Notowania

Startup pokazał PKP, jak sprzedawać bilety

Grupka pasjonatów dokonała tego, co od lat nie udaje się państwowemu gigantowi PKP – zbudowała prosty system sprzedaży biletów kolejowych przez internet.

Podziel się
Dodaj komentarz
(Danuta Matloch/REPORTER)

Grupka pasjonatów dokonała tego, co od lat nie udaje się państwowemu gigantowi PKP – zbudowała prosty system sprzedaży biletów kolejowych przez internet. O tym, czy na sprzedaży biletów przez wirtualne okienko można zarabiać i jak pracować w gronie pasjonatów kolei rozmawiamy w To Się Liczy z Kubą Czajkowskim prezesem spółki Astarium, właściciela technologii Koleo.

System działa od kilku tygodni, ale już ma kilka tysięcy zarejestrowanych użytkowników. – Pomogliśmy w czymś, czego do tej pory nie było. By można było w jasny i przejrzysty sposób kupować bilety na relacje z przesiadkami, gdzie jest kilku przewoźników. I od razu zobaczyć ceny – tłumaczy Czajkowski.

Jak to się wszystko zaczęło? Z pasji. Koledzy pytali rozkłady, prosili o poradę, które połączenie wybrać, więc założenie firmy wyszło naturalnie.

Zapraszamy do obejrzenia całej rozmowy w money.pl.

Tagi: bilety kolejowe, wiadomości, pomysł na biznes, gospodarka, najważniejsze, msp
Źródło:
money.pl
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz