poprzedni wątek | następny wątek | pl.soc.prawo |
2010-01-05 15:20 | call centre jak audiotele ? ! | andrzej |
Kilka razy dzwoniłem do wizz i ze zdumieniem stwierdziłem że zapłaciłem za niC ( usługa tj uzyskanie informacji nie wykonana opłata pobrana ) zapewne ten numer " W Polsce 0703 50 30 10 (Cena za minutę połączenia: 3,66 zł za minutę. Z tel. stacjonarnych i komórkowych) " działa jak audiotele tzn oplata jest pobierana za każdą rozpoczętą minutę bez względu czy dodzwoniłem się do konsultanta czy do św Mikołaja ;) Pytanie czy taki prezent jest zgodny z prawem skoro ani na stronie https://wizzair.com/about_us/contact_us/ anie w zapowiedzi teleserwisu nie ma Wyraźnej INFORMACJI że połączenie jest płatne niezależnie od tego czy dodzwonię się do konsultanta czy nie ? Akurat nie mam i nie muszę mię chyba wiedzy nt nr "specjalnych" A mam prawo do rzetelnego wykonania usługi ?? |
2010-01-05 15:34 | Re: call centre jak audiotele ? ! | witek |
andrzej wrote: > > Akurat nie mam i nie muszę mię chyba wiedzy nt nr "specjalnych" > > A mam prawo do rzetelnego wykonania usługi ?? > > a przed polaczeniem nie ma informacji, ze bedzie platne i ile? mieli to zdaje sie wprowadzic |
||
2010-01-05 15:41 | Re: call centre jak audiotele ? ! | Olgierd |
Dnia Tue, 05 Jan 2010 08:34:22 -0600, witek napisał(a): >> Akurat nie mam i nie muszę mię chyba wiedzy nt nr "specjalnych" >> A mam prawo do rzetelnego wykonania usługi ?? >> > a przed polaczeniem nie ma informacji, ze bedzie platne i ile? mieli to > zdaje sie wprowadzic W zasadzie to jest od dawna: art. 9 ust. 1 pkt 7 ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów. -- pozdrawiam serdecznie, Olgierd Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl <== |
||
2010-01-05 16:14 | Re: call centre jak audiotele ? ! | Maciej Bebenek (news.onet |
On 2010-01-05 15:34, witek wrote: > andrzej wrote: >> >> Akurat nie mam i nie muszę mię chyba wiedzy nt nr "specjalnych" >> >> A mam prawo do rzetelnego wykonania usługi ?? >> >> > a przed polaczeniem nie ma informacji, ze bedzie platne i ile? > mieli to zdaje sie wprowadzic Przed połączeniem powinna być zapowiedź o koszcie połączenia. Jeżeli była, to przegrałeś. Jeżeli nie, to najlepiej odżałuj kolejne 3,66, nagraj wybieranie numeru + początek połączenia i składaj reklamację do *swojego* operatora telefonicznego. WizzAir w takim przypadku nie jest stroną. |
||
2010-01-05 16:16 | Re: call centre jak audiotele ? ! | Maciej Bebenek (news.onet |
On 2010-01-05 15:41, Olgierd wrote: > W zasadzie to jest od dawna: art. 9 ust. 1 pkt 7 ustawy o ochronie > niektórych praw konsumentów. > Prawo telekomunikacyjne, art. 64 ust. 1 i 2 |
||
2010-01-05 17:34 | Re: call centre jak audiotele ? ! | andrzej |
On 5 Sty, 16:14, "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" > On 2010-01-05 15:34, witek wrote: > > > andrzej wrote: > > >> Akurat nie mam i nie muszę mię chyba wiedzy nt nr "specjalnych" > > >> A mam prawo do rzetelnego wykonania usługi ?? > > > a przed polaczeniem nie ma informacji, ze bedzie platne i ile? > > mieli to zdaje sie wprowadzic > > Przed połączeniem powinna być zapowiedź o koszcie połączenia. Jeżeli > była, to przegrałeś. Jeżeli nie, to najlepiej odżałuj kolejne 3,66, > nagraj wybieranie numeru + początek połączenia i składaj reklamację do > *swojego* operatora telefonicznego. WizzAir w takim przypadku nie jest > stroną. Nie przegapiłem,nagrałem treść : połączenie jest płatne ... rozmowa będzie nagrywana ... proszę czekać ... niestety wszyscy konsultanci za zajęci ... proszę zadzwonić później .. EOT całość trwa ok 100 s i tak kilka razy |
||
2010-01-05 19:49 | Re: call centre jak audiotele ? ! | Henry(k) |
Dnia Tue, 5 Jan 2010 06:20:44 -0800 (PST), andrzej napisał(a): > Akurat nie mam i nie muszę mię chyba wiedzy nt nr "specjalnych" Cennik zaakceptowałeś zapewne podpisując umowę ze swoim operatorem - więc go powinieneś znać. Pozdrawiam, Henry |
||
2010-01-05 21:43 | Re: call centre jak audiotele ? ! | Maciej Bebenek (news.onet |
On 2010-01-05 17:34, andrzej wrote: > On 5 Sty, 16:14, "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" > >> On 2010-01-05 15:34, witek wrote: >> >>> andrzej wrote: >> >>>> Akurat nie mam i nie muszę mię chyba wiedzy nt nr "specjalnych" >> >>>> A mam prawo do rzetelnego wykonania usługi ?? >> >>> a przed polaczeniem nie ma informacji, ze bedzie platne i ile? >>> mieli to zdaje sie wprowadzic >> >> Przed połączeniem powinna być zapowiedź o koszcie połączenia. Jeżeli >> była, to przegrałeś. Jeżeli nie, to najlepiej odżałuj kolejne 3,66, >> nagraj wybieranie numeru + początek połączenia i składaj reklamację do >> *swojego* operatora telefonicznego. WizzAir w takim przypadku nie jest >> stroną. > > Nie przegapiłem,nagrałem > treść : połączenie jest płatne ... rozmowa będzie nagrywana ... > proszę czekać ... niestety wszyscy konsultanci za zajęci ... proszę > zadzwonić później .. EOT > całość trwa ok 100 s i tak kilka razy No to jeszcze raz, bo z Towjego opisu niewiele wynika. 1. Po wybraniu numeru, a przed połączeniem powinien być komunikat typu "połączenie jest płatne 3 zł netto 3,66 zł brutto za każdą minutę" (art. 64.2 PT). 2. W trakcie połaczenia może być zapowiedź, że połaczenie jest płatne/ W przypadku braku #1, masz uzasadnione podstawy do reklamacji u operatora. |
||
2010-01-05 21:50 | Re: call centre jak audiotele ? ! | Jacek_P |
"Maciej Bebenek (news.onet.pl)" napisal: [ ciach ] Z przytoczonego opisu wynika, ze delikwent nie rzuca sie o fakt platnosci polaczenia, ale o to, ze taryfikowany jest juz za polaczenie z centrala call-centre i wysluchiwanie muzyczki, a nie za realna usluge konsultanta. Pytanie brzmi: czy oczekiwanie na usluge w takim przypadku moze byc taryfikowane? W koncu usluga nie zostala zrealizowana, bo to nie byla usluga sluchania muzyczki wgranej do pbxa... -- Pozdrawiam, Jacek |
||
2010-01-05 22:35 | Re: call centre jak audiotele ? ! | Olgierd |
Dnia Tue, 05 Jan 2010 16:16:58 +0100, Maciej Bebenek (news.onet.pl) napisał(a): >> W zasadzie to jest od dawna: art. 9 ust. 1 pkt 7 ustawy o ochronie >> niektórych praw konsumentów. >> > Prawo telekomunikacyjne, art. 64 ust. 1 i 2 No właśnie, świtało mi, że tam też coś. -- :) Olgierd || http://olgierd.bblog.pl |
nowsze | 1 2 | starsze |
Tytuł | Autor | Data |
---|---|---|
Jak to księgować? |
Kimy | 2006-04-06 10:19 |
jak to potraktowac? |
ktopytaniebladzi | 2006-07-18 11:47 |
Jak wprowadzić na rynek nowy produkt? |
Jerry | 2006-07-31 19:10 |
"Audiotele" = hazard - czy legalny? |
Lukasz | 2006-11-10 17:11 |
Jak wymeldować dzieci? |
tarcamion | 2007-02-22 18:41 |
Jak sie dowiedziec jak sprawa sadowa toczy sie przeciwko mnie? |
Grzegorz | 2007-06-15 18:05 |
Jak sprawdzić do kogo należy strona |
o`rety | 2007-11-04 00:57 |
Jak zabezpieczyć się przed plagiatem? |
Doktorant | 2007-11-21 08:51 |
Jak rozwiązać kwestię faktury za ni |
Tomasz Pyra | 2008-09-21 22:43 |
Jak długo obowiązuje gwarancja? |
Karol Y | 2009-01-22 18:56 |