poprzedni wątek | następny wątek | pl.soc.prawo |
2006-08-21 18:21 | dostawca internetu | - |
podpisalem umowe na 2 lata z dostawca internetu. czesto sa awarie, ktore naprawiane sa dopiero na nastepny dzien, albo i za dwa dni. zasadniczo wyglada to tak, ze maja czynny telefon do 17:00, a awarie sa zawsze po 18:00, najczesciej w piatek... cvzytalem, ze byly jakies przepisy o niezgodnosci zakupionego towaru/uslugi, i ze mozna wtedy zerwac umowe -moze Ktos podpowie? |
2006-08-21 23:43 | Re: dostawca internetu | bolo |
Użytkownik "-" news:eccmih$5be$1@inews.gazeta.pl... > podpisalem umowe na 2 lata z dostawca internetu. > czesto sa awarie, ktore naprawiane sa dopiero na nastepny dzien, albo i za > dwa dni. zasadniczo wyglada to tak, ze maja czynny telefon do 17:00, a > awarie sa zawsze po 18:00, najczesciej w piatek... > cvzytalem, ze byly jakies przepisy o niezgodnosci zakupionego > towaru/uslugi, i ze mozna wtedy zerwac umowe -moze Ktos podpowie? a ile placisz za internet i jakie zapisy masz w umowie abonenckiej na temat czasu usuwania awarii? ustawa mowi o znizce w abonamencie -- pozdrawiam bolo PS. pytanie o cene abonamentu mialo na celu wykazanie slusznosci Twoich oczekiwań ze ktos bedzie odbierał telefon 24godziny na dobe 7 dni w tygodniu PS2. zawsze mozesz wypowiedziec umowe i zmienic operatora |
||
2006-08-22 00:13 | Re: dostawca internetu | maximus |
> a ile placisz za internet i jakie zapisy masz w umowie abonenckiej na temat > czasu usuwania awarii? > ustawa mowi o znizce w abonamencie Ale tylko w przypadku kiedy przerwa trwa powyżej 12h ciągle lub brak internetu >36h w miesiącu. |
||
2006-08-22 00:23 | Re: dostawca internetu | Jacek Jackowski |
Użytkownik "-" news:eccmih$5be$1@inews.gazeta.pl... > podpisalem umowe na 2 lata z dostawca internetu. > > czesto sa awarie, ktore naprawiane sa dopiero na nastepny dzien, albo i za > dwa dni. zasadniczo wyglada to tak, ze maja czynny telefon do 17:00, a > awarie sa zawsze po 18:00, najczesciej w piatek... > > cvzytalem, ze byly jakies przepisy o niezgodnosci zakupionego > towaru/uslugi, i ze mozna wtedy zerwac umowe -moze Ktos podpowie? W ktorym miescie masz tak nierzetelnego operatora? :) |
||
2006-08-22 00:39 | Re: dostawca internetu | delete999 |
Czy mógłbyś zlinkować dla mnie tę ustawę? Również mam okropne problemy internetem (łącze radiowe), przez bardzo długi czas nie miałem dostępu do sieci - nie z mojej winy, co potwierdził technik. Wcześniej już pisałem do mojego providera o obniżenie stawki za określony miesiąc (wynikało to z wcześniejszych kłopotów a było ok pół roku temu). Prosiłbym o podpowiedź na jakim artykule mogę się oprzeć pisząc pismo do dostawcy. Pozdrawiam Problem bolo napisał(a): > Użytkownik "-" > news:eccmih$5be$1@inews.gazeta.pl... > > podpisalem umowe na 2 lata z dostawca internetu. > > > czesto sa awarie, ktore naprawiane sa dopiero na nastepny dzien, albo i za > > dwa dni. zasadniczo wyglada to tak, ze maja czynny telefon do 17:00, a > > awarie sa zawsze po 18:00, najczesciej w piatek... > > > cvzytalem, ze byly jakies przepisy o niezgodnosci zakupionego > > towaru/uslugi, i ze mozna wtedy zerwac umowe -moze Ktos podpowie? > > a ile placisz za internet i jakie zapisy masz w umowie abonenckiej na temat > czasu usuwania awarii? > ustawa mowi o znizce w abonamencie > > -- > pozdrawiam > bolo > PS. pytanie o cene abonamentu mialo na celu wykazanie slusznosci Twoich > oczekiwań ze ktos bedzie odbierał telefon 24godziny na dobe 7 dni w tygodniu > PS2. zawsze mozesz wypowiedziec umowe i zmienic operatora |
||
2006-08-22 08:01 | Re: dostawca internetu | - |
> W ktorym miescie masz tak nierzetelnego operatora? :) www.multicon.pl |
||
2006-08-22 09:40 | Re: dostawca internetu | William |
> cvzytalem, ze byly jakies przepisy o niezgodnosci zakupionego towaru/uslugi, > i ze mozna wtedy zerwac umowe -moze Ktos podpowie? A jaką tu widzisz niezgodność ? Łącze radiowe klasy "WiFi na 10km" ma z natury duże "lagi", awarie sprzętu po każdej burzy itd. Kupując taką usługę ma się chyba świadomosć, że nie będzie jakości usługi jak w łaczu kablowym. |
||
2006-08-23 08:00 | Re: dostawca internetu | - |
> A jaką tu widzisz niezgodność ? Łącze radiowe klasy "WiFi na 10km" ma z > natury duże "lagi", awarie sprzętu po każdej burzy itd. Kupując taką > usługę > ma się chyba świadomosć, że nie będzie jakości usługi jak w łaczu > kablowym. a gdzie pisalem, ze to lacze radiowe? chodzi o "normalny" kabel. a niezgodnosc? hmmm - podpisalem umowe na dostep do internetu 24h/dobe 7 dni w tygodniu |
||
2006-08-23 15:36 | Re: dostawca internetu | William |
> a gdzie pisalem, ze to lacze radiowe? > > chodzi o "normalny" kabel. > > a niezgodnosc? hmmm - podpisalem umowe na dostep do internetu 24h/dobe 7 dni > w tygodniu > A to przepraszam. Ale czy usługi telekomunukacyjne podlegają pod "niezgodnośc towaru z umową" ? Nie wiem. Mają natomiast ścisłe przepisy o odpowiedzialności za niedostępność usługi. Wyślij nam zapisy twojej umowy z nimi. |
nowsze | 1 | starsze |
Tytuł | Autor | Data |
---|---|---|
Odliczenie internetu w 2005 r. |
Robert J. | 2006-01-09 11:43 |
Włam do internetu |
ws | 2006-02-07 11:53 |
problem z dostawca uslug internetowych |
rav | 2006-03-29 14:02 |
problem z dostawca uslug internetowych |
rav | 2006-03-29 14:02 |
umowa dostepu do internetu |
MMleko | 2006-05-24 11:11 |
dostęp do Internetu prawników |
slivia | 2006-08-15 17:44 |
Dostawca internetu ? |
Jarod | 2006-10-08 00:01 |
umowa z telekomunikacyjnym dostawca=zlodziejem |
bakerm | 2006-11-22 23:04 |
Dostawca internetowy - ataki na mojego kompa |
el gato | 2006-11-24 15:43 |
uslugi dostepu do internetu |
Wasyl | 2007-01-17 16:33 |