poprzedni wątek | następny wątek | pl.soc.prawo |
2009-02-11 11:00 | Aster - zmiana regulaminy, a koszty z tym związane | mic49 |
Witam, Temat już jakiś czas temu się pojawił, ale mi chodzi o inny wątek. TV kablowa Aster zmienia od 1 marca regulamin, i dlatego dostałem pismo, a w nim m.in. fragment: " Oświadczenie o rozwiązaniu umowy z powyższego powodu, z uwaględnienem postanowień zawartych w dotychczasowym regulaminie, powinno być dostarczone w terminie 7 dni przed datą... (...) Aster nie przysługuje roszczenie odszkodowawcze". Moje pytanie - co oznacza fragment - z uwzględnieniem postanowień zawartych w dotychczasowym regulaminie". Bo w dotychczasowym regulaminie jest napisane, że - owszem 7 dni wcześniej trzeba złożyć wypowiedzenie, że Aster nie przysługuje odszkodowanie Z WYJĄTKIEM DOMAGANIA SIĘ ZWROTU ULG PRZYZNANYCH W ZWIĄZKU Z PODPISANIEM UMOWY PROMOCYJNEJ. A więc - jeśli normalnie w cenniku Internet kosztuje 120 zł, a ja w promocji przez 20 miesięcy płaciłem 50 zł, to moje ulgi to 70 x 20 = 1400 zł. Czy w związku z tym po rozwiązaniu przeze mnie w przyczyn zmiany regulaminu nie dostanę faktury na taką kwotę? Na infolinii twierdzą, że nie. Ale moje obawy wynikają z tego, że kiedyś wypowiadałem umowę z inną kablówką (w normalnym trybie) i mimo, że na infolinii twierdzili, że nic nie płacę, to przyszła jednak faktura na kilkaset złotych - i faktycznie w regulaminie był zapis mówiący o tym, a na moją reklamację - telewizja odpowiadała, że obowiązuje mnie regulamin, a nie to, co pracownik mówi. I w sumie - to racja. Michał |
2009-02-11 11:24 | Re: Aster - zmiana regulaminy, a | Maverick |
mic49 wrote: > Witam, > > Temat już jakiś czas temu się pojawił, ale mi chodzi o inny wątek. TV > kablowa Aster zmienia od 1 marca regulamin, i dlatego dostałem pismo, > a w nim m.in. fragment: > " Oświadczenie o rozwiązaniu umowy z powyższego powodu, z > uwaględnienem postanowień zawartych w dotychczasowym regulaminie, > powinno być dostarczone w terminie 7 dni przed datą... (...) Aster nie > przysługuje roszczenie odszkodowawcze". > > Moje pytanie - co oznacza fragment - z uwzględnieniem postanowień > zawartych w dotychczasowym regulaminie". Bo w dotychczasowym > regulaminie jest napisane, że - owszem 7 dni wcześniej trzeba złożyć > wypowiedzenie, że Aster nie przysługuje odszkodowanie Z WYJĄTKIEM > DOMAGANIA SIĘ ZWROTU ULG PRZYZNANYCH W ZWIĄZKU Z PODPISANIEM UMOWY > PROMOCYJNEJ. A więc - jeśli normalnie w cenniku Internet kosztuje 120 > zł, a ja w promocji przez 20 miesięcy płaciłem 50 zł, to moje ulgi to > 70 x 20 = 1400 zł. Czy w związku z tym po rozwiązaniu przeze mnie w > przyczyn zmiany regulaminu nie dostanę faktury na taką kwotę? > > Na infolinii twierdzą, że nie. Ale moje obawy wynikają z tego, że > kiedyś wypowiadałem umowę z inną kablówką (w normalnym trybie) i mimo, > że na infolinii twierdzili, że nic nie płacę, to przyszła jednak > faktura na kilkaset złotych - i faktycznie w regulaminie był zapis > mówiący o tym, a na moją reklamację - telewizja odpowiadała, że > obowiązuje mnie regulamin, a nie to, co pracownik mówi. I w sumie - to > racja. Przejdz sie do ich BOKu i wez odpowiedz na pismie - z potwierdzeniem daty i podpisem pracownika - jesli powiedza to samo co na infolinii to juz masz sprawe zalatwiona. Gdy powiedza ze zaplacisz - trzeba szukac rozwiazan prawnych. Ja uwazam ze zadnych kar nie zaplacisz - bo to z ich winy jest wypowiadana umowa. -- Regards, Maverick |
||
2009-02-11 11:28 | Re: Aster - zmiana regulaminy, a koszty z tym związ | mic49 |
On 11 Lut, 11:24, Maverick > mic49 wrote: > > Witam, > > > Temat ju jaki czas temu si pojawi , ale mi chodzi o inny w tek. TV > > kablowa Aster zmienia od 1 marca regulamin, i dlatego dosta em pismo, > > a w nim m.in. fragment: > > " O wiadczenie o rozwi zaniu umowy z powy szego powodu, z > > uwagl dnienem postanowie zawartych w dotychczasowym regulaminie, > > powinno by dostarczone w terminie 7 dni przed dat ... (...) Aster nie > > przys uguje roszczenie odszkodowawcze". > > > Moje pytanie - co oznacza fragment - z uwzgl dnieniem postanowie > > zawartych w dotychczasowym regulaminie". Bo w dotychczasowym > > regulaminie jest napisane, e - owszem 7 dni wcze niej trzeba z o y > > wypowiedzenie, e Aster nie przys uguje odszkodowanie Z WYJ TKIEM > > DOMAGANIA SI ZWROTU ULG PRZYZNANYCH W ZWI ZKU Z PODPISANIEM UMOWY > > PROMOCYJNEJ. A wi c - je li normalnie w cenniku Internet kosztuje 120 > > z , a ja w promocji przez 20 miesi cy p aci em 50 z , to moje ulgi to > > 70 x 20 = 1400 z . Czy w zwi zku z tym po rozwi zaniu przeze mnie w > > przyczyn zmiany regulaminu nie dostan faktury na tak kwot ? > > > Na infolinii twierdz , e nie. Ale moje obawy wynikaj z tego, e > > kiedy wypowiada em umow z inn kabl wk (w normalnym trybie) i mimo, > > e na infolinii twierdzili, e nic nie p ac , to przysz a jednak > > faktura na kilkaset z otych - i faktycznie w regulaminie by zapis > > m wi cy o tym, a na moj reklamacj - telewizja odpowiada a, e > > obowi zuje mnie regulamin, a nie to, co pracownik m wi. I w sumie - to > > racja. > > Przejdz sie do ich BOKu i wez odpowiedz na pismie - z potwierdzeniem > daty i podpisem pracownika - jesli powiedza to samo co na infolinii to > juz masz sprawe zalatwiona. Gdy powiedza ze zaplacisz - trzeba szukac > rozwiazan prawnych. > > Ja uwazam ze zadnych kar nie zaplacisz - bo to z ich winy jest > wypowiadana umowa. > > -- > Regards, > Maverick- Ukryj cytowany tekst - > > - Pokaż cytowany tekst - Wydaje mi się, że w BOK nie dostanę informacji na piśmie, że nie zapłacę żadnych kar. Mogę oczywiście złotyć takie zapytanie i poczekać na odpowiedź. Pytanie - jak rozumień ten zapis w piśmie od nich: - czy, że w uwzględnieniem postanowień zawartych w dotychczasowym regulaminie trzeba wypowiedzenie złożyć 7 dni wcześniej; - cz też, że wypowiedzenie trzeba złożyć z uwzględnieniem dotychczasowego regulaminu, a tu 7 dni przed + kara z ulgi. Swoją drogą, też mi się wydaję, że kary nie zapłacę. Ale nie tak dawno Era też chciała płacić sobie za telefony wzięte w promocji przy zrywaniu umowy po zmianie regulaminu. Nie wiecie, jak to się skończyło? Michał |
||
2009-02-11 14:02 | Re: Aster - zmiana regulaminy, a koszty z tym związ | SzalonyKapelusznik |
On 11 Lut, 11:00, mic49 faktycznie w regulaminie był zapis > mówiący o tym, a na moją reklamację - telewizja odpowiadała, że > obowiązuje mnie regulamin, a nie to, co pracownik mówi. I w sumie - to > racja. > > Michał Byli pewni ze nie nagrales tej rozmowy. Bo obowiazywalo cie to co ci powiedzial przedstawiciel firmy. |
nowsze | 1 | starsze |
Tytuł | Autor | Data |
---|---|---|
zmiana terminu wypłaty wynagrodzenia a koszty uzyskania - kto pomoze |
mariusz | 2005-10-27 15:50 |
Regulaminy NASK |
Waldek | 2005-11-12 18:08 |
TPD w aster i hub DC |
icek | 2006-01-06 23:04 |
zmiana adresu - koszty |
oti | 2006-04-04 23:49 |
zmiana adresu - koszty |
oti | 2006-04-04 23:49 |
Wezwanie do wpłaty zaliczki związane z czynnosciami komorniczymi |
Bogdan | 2006-09-18 14:30 |
Czy iść z tym do prawnika (koszty i czy ktos wezmie taka sprawe)? |
ikarek | 2007-05-18 14:18 |
Uslugi internetowe a regulaminy... |
filippo | 2007-08-06 00:13 |
Biuro podrozy, nowe regulaminy, odstapienie od umowy. |
ulong | 2008-12-03 10:15 |
Umowa Aster z najmecą mieszkania |
Marek Butrym | 2009-02-03 22:37 |