy poprzez internet. Po otrzymaniu > stroju prosila o zwrot bo cos jej sie nie podobalo. Odpisalem, ze nie ma > problemu. Otrzymalem zwrot, a tam stroj bez foli, bez oryginalnego pudelka > i bez metek. Napisalem, ze nie przyjme tego stroju w takim stanie i ze po > wplaceniu 5 zl odesle go jej spowrotem. Klientka straszy mnie sadem i chce > wysylac jakis przepis gdzie niby metki NIE SA wazne przy zwrocie do 10 > dni. Twierdzi, ze stroj byl w foli (co jest bzdura) i ze zrobila zdjecia > PRZED wyjeciem go z koperty. > > Ja uwazam tak. Klientka zalozyla stroj, pudelko wywalila, po czym miala > jakies uwagi. Spakowala do koperty, wyciagnela aparat i teraz mnie > straszy. Co mi moze grozic jezeli sprawa pojdze gdzies wyzej i jak sie > bronic przed nie uczciwa klientka? Jej slowo przeciwko mojemu? > > pozdrawiam > MIX-NET Tak krótko mówiąc, to może cie bodnąć. Z tymi 10-dniami to ma rację, ale tylko w wypadku towaru, nieużywanego, oryginalnie zapakowanego (o odciętych metkach nie będe wspominał). |
||
2011-09-02 13:43 | Re: Zwrot towaru | spp |
W dniu 2011-09-02 13:36, Andy Niwiński pisze: > Tak krótko mówiąc, to może cie bodnąć. Z tymi 10-dniami to ma rację, ale > tylko w wypadku towaru, nieużywanego, oryginalnie zapakowanego (o > odciętych metkach nie będe wspominał). Z tm 'oryginalnie zapakowanym' to przesadziłeś. Tak to tylko w przypadku oprogramowania i muzyki. :( -- spp |
||
2011-09-02 15:13 | Re: Zwrot towaru | |
> Z tm 'oryginalnie zapakowanym' to przesadziłeś. Tak to tylko w przypadku > oprogramowania i muzyki. :( Trochę przesadził, bo konkument zwracając ma zwrócić wszystko, a nie część zakupu. |
||
2011-09-02 15:21 | Re: Zwrot towaru | witek |
On 9/2/2011 6:36 AM, Andy Niwiński wrote: > Z tymi 10-dniami to ma rację, ale tylko w wypadku towaru, nieużywanego, > oryginalnie zapakowanego (o odciętych metkach nie będe wspominał). taaa, swistak na urlopie. |
||
2011-09-02 15:56 | Re: Zwrot towaru | Gotfryd Smolik news |
On Fri, 2 Sep 2011, spp wrote: > W dniu 2011-09-02 13:36, Andy Niwiński pisze: > >> Tak krótko mówiąc, to może cie bodnąć. Z tymi 10-dniami to ma rację, ale >> tylko w wypadku towaru, nieużywanego, oryginalnie zapakowanego (o >> odciętych metkach nie będe wspominał). > > Z tm 'oryginalnie zapakowanym' to przesadziłeś. Tak to tylko w przypadku > oprogramowania i muzyki. :( Hm... ale "oryginalnie zapakowany" a "bez oryginalnego opakowania" (nawet pociętego lub rozerwanego) to chyba jednak dwa różne przypadki? Ustawa nakazuje "zwrócić wszystko". pzdr, Gotfryd |
||
2011-09-02 17:24 | Re: Zwrot towaru | spp |
W dniu 2011-09-02 15:56, Gotfryd Smolik news pisze: >>> Tak krótko mówiąc, to może cie bodnąć. Z tymi 10-dniami to ma rację, ale >>> tylko w wypadku towaru, nieużywanego, oryginalnie zapakowanego (o >>> odciętych metkach nie będe wspominał). >> >> Z tm 'oryginalnie zapakowanym' to przesadziłeś. Tak to tylko w >> przypadku oprogramowania i muzyki. :( > > Hm... ale "oryginalnie zapakowany" a "bez oryginalnego opakowania" > (nawet pociętego lub rozerwanego) to chyba jednak dwa różne przypadki? > Ustawa nakazuje "zwrócić wszystko". A jak myślisz dlaczego odniosłem się tylko do tego 'oryginalnie zapakowanego"? ;) -- spp |
||
2011-09-02 17:56 | Re: Zwrot towaru | Gotfryd Smolik news |
On Fri, 2 Sep 2011, spp wrote: [...] >>> Z tm 'oryginalnie zapakowanym' to przesadziłeś. Tak to tylko >>> w przypadku oprogramowania i muzyki. :( >> >> Hm... ale "oryginalnie zapakowany" a "bez oryginalnego opakowania" >> (nawet pociętego lub rozerwanego) to chyba jednak dwa różne przypadki? >> Ustawa nakazuje "zwrócić wszystko". > > A jak myślisz dlaczego odniosłem się tylko do tego 'oryginalnie > zapakowanego"? ;) A to odszczekuję i włażę pod stół :), aczkolwiek nie zawadziłoby dodać, że mowa o innym przypadku niż z postu zaczynającego wątek (klientka nie zwróciła opakowania, nawet w strzępach). pzdr, Gotfryd |
nowsze | 1 | starsze |
Tytuł | Autor | Data |
---|---|---|
Zwrot towaru... |
Poziomka | 2005-11-12 14:48 |
zwrot towaru |
Adam | 2006-04-21 17:45 |
zwrot towaru |
Maaciek | 2007-04-26 09:20 |
Zwrot towaru |
MS. | 2007-10-15 17:03 |
Zwrot towaru |
jerolnow | 2008-01-31 11:55 |
zwrot towaru |
michal.b | 2008-04-11 00:00 |
zwrot towaru - zwrot zapłaty |
sebek | 2008-09-06 11:28 |
Zwrot towaru. |
kris_gor | 2008-10-14 21:24 |
brak towaru - zwrot pieniędzy - zwrot kosztów przelewu? |
mirek | 2008-12-05 11:27 |
Re: brak towaru - zwrot pieniędzy - zwrot kosztów przelewu? |
mirek | 2008-12-05 12:31 |