Najpopularniejszy w Polsce portal o finansach i biznesie
Money.plFirmaPodpis elektroniczny

Zestaw do składania podpisu elektronicznego - wymagany przez ZUS

e-podpis umożliwia przesyłanie dokumentów drogą elektroniczną do ZUS, Urzędu Skarbowego, KRS, GIODO. Ma zastosowanie w elektronicznych przetargach, aukcjach oraz kontaktach z administracją publiczną.

Wysyłkę zamówionych zestawów realizujemy w ciągu 48 godzin.

Wypełnij formularz kontaktowy, a konsultant Signform.pl zadzwoni do Ciebie w celu przyjęcia zamówienia.

Formularz kontaktowy
* Imię:
* Nazwisko:
* Email:
* Telefon:
* - Pola wymagane.

Obsługą zamówień zajmuje się firma www.signform.pl

Cennik

Zestawy Certum standard:

  • na 1 rok - 245,00 zł netto (298,90 zł z VAT)
  • na 2 lata - 298,00 zł netto (365,56 zł z VAT)

Zawartość zestawu: certyfikat kwalifikowany, karta kryptograficzna, czytnik kart kryptograficznych, oprogramowanie.

Zestawy bez czytnika (gdy komputer jest już wyposażony w czytnik):

  • na 1 rok - 199,00 zł netto (242,78 zł z VAT)
  • na 2 lata - 252,00 zł netto (307,44 zł z VAT)

Odnowienie certyfikatu:

  • na 1 rok (z nową kartą) - 95,00 zł netto (115,90 z VAT)
  • na 2 lata (z nową kartą) - 130,00 zł netto (158,60 z VAT)

Podane ceny są zgodne z cennikiem CERTUM - Powszechne Centrum Certyfikacji

  • Czym jest podpis elektroniczny?

  • Jakie wymogi musi spełniać bezpieczny podpis elektroniczny?

  • Jak składa się podpis elektroniczny?

  • Do czego sluży certyfikat kwalifikowany?

  • Jakie możliwości daje korzystanie z podpisu elektronicznego?

PRZYDATNE LINKI