Najpopularniejszy w Polsce portal o finansach i biznesie
Pomysł na biznes: Garmaż odzieżowy

Pomysł na biznes: Garmaż odzieżowy

 

Koszulki, bluzy i dodatki z autorskimi, zabawnymi grafikami - to pomysł na biznes Bartka Nowakowskiego, właściciela garmażu odzieżowego Chrum.com.

To nie jest zwykły sklep. Wyglądem nawiązuje do sklepu mięsnego z białymi płytkami, ladą chłodniczą i hakami, na których wiszą pluszowe półtusze. - W naszej marce wszystko jest oryginalne - od projektów po wygląd naszego sklepu. Nie ma drugiego takiego miejsca - mówi Nowakowski.

- Wszystkie produkty powstają w naszych głowach. Projektujemy je w pracowni i szyjemy we własnej szwalni w Warszawie. Od początku do końca mamy pełną kontrolę nad procesem produkcji - dodaje.

Firma powstała w 2002 roku. Była dodatkowym zajęciem dla pracującego wówczas w agencji reklamowej właściciela. Po 10 latach postanowił on odświeżyć swój pomysł. W 2013 roku otworzył sklep stacjonarny. Pomysł okazał się strzałem w dziesiątkę. W ciągu kolejnych 12 miesięcy Chrum.com zarobił swój pierwszy milion złotych.

Zobacz nowy odcinek programu "Pomysł na biznes".

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

Money.pl
Czytaj także
Polecane galerie
Zuza
2018-05-14 11:54
Każdy pomysł na biznes jest dobry jeśli odpowiednio wcześniej przygotuje się na niego rynek i konsumentów ;)
Jak
to zrobić? Uświadamiając grupie docelowej ich potrzeby. Albo inaczej.
Potrzeby są znane i oczywiste, trzeba jednak przedstawić korzyści
naszego rozwiązania i rozpalić w innych pożądanie tego konkretnego
rozwiązania!
Lubisz ciekawostki i przydatne informacje związane z marketingiem i reklamą? Zapraszamy na stronę i bloga agencji reklamowej Tech-Media!
etnograf
2018-05-02 05:51
Ja uważam, że to doskonały pomysł. W Warszawie (jak i w innych miastach) mieszka 75% wieśniaków.
Ich najlepsze i pierwsze wspomnienia to tatulowa maciora.
Niejako podświadomie kupują tę tandetę, a to się przecież liczy.
Anna
2018-05-02 05:31
Panie magistrze Nowakowski!
"Son of the bitch" przestał być modny w przedszkolach jakieś 15 lat temu, może 20 nawet.
Jest pan kreatywny jak kamień do kiszenia kapusty.
Pokaż wszystkie komentarze (16)