Money.plFirmaArchiwumPrzegl±daj wg ¼ród³a
ZAPISZ SIÊ NA BEZP£ATNY NEWSLETTER



Archiwum artyku³ów wg autora

Artyku³y z zakresu 301-320
  • Polska łódka, którÄ… napÄ™dza sÅ‚oÅ„ce
    Gdy w 2014 r. Mirosław Skwarek, przedsiębiorca z branży kosmetyczno-jubilerskiej z Gdyni, wpadł na pomysł zbudowania prototypu zasilanej elektrycznie łodzi, niewielu wróżyło mu sukces. Dziś zamówienia na łódkę Solliner płyną z całego świata - pisze "Gazeta Wyborcza".
  • Ponad poÅ‚owa polskich maÅ‚ych firm nie ma strony internetowej
    Polskie mikro, małe i średnie firmy nie są jeszcze cyfrowe. Wprawdzie ponad 55 proc. z nich obsługuje klientów przez internet z wykorzystaniem poczty elektronicznej, ale ponad połowa nie ma własnej strony internetowej, a tylko około 12 proc. korzysta z chmury - wynika z raportu "Cyfryzacja polskiego sektora MMŚP" przygotowanego wspólnie przez Konfederację Lewiatan, home. pl oraz Microsoft.
  • Jednolity rynek cyfrowy. Dla polskich firm to szansa
    Rozwój jednolitego rynku cyfrowego UE jest szczególnie ważny dla nowych graczy z Europy Środkowo-Wschodniej, w tym polskich firm; chodzi o to, by nie było na nim barier, które utrudniają im dogonienie pozostałych - mówił w piątek wicepremier i minister rozwoju Mateusz Morawiecki.
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21