poprzedni wątek | następny wątek | pl.soc.prawo |
2006-01-11 18:59 | akceptacja nowego regulaminu i cennika Operatora Telekomunikacyjnego | Tiger |
No wlasnie... Czy mozna nie zgodzic sie (wyrazic brak akceptacji) dla wdrozenia przez OT nowego regulaminu i cennika - i tym samym zachowac umowe na starych warunkach (regulamin + cennik) z zastrzezeniem, ze Operator moze ja wypowiedziec, jezeli zechce, ale na razie ma obowiazywac na starych warunkach? Dotyczy UPC i Chello. Pozdrawiam, Tiger |
2006-01-11 19:01 | Re: akceptacja nowego regulaminu i cennika Operatora Telekomunikacyjnego | kam |
Tiger napisał(a): > No wlasnie... Czy mozna nie zgodzic sie (wyrazic brak akceptacji) dla > wdrozenia przez OT nowego regulaminu i cennika - i tym samym zachowac umowe > na starych warunkach (regulamin + cennik) z zastrzezeniem, ze Operator moze > ja wypowiedziec, jezeli zechce, ale na razie ma obowiazywac na starych > warunkach? Dotyczy UPC i Chello. Nie , chyba że w umowie/poprzednim regulaminie masz takie uprawnienie. Jeśli nie, to zgodnie z art.384[1] kc, jeśli nie wypowiesz umowy, nowy regulamin będzie wiążący. KG |
||
2006-01-11 23:18 | Re: akceptacja nowego regulaminu i cennika Operatora Telekomunikacyjnego | castrol |
kam napisał(a): > Nie , chyba że w umowie/poprzednim regulaminie masz takie uprawnienie. > Jeśli nie, to zgodnie z art.384[1] kc, jeśli nie wypowiesz umowy, nowy > regulamin będzie wiążący. W tym wypadku akurat nie, w umowie jest jasno napisane ze regulamin jest integralna czescia podpisywanej umowy. Wiec wszelkie zmiany regulaminu sa zmiana samej umowy ktora sie podpisywalo. Pozostaje jeszcze kwestia skutecznego poinformowania o tych zmianach. Z tego co wiem to upc wysyla taka informacje listem zwyklym wiec jest ono nie wazne i w tym wypadku nadal obowiazuje regulamin z dnia podpisywania umowy. -- Pozdrawiam Jacek |
||
2006-01-11 23:24 | Re: akceptacja nowego regulaminu i cennika Operatora Telekomunikacyjnego | kam |
castrol napisał(a): > W tym wypadku akurat nie, w umowie jest jasno napisane ze regulamin jest > integralna czescia podpisywanej umowy. Wiec wszelkie zmiany regulaminu > sa zmiana samej umowy ktora sie podpisywalo. Takie stwierdzenie raczej niczego nie zmienia, nadal jest to wzorzec umowny wydawany przez jedną ze stron. Gdyby było inaczej, to musiałbyś podpisywać każdą zmianę. > Pozostaje jeszcze kwestia skutecznego poinformowania o tych zmianach. Z > tego co wiem to upc wysyla taka informacje listem zwyklym wiec jest ono > nie wazne i w tym wypadku nadal obowiazuje regulamin z dnia podpisywania > umowy. A na jakiej to podstawie miałoby być nieważne? KG |
||
2006-01-11 23:35 | Re: akceptacja nowego regulaminu i cennika Operatora Telekomunikacyjnego | castrol |
kam napisał(a): > A na jakiej to podstawie miałoby być nieważne? Pytanie za 100 punktow?? W jaki sposob klient ma zapoznac sie ze zmiana w umowie skoro informacji o tej zmianie nigdy nie otrzymal?? -- Pozdrawiam Jacek |
||
2006-01-11 23:42 | Re: akceptacja nowego regulaminu i cennika Operatora Telekomunikacyjnego | kam |
castrol napisał(a): > Pytanie za 100 punktow?? W jaki sposob klient ma zapoznac sie ze zmiana > w umowie skoro informacji o tej zmianie nigdy nie otrzymal?? Nie otrzymał a możliwość udowodnienia że otrzymał to zupełnie co innego. KG |
||
2006-01-11 23:47 | Re: akceptacja nowego regulaminu i cennika Operatora Telekomunikacyjnego | castrol |
kam napisał(a): > Nie otrzymał a możliwość udowodnienia że otrzymał to zupełnie co innego. Tyle ze udowodnienie ze otrzymal bedzie spoczywac na swiadczeniodawcy, w tym wypadku na UPC, a wiec list zwykly w zaden sposob skuteczny nie bedzie. -- Pozdrawiam Jacek |
||
2006-01-11 23:50 | Re: akceptacja nowego regulaminu i cennika Operatora Telekomunikacyjnego | kam |
castrol napisał(a): > Tyle ze udowodnienie ze otrzymal bedzie spoczywac na swiadczeniodawcy, w > tym wypadku na UPC, a wiec list zwykly w zaden sposob skuteczny nie bedzie. Będzie... KG |
||
2006-01-11 23:52 | Re: akceptacja nowego regulaminu i cennika Operatora Telekomunikacyjnego | Maciej Bebenek |
castrol napisał(a): > kam napisał(a): > >> Nie otrzymał a możliwość udowodnienia że otrzymał to zupełnie co innego. > > > Tyle ze udowodnienie ze otrzymal bedzie spoczywac na swiadczeniodawcy, w > tym wypadku na UPC, a wiec list zwykly w zaden sposob skuteczny nie bedzie. > Operatorzy stosują z reguły pewne rozwiązanie, które pośrednio przerzuca odpowiedzialność na klienta. Otóż wszelkie zmiany wysyła się razem z fakturą. Jeżeli klient nie otrzyma faktury "w zwyczajowym" okresie, ma obowiązek zgłosić to operatorowi. Inteligentniejsi operatorzy stosują jeszcze dodatkowe "zabezpieczenie", którego nie wypada podpowiadać tu tym mniej inteligentnym ;-) M. |
||
2006-01-11 23:57 | Re: akceptacja nowego regulaminu i cennika Operatora Telekomunikacyjnego | Tiger |
> Będzie... Nawet jezeli sytuacja jest taka, ze Operator w ciagu 4-miesiecznej "wspolpracy" z klientem zamiast na adres zameldowania klienta dwukrotnie wyslal faktury na zly adres (adres instalacji, gdzie nie ma skrzynki pocztowej - "lokal uzytkowy") mimo pouczen? Szczerze mowiac spodziewam sie (i mam ku temu podstawy), ze nowy regulamin tez do mnie nie dojdzie, a poczta otrzyma list, ktory bedzie musiala zwrocic z adnotacja "adres nieprawidlowy". Dodam, ze numer lokalu uzytkowego zostal dopisany do bazy Chello wedlug wewnetrznej numeracji lokali uzytkowych Spoldzielni, od ktorej lokal jest wynajmowany. Jest to numer porzadkowy dla kolejnego lokalu uzytkowego w calej spoldzielni (X blokow) i nie ma skrzynki pocztowej, jak rowniez jego numeracja znacznie przekracza numeracje mieszkan w danym bloku. Pozdrawiam, Tiger |
nowsze | 1 2 3 | starsze |
Tytuł | Autor | Data |
---|---|---|
Kłamstwo u operatora telekomunikacyjnego |
Adam | 2005-10-11 11:56 |
zapytanie dot. prawa telekomunikacyjnego |
gregor | 2005-12-24 10:21 |
Do znawców Prawa Telekomunikacyjnego |
Robert J. | 2006-03-27 10:48 |
Do znawców Prawa Telekomunikacyjnego |
Robert J. | 2006-03-27 10:48 |
SMSy reklamowe od operatora |
stebi | 2006-05-20 15:04 |
Brak cennika a wygórowane (chyba) ceny... |
Tomasz Gębala | 2006-08-28 09:46 |
Inteligo - zawarcie umowy przez Internet, akceptacja regulaminu i jego Inteligo - zawarcie umowy przez Internet, akceptacja regulaminu i jego zmiany |
lukasz.biegaj | 2006-09-15 19:57 |
TPSA - rezygnacja z powodu wejścia nowego regulaminu |
Mr X | 2006-12-19 16:31 |
platnosc za usluge u Operatora |
Ania_Kr | 2006-12-28 19:47 |
Link do cennika Poczty Polskiej na stronie firmowej... |
Maciek C | 2007-04-06 16:21 |