poprzedni wątek | następny wątek | pl.soc.prawo |
2008-09-12 14:59 | Bardzo pilne zwrot wadliwego towaru | M |
Witam Bardzo proszę o pomoc, kupiłem 3 dni temu monitor, już w drugi dzień zauważyłem że monitor działa nieprawidłowo (wada fabryczna albo się po prostu zepsuł). Mam to udokumentowane fotografią i filmem. Pytanie czy na tej podstawie mogę go zwrócić ??? Bo nie mam czasu przechodzić przez pełną reklamację i czekać nie wiadomo ile na nowy monitor. dziękuję i pozdrawiam sprawa pilna bo zegar tyka :) |
2008-09-12 20:40 | Re: Bardzo pilne zwrot wadliwego towaru | SzalonyKapelusznik |
On 12 Wrz, 14:59, "M" > Bo nie mam czasu przechodzić przez pełną reklamację i czekać nie wiadomo ile > na nowy monitor. > > dziękuję i pozdrawiam > sprawa pilna bo zegar tyka :) Pelna tzn.? Jesli kupiles w dobrym sklepie to wymienic moga nawet od reki. |
||
2008-09-12 20:53 | Re: Bardzo pilne zwrot wadliwego towaru | M |
> Bo nie mam czasu przechodzić przez pełną reklamację i czekać nie wiadomo > ile > na nowy monitor. > dziękuję i pozdrawiam > sprawa pilna bo zegar tyka :) >Pelna tzn.? pełna tzn 2 tygodnie rozpatrywania a w praktyce miesiąc >Jesli kupiles w dobrym sklepie to wymienic moga nawet od >reki. Nie ma już dobrych sklepów chociaż markety pod tym względem są OK bo np MM do 2 tygodni jak wystąpi wada to natychmiast dają nowy sprzęt. Ponadto tu nie chodzi o życzliwość sprzedawcy/sklepu tylko o moje prawa, skoro sprzęt psuje się w po 1 dniu to powinni mi zwrócić kasę albo przynajmniej umożliwić wymianę na innego typu (jeśli nie mają od ręki nowego egzemplarza). pozdr. M< |
||
2008-09-12 22:18 | Re: Bardzo pilne zwrot wadliwego towaru | wute84 |
> Ponadto tu nie chodzi o życzliwość sprzedawcy/sklepu tylko o moje prawa, > skoro sprzęt psuje się w po 1 dniu to powinni mi zwrócić kasę albo > przynajmniej umożliwić wymianę na innego typu (jeśli nie mają od ręki nowego > egzemplarza). Towar objęty jest gwarancją od momentu zakupu i tylko z niej możesz korzystać (oprócz oczywiście niezgodności towaru z umową ale wiadomo że w tym przypadku bez sensu). Jeśli sklep nie będzie chciał wymienić, najlepiej zgłosić się bezpośrednio do serwisu producenta (numer tel w gwarancji). Jeśli dobrze pójdzie, po 3-4 dniach monitor wraca do Ciebie w pełni sprawny. Pozdrawiam |
nowsze | 1 | starsze |
Tytuł | Autor | Data |
---|---|---|
wymiana wadliwego towaru |
m.zygmunt | 2006-03-20 21:35 |
Zwrot wadliwego towaru - pilne |
TanSid | 2006-09-05 14:55 |
Nieuczciwy pracodawca - BARDZO PILNE !!! |
KB | 2007-02-11 12:48 |
czy mozliwy zwrot wadliwego towaru - sklep Netto |
S&B | 2007-02-20 02:32 |
Tajemnica sledztwa Prośba o opinie Bardzo pilne! |
Sewer | 2007-06-15 00:14 |
BARDZO PILNE: Czy do całonocnego zakłucania |
BartekK | 2007-06-16 00:16 |
zerwanie umowy najmu mieszkania- bardzo pilne |
lukasz | 2007-09-28 11:11 |
Bardzo proszę o pomoc. 118' PA i 278kk (długie i pilne) |
AB | 2007-10-11 14:50 |
Zwrot kosztow dojazdu swiadka do sadu - PILNE!!! |
Ashi ONE | 2008-01-06 15:32 |
zwrot towaru - zwrot zapłaty |
sebek | 2008-09-06 11:28 |