Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Partnerów z całego świata szukali we Wrocławiu

0
Podziel się:

Tysiąc dwustu przedsiębiorców z 36 krajów wzięło udział w organizowanym pod patronatem Money.pl Międzynarodowym Forum Przedsiębiorców FUTURALLIA 2006.

Partnerów z całego świata szukali we Wrocławiu

*Tysiąc dwustu przedsiębiorców z 36 krajów wzięło udział w organizowanym pod patronatem Money.pl Międzynarodowym Forum Przedsiębiorców FUTURALLIA 2006. *
Impreza po raz pierwszy w swojej szesnastoletniej historii odbywała się poza krajami francuskojęzycznymi. Wrocławska lokalizacja wyszła tegorocznej edycji na dobre: udział wzięła rekordowa liczba uczestników, pojawiły się nowe kraje: Słowacja, Bułgaria, Ukraina, Cypr, Bangladesz i Nepal – w sumie w forum uczestniczyli przedstawiciele firm z 36 państw.
Główne branże reprezentowane na tegorocznej imprezie to: przemysł mechaniczny i metalurgiczny, budownictwo, IT i komunikacja, przemysł spożywczy i produkcja rolno-spożywcza, logistyka i transport.

W FUTURALLIACH udział wzięli przedsiębiorcy z 36 krajów:
Polska 506
Francja 203
Belgia 93
Czechy 41
Irlandia 39
Chiny 35
Włochy 34
Niemcy 31
Kanada 24
Wielka Brytania 21

Prawie 800 firm uczestniczyło w sumie w 8 000 spotkań - 10 zaaranżowanych indywidualnych 30 minutowych spotkań przypadało średnio na każdą firmę.
Ponadto indywidualne rozmowy biznesowe odbywały się na 389 stanowiskach zlokalizowanych na płycie głównej Hali Ludowej we Wrocławiu

Ankieta przeprowadzona w trakcie forum wśród przedsiębiorców potwierdziła wysoką skuteczność uczestniczenia w tego typu spotkaniach. Zdecydowana większość firm nawiązała nowe obiecujące kontakty z partnerami z całego świata. Podkreślano bardzo dobrą organizację forum i sprawność logistyczną, doceniano wyjątkową opiekę i pomoc ze strony wolontariuszy. Jednocześnie 95% przedsiębiorców zadeklarowało powrót do Wrocławia, co pozwala liczyć na to, że poza korzyściami dla uczestników, forum przyniesie też pożytek Dolnemu Śląskowi.

msp
zarzadzanie
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl
KOMENTARZE
(0)