Na skróty
Money.plFirmaGrupa pl.soc.prawo

Chiny co sprowadzac ?

poprzedni wątek | następny wątek pl.biznes
2005-11-13 13:00 Chiny co sprowadzac ? banita
Kolega wyjezdza na kontrakt do Chin na dwa lata.
Zaproponowal mi, ze jesli bym chcial, to moze w miare
wolnego czasu wyszukiwac dla mnie wskazany towar i wysylac do Polski.
Czyli jest szansa na wysylke mniejszych ilosci rowniez z
pominieciem duzego kapitalu i kontynerow.

Moze macie jakies pomysly co warto sprowadzac, najlepiej
nieduze gabarytowo, albo jest ktos chetny do nawiazania
wspolpracy ?

Czy wysylajac towar dla osoby prywatnej, po oplaceniu cla i podatkow
moze ktos sie przyczepic, ze nie jest to zakup na firme tylko dla osoby
prywatnej ?

2005-11-13 20:48 Re: Chiny co sprowadzac ? Tomek
> Kolega wyjezdza na kontrakt do Chin na dwa lata.
> Zaproponowal mi, ze jesli bym chcial, to moze w miare
> wolnego czasu wyszukiwac dla mnie wskazany towar i wysylac do Polski.
> Czyli jest szansa na wysylke mniejszych ilosci rowniez z
> pominieciem duzego kapitalu i kontynerow.
>
> Moze macie jakies pomysly co warto sprowadzac, najlepiej
> nieduze gabarytowo, albo jest ktos chetny do nawiazania
> wspolpracy ?
>
> Czy wysylajac towar dla osoby prywatnej, po oplaceniu cla i podatkow
> moze ktos sie przyczepic, ze nie jest to zakup na firme tylko dla osoby
> prywatnej ?
>
>
Rzad i ichni komitet centralny niech sprowadzi. Tomek

--
2005-11-13 20:54 Re: Chiny co sprowadzac ? zlodziej podatkow
> Kolega wyjezdza na kontrakt do Chin na dwa lata.
> Zaproponowal mi, ze jesli bym chcial, to moze w miare
> wolnego czasu wyszukiwac dla mnie wskazany towar i wysylac do Polski.
> Czyli jest szansa na wysylke mniejszych ilosci rowniez z
> pominieciem duzego kapitalu i kontynerow.
>
> Moze macie jakies pomysly co warto sprowadzac, najlepiej
> nieduze gabarytowo, albo jest ktos chetny do nawiazania
> wspolpracy ?
>
> Czy wysylajac towar dla osoby prywatnej, po oplaceniu cla i podatkow
> moze ktos sie przyczepic, ze nie jest to zakup na firme tylko dla osoby
> prywatnej ?
Może należało by inaczej postawić pytanie. Nie co, ale za co sprowadzać. Jeżeli
nie masz przynajmniej 5k $ to sprawa jest mało opłacalna. Koszty pośrednie Cię
zjedzą. Moja ostatnia przymiarka do poszerzenia asortymentu wyrobów Chińskich
miała wyglądać następująco. Koszt zakupu próbek handlowych 420 $ , koszty
pośrednie, transport, ubezpieczenie itp. 880 $. Obowiązkowa certyfikacja w
Polsce. ok. 5 k PLN. Odpuściłem sobie. Pozostaję przy tym co mam, czyli
kupowanie od pośrednika. A jest stamtąd co wozić. I dobrze się sprzedaje. Ale
jak się nie ma miedzi to się na d... siedzi.
>


--
2005-11-13 22:57 Re: Chiny co sprowadzac ? Mirek
Użytkownik banita napisał:

> Kolega wyjezdza na kontrakt do Chin na dwa lata.
> Zaproponowal mi, ze jesli bym chcial, to moze w miare
> wolnego czasu wyszukiwac dla mnie wskazany towar i wysylac do Polski.
> Czyli jest szansa na wysylke mniejszych ilosci rowniez z
> pominieciem duzego kapitalu i kontynerow.
>
> Moze macie jakies pomysly co warto sprowadzac, najlepiej
> nieduze gabarytowo, albo jest ktos chetny do nawiazania
> wspolpracy ?
>
> Czy wysylajac towar dla osoby prywatnej, po oplaceniu cla i podatkow
> moze ktos sie przyczepic, ze nie jest to zakup na firme tylko dla osoby
> prywatnej ?
Młode chinki ;) tylko nie w kontenerach;)
2005-11-14 05:57 Re: Chiny co sprowadzac ? WT

Użytkownik "banita" napisał w wiadomości
news:dl79sc$q5c$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Kolega wyjezdza na kontrakt do Chin na dwa lata.
> Zaproponowal mi, ze jesli bym chcial, to moze w miare
> wolnego czasu wyszukiwac dla mnie wskazany towar i wysylac do Polski.
> Czyli jest szansa na wysylke mniejszych ilosci rowniez z
> pominieciem duzego kapitalu i kontynerow.
>
> Moze macie jakies pomysly co warto sprowadzac, najlepiej
> nieduze gabarytowo, albo jest ktos chetny do nawiazania
> wspolpracy ?
>
> Czy wysylajac towar dla osoby prywatnej, po oplaceniu cla i podatkow
> moze ktos sie przyczepic, ze nie jest to zakup na firme tylko dla osoby
> prywatnej ?
>
> http://www.made-in-china.com/ dosc duza oferta ale ... przy drobnych
ilosciach to jest tak samo logiczne jak to ze ktos chcialby pojechac do
siedziby Coca Coli po kilka butelek bo tam taniej

Mniejsze ilosci kupuj u posrednikow to wyjdzie taniej niz osobisty transport
a poza tym posrednicy juz maja troche doswiadczenia w handlu z tym krajem a
koszt transportu kontenera w rozbiciu na poszczegolne produktu powiejksza
cene produktu zaledwie nieznacznie. Przy drobnym indywidualnym imporcie
podwyzszaloby to cene towaru nawet wielokrotnie.

A swoja droga jak bys sie wytlumaczyl przed polskimi instutucjami do czego
potrzeba ci na przyklad 100 zabawek dzieciecych, 1000 koszulek i 15.000 par
skarpetek???
pozdrawiam
WT


2005-11-16 00:33 Re: Chiny co sprowadzac ? york
>> http://www.made-in-china.com/ dosc duza oferta ale ... przy drobnych
> ilosciach to jest tak samo logiczne jak to ze ktos chcialby pojechac do
> siedziby Coca Coli po kilka butelek bo tam taniej
>
> Mniejsze ilosci kupuj u posrednikow to wyjdzie taniej niz osobisty transport
> a poza tym posrednicy juz maja troche doswiadczenia w handlu z tym krajem a
> koszt transportu kontenera w rozbiciu na poszczegolne produktu powiejksza
> cene produktu zaledwie nieznacznie. Przy drobnym indywidualnym imporcie
> podwyzszaloby to cene towaru nawet wielokrotnie.
>
> A swoja droga jak bys sie wytlumaczyl przed polskimi instutucjami do czego
> potrzeba ci na przyklad 100 zabawek dzieciecych, 1000 koszulek i 15.000 par
> skarpetek???
> pozdrawiam
> WT

Wszytko zalezy czy sie ma kogos na miejscu czy nie :)
Prosty przyklad , wymienilem kila emaili z firma ktorej towar mnie interesowal.
Wiedzac, ze towar idzie do Europy, odpisali mi, ze minimalne zamowienie 1000szt.
Do tej samej firmy wybral sie moj kolega osobisci i okazalo sie, ze jemu sprzedadza
100szt na miejscu i cena jest minimalnie wyzsza niz przy zamowieniu 1000szt.
Towar, ktory duzo nie wazy mozna dosc tanio przeslac i szczerze mowiac bylem
mocno zdziwiony ze wysylka bedzie mniej kosztowac niz ja place za ta sama wysylke
z Polski do Niemiec :)

nowsze 1 starsze

Podobne dyskusje

Tytuł Autor Data

Sprzedam kontakt Chiny.

KAMPA-tech 2005-11-14 15:21

chiny

ptychu 2006-02-07 17:30

Vat w europie/towar chiny

jbarski 2006-07-14 09:25

CHINY IMPORT

Marek 2006-08-23 22:06

Chiny

Jacek 2007-04-15 10:29