Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Power Price wprowadza dostawę gratis

0
Podziel się:

Platforma e-commerce Power Price przeznaczona do wymiany handlowej pomiędzy producentami lub dystrybutorami a klientami końcowymi - wraz z rozwojem oferty zlikwidowała całkowicie opłatę za koszty transportu. Promocja, którą wprowadziła Spółka notowana na rynku NewConnect obejmuje wszystkich klientów platformy niezależnie od wielkości składanych zamówień i kubatury towarów.

*Power Price S.A., spółka, która prowadzi platformę e-commerce przeznaczoną do wymiany handlowej pomiędzy producentami lub dystrybutorami a klientami końcowymi - wraz z rozwojem oferty zlikwidowała całkowicie opłatę za koszty transportu. Promocja, którą wprowadziła Spółka notowana na rynku NewConnect obejmuje wszystkich klientów platformy niezależnie od wielkości składanych zamówień i kubatury towarów. Likwidacja opłaty transportowej jest potwierdzeniem zapowiedzi Spółki, która chce być jednym z liderów rynku w segmencie w jakim działa. *

-„_ Jestem przekonany, że likwidacja opłaty transportowej przyczyni się do dalszego wzrostu naszej platformy i przekona kolejnych klientów do naszych usług ” – mówi Piotr Skawiński, prezes zarządu Power Price S.A. „ W tej chwili nie chcemy deklarować – czy rezygnacja z opłaty transportowej będzie stała, czy też będzie miała charakter promocyjny – wszystko zależy od naszych klientów _” – dodaje Skawiński.

Strategia rozwoju Power Price S.A. zakłada rozwój platformy handlowej Power Price S.A., która ma na celu skracanie łańcucha dostaw dla firm, a następnie zaoferowanie analogicznych funkcjonalności klientom indywidualnym. Klienci platformy poza cenami producenta mogą liczyć także na „rabat indywidualny” – uzależniony od wielkości pojedynczego zamówienia, oraz „rabat grupowy” – przyznawany po zakończeniu miesiąca za osiągnięcie przez wszystkich kupujących dany produkt pułapu sprzedaży określonego przez producenta tego produktu.

Na platformie Power Price dostępnych jest ponad 12 tys. artykułów dedykowanych dla firm, a to co wyróżnia ją na tle innych systemów zakupów grupowych jest przekazywanie wszystkich wynegocjowanych od producentów rabatów klientom końcowym, bez czerpania z tego faktu dodatkowej marż – Power Price niezależnie od ceny produktu i przyznanych mu rabatów zawsze pobiera stałą opłatę technologiczną w wysokości 4%

„_ Planujemy kolejne promocje i jesteśmy przekonani, że dzięki naszemu modelowi biznesowemu – nasi klienci będą mogli znacznie zredukować koszty zakupów niezbędnych do funkcjonowania każdej firmy _” – podsumowuje Prezes Power Price.

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)