poprzedni wątek | następny wątek | pl.soc.prawo |
2008-01-03 14:42 | Cienkie druty tepsy, TELE2 i niedotrz | Azja |
Witam, problem mam. A właściwie moja ciotka :) Mianowicie zamówiła sobie ADSLa 1Mb z TELE2 (wcześniej miała telefon), po drutach TP. Do centrali daleko, modemy synchronizują się 1 raz na 10 i to na niecałą sekundę. W każdym razie korzystać się nie da. Podpytani sąsiedzi miewają neostradę, max 512, bo szybsza też nie działa. Przez 3 miesiące ciotka wielokrotnie zgłaszała na infolinię TELE2 problemy z synchronizacją i za każdym razem słyszała wyrazy zdziwienia "bo przecież to już powinno działać". A teraz dodatkowo się okazało, że po jej zgłoszeniach nie ma śladu w ichnim systemie. Pisemna reklamacja poszła do TELE2, przekierowano do TP, po zaledwie miesiącu został przysłany technik z TP. Ocenił, że nie ma szans na cokolwiek, bo kable za słabe i wypisał opinię "połączenie niemożliwe z powodu warunków technicznych". Ciotka wysłała pismo do TELE2, że z powodu niemożności realizacji usługi uznaje umowę za niedotrzymaną z ich winy - zabawa trwała 3 miesiące, a nie 1, jak jest zapisane w regulaminie. W końcu, k...a, powinni sprawdzić warunki techniczne. No, chyba że każda emerytka powinna posiadać sprzęt i umiejętności do zdiagnozowania czy kable u niej w porządku. W odpowiedzi dostała standardowe "bla, bla, proces aktywacji przeprowadzony normalnie w październiku, ostatnie logowanie " (nawet kompa nie włączyła, tylko sam kabelek do modemu, dioda synchronizacji zapaliła się i zgasła) " 28 grudnia, u nas wszystko ok, umowę rozwiązujemy z 2 miesiącami wypowiedzenia, kara za zerwanie promocji, odwołanie do składu desek". No i ciotka ma dylemat. Iść z tym do sądu od razu czy jeszcze poczekać? A poważnie - co dalej można z tym fantem zrobić? Był ktoś w takiej sytuacji? Jakie są szanse, że umowa zostanie rozwiązana bez naliczania kary i od razu? Dodam, że nawet żadnej faktury jeszcze nie dostała, więc nie zalega z opłatami :) I jeszcze jedno - podobno w Węgorzewie TPSA nie ma swoich techników, tylko korzysta z jakiejś prywatnej firmy. Czy ktoś może wie, co to za firma? -- Azja |
2008-01-03 14:49 | Re: Cienkie druty tepsy, TELE2 i | Konrad Bechler |
Witam, > A poważnie - co dalej można z tym fantem zrobić? Był ktoś w takiej > sytuacji? Jakie są szanse, że umowa zostanie rozwiązana bez naliczania > kary i od razu? Dodam, że nawet żadnej faktury jeszcze nie dostała, więc > nie zalega z opłatami :) Jeden z moich sąsiadów miał bardzo podobny problem. Tylko w tamtym wypadku modemy się synchronizowały (diody migały), ale nic więcej nie udawało się zrobić. Walczył chyba ze 3 miesiące. Udało się tyle, że umowa została rozwiązana z winy operatora (bez kar). Opłaty aktywacyjnej nie zwrócili. A abo nie pamiętam dokładnie, ale też chyba nie było żadnej faktury. Ale to tylko zasłyszane, więc głowy za to nie dam. -- Konrad Bechler konrad (at) konsol (dot) eu |
||
2008-01-03 14:56 | Re: Cienkie druty tepsy, TELE2 i niedotrzymanie warunk | |
Poproś UKE o pomoc. Mi w swoim czasie pomogli w kontaktach z TP. Byłem bardzo zadowolony z ich pomocy, ba, okazało sie że w TP są też"normalne" i kompenentne osoby :) Delegatura UKE w Olsztynie Dyrektor: Waldemar Krassowski Adres: 10-413 Olsztyn, ul. Dworcowa 3 Tel. 089 533 35 22 Fax 089 534 24 56 e-mail: w.krassowski@uke.gov.pl |
||
2008-01-03 15:48 | Re: Cienkie druty tepsy, TELE2 i niedotrzymanie waru | Jacek_Skórzewski |
On 3 Sty, 14:42, Azja > I jeszcze jedno - podobno w Węgorzewie TPSA nie ma swoich techników, > tylko korzysta z jakiejś prywatnej firmy. Czy ktoś może wie, co to za firma? > > -- > Azja Techników - monterów sama tepsa nie zatrudnia już chyba nigdzie. O ile się nie mylę, to pracuje dla nich Sprint i Eltel Networks i może jeszcze jakaś firma, ale na północy to będzie raczej Sprint. Pozdrawiam, js |
||
2008-01-03 15:54 | Re: Cienkie druty tepsy, TELE2 i | Maciej Bebenek |
Azja pisze: > " 28 grudnia, u nas wszystko ok, umowę > rozwiązujemy z 2 miesiącami wypowiedzenia, kara za zerwanie promocji, > odwołanie do składu desek". > Jakby tak można było trochę dokładniej - co napisali i gdzie ten skład? Bo od tego trochę zależy. M. |
||
2008-01-03 16:18 | Re: Cienkie druty tepsy, TELE2 i | Azja |
Maciej Bebenek pisze: > Jakby tak można było trochę dokładniej - co napisali i gdzie ten skład? > Bo od tego trochę zależy. W przypadku niezgodzenia się z decyzją proponują mediację UKE, sąd polubowny przy UKE lub skierowanie sprawy do sądu powszechnego. Wydaje mi się, że zabrakło akapitu z podaniem jakiegoś adresu komórki odwołań u nich (tzn. w tele2). Błąd piszącego odpowiedź? -- Azja |
||
2008-01-03 16:48 | Re: Cienkie druty tepsy, TELE2 i | Maciej Bebenek |
Azja pisze: > Maciej Bebenek pisze: > > >> Jakby tak można było trochę dokładniej - co napisali i gdzie ten >> skład? Bo od tego trochę zależy. > > W przypadku niezgodzenia się z decyzją proponują mediację UKE, sąd > polubowny przy UKE lub skierowanie sprawy do sądu powszechnego. Wydaje > mi się, że zabrakło akapitu z podaniem jakiegoś adresu komórki odwołań u > nich (tzn. w tele2). Błąd piszącego odpowiedź? > Być może też błąd piszącego skargę. Taki tryb przysługuje tylko i wyłącznie przy reklamacji, a z tego co zrozumiałem, to nie była reklamacja. M. |
||
2008-01-03 20:25 | Re: Cienkie druty tepsy, TELE2 i niedotrzymanie warunków umowy | jas |
Użytkownik "Jacek Skórzewski" news:81fd7f80-c1f3-4bef-8bc3-4e36d99f623d@s12g2000prg.googlegroups.com... On 3 Sty, 14:42, Azja >O iles ię nie mylę, to pracuje dla nich Sprint i Eltel Networks i może >jeszcze jakaś firma, ale na północy to będzie raczej Sprint. mylisz się jas |
||
2008-01-04 09:09 | Re: Cienkie druty tepsy, TELE2 i niedotrzymanie warunków umowy | vari |
> >O iles ię nie mylę, to pracuje dla nich Sprint i Eltel Networks i może > >jeszcze jakaś firma, ale na północy to będzie raczej Sprint. > > mylisz się > > jas Ja mieszkam na północy (SN91) i jest tu Sprint. Jak na innych "północach" to nie wiem. vari |
||
2008-01-04 09:53 | Re: Cienkie druty tepsy, TELE2 i | Sebcio |
vari pisze: > Ja mieszkam na północy (SN91) i jest tu Sprint. > Jak na innych "północach" to nie wiem. W SN58 też jest Sprint. Swoją drogą biedni są technicy ze Sprinta, bo Tepsa traktuje ich tak jak swoich klientów a klienci Tepsy traktują ich jak Tepsę. Ogólnie kopy z obu stron, podczas gdy chłopaki mają dwie godziny na realizację zlecenia które w Tepsie potrafi wisieć tygodniami. -- Pozdrawiam, Sebcio |
nowsze | 1 2 | starsze |
Tytuł | Autor | Data |
---|---|---|
Bezprawne anulowanie przez TPSA preselekcji Tele2 |
Andrzej Janeczko | 2005-10-18 12:30 |
Kanty TELE2 |
Łukasz Jakubowski | 2006-04-06 18:14 |
Kanty TELE2 |
Łukasz Jakubowski | 2006-04-06 18:14 |
umowa z Tele2 |
Gupik | 2006-05-19 17:35 |
[dlugie] Czy moge domagac sie od tepsy anulowania windykacji? |
rolandz | 2006-08-01 10:01 |
tele2 przestepstwo czy postepowanie cywilne-dlugie |
2006-09-16 08:47 | |
tele2 - problem |
CiepliX | 2006-12-20 20:54 |
Brudne zagrania Tele2 |
Zbynek Ltd. | 2007-07-08 20:38 |
TELE2 i oferta - jak skutecznie ich spławiać |
===Tomy=== | 2007-09-20 20:19 |
Tele2 i praktyki akwizytorow |
mariusz | 2007-10-10 01:33 |