Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Groupon dla firm. Co odstrasza spółki?

0
Podziel się:

Ponad jedna trzecia firm deklaruje, że nigdy nie brała udziału w grupie zakupowej, ale chętnie dołączyłaby do takiego przedsięwzięcia.

Groupon dla firm. Co odstrasza spółki?
(DomenicoGelermo/iStockphoto)

Sześć na siedem firm w Polsce nigdy nie brało udziału w zamówieniach zbiorowych. Połowa nie chce nawet spróbować.

Główną barierą odstraszającą od zbiorowych zakupów jest dla przedsiębiorców znalezienie z partnerami wspólnego mianownika, czyli wybranie takiego produktu, który zaspokoi potrzeby wszystkich uczestników grupy. Według 40 procent ankietowanych przedsiębiorców jest to główny czynnik zniechęcający do wspólnego kupowania.

Ponad jedna trzecia firm deklaruje, że nigdy nie brała udziału w grupie zakupowej, ale chętnie dołączyłaby do takiego przedsięwzięcia. Pozostała połowa ankietowanych deklaruje, że nigdy nie uczestniczyła w zakupach grupowych i nie zamierza tego robić w przyszłości.
Więcej na ten temat - w _ Pulsie Biznesu _.

Czytaj więcej o zakupach grupowych w Money.pl
Groupon traci. Dogania go projekt Allegro Serwis od Allegro znów jest jednym z najpopularniejszych wśród zakupów grupowych.
Sprawdź, gdzie kupujemy najczęściej Zakupy grupowe od Allegro wypadają z pierwszej trójki najpopularniejszych serwisów. Groupon nie notuje już spadków, wrzesień zamyka z podobnym wynikiem, co poprzedni miesiąc.
To oni odebrali klientów Grouponowi Ponad 160 tysięcy internautów mniej odwiedziło strony Groupona, lidera zestawienia. Traci również Gruper. Zyskują mniejsze witryny, które powoli odbierają klientów gigantom.
wiadmomości
wiadomości
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)