Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Power Price znosi minima logistyczne

0
Podziel się:

Power Price S.A., spółka, która prowadzi platformę e-commerce przeznaczoną do wymiany handlowej pomiędzy producentami lub dystrybutorami a klientami końcowymi likwiduje sukcesywnie minima logistyczne dla swoich klientów. Według wyliczeń Power Price koszyk artykułów biurowych dostępnych na platformie jest o 15-30 proc. tańszy niż u większości dostawców i sklepów internetowych.

Power Price S.A., spółka, która prowadzi platformę e-commerce przeznaczoną do wymiany handlowej pomiędzy producentami lub dystrybutorami a klientami końcowymi - wraz z rozwojem oferty likwiduje sukcesywnie minima logistyczne dla swoich klientów. To kolejne ułatwienie i likwidacja dodatkowych kosztów, po zniesieniu opłaty transportowej, dla klientów, jakie w ostatnim czasie przeprowadziła platforma. Według wyliczeń Power Price koszyk artykułów biurowych dostępnych na platformie jest o 15-30 proc. tańszy niż u większości dostawców i sklepów internetowych. Prowadzone działania są potwierdzeniem zapowiedzi Spółki, która chce być jednym z liderów rynku.

Minima logistyczne obowiązują u większości dostawców i sklepów oferujących towary w cenach producentów i wynikają z umów z dostawcami, którzy niezbyt chętnie dostarczają niewielkie ilości towarów. Power Price w trakcie negocjacji z dostawcami zlikwidowała niemal wszystkie obowiązujące dotąd minima logistyczne na towary dostępne na platformie.

-„_ Jestem przekonany, że likwidacja minimów logistycznych przyczyni się do dalszego wzrostu naszej platformy i przekona kolejnych klientów do naszych usług ” – mówi Piotr Skawiński, prezes zarządu Power Price S.A. „ Likwidacja kolejnych barier i opłat jest realizacją naszej strategii, która zakłada oferowanie klientom końcowym najniższych cen na rynku _” – dodaje Skawiński.

Już teraz platforma oferuje jedne z najniższych cen na rynku. Według wstępnych badań jakie przeprowadziła Spółka, koszyk artykułów biurowych jest o 15-30 proc. tańszy niż u innych dostawców, a w przypadku innych produktów te różnice mogą być jeszcze większe. Spółka ma nadal jeszcze duże możliwości obniżania cen, gdyż obecne stawki są w większości cenami wyjściowymi i nie uwzględniają dodatkowych rabatów. Strategia rozwoju Power Price S.A. zakłada rozwój platformy handlowej Power Price S.A., która ma na celu skracanie łańcucha dostaw dla firm, a następnie zaoferowanie analogicznych funkcjonalności klientom indywidualnym. Klienci platformy poza cenami producenta mogą liczyć także na „rabat indywidualny” – uzależniony od wielkości pojedynczego zamówienia, oraz „rabat grupowy” – przyznawany po zakończeniu miesiąca za osiągnięcie przez wszystkich kupujących dany produkt pułapu sprzedaży określonego przez producenta tego produktu.

Na platformie Power Price dostępnych jest ponad 12 tys. artykułów dedykowanych dla firm, a to co wyróżnia ją na tle innych systemów zakupów grupowych jest przekazywanie wszystkich wynegocjowanych od producentów rabatów klientom końcowym, bez czerpania z tego faktu dodatkowej marż – Power Price niezależnie od ceny produktu i przyznanych mu rabatów, zawsze pobiera jedynie stałą opłatę technologiczną.

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)