poprzedni wątek | następny wątek | pl.soc.prawo |
2006-09-06 16:37 | Re: Firma krzak - c.d. | Henry (k) |
Dnia Wed, 6 Sep 2006 15:41:35 +0200, Alek napisał(a): >> Jako osoba siedząca w firmie telekomunikacyjnej powiem krótko >> - nie bądź tego taki pewien ;-) > > Jako osoba korzystająca z usług telekomunikacyjnych powiem krótko: czy > możesz rozwinąć? Bez obaw - to o czym myślę chyba jeszcze nie obowiązuje w Polsce... ;-) Póki co jest tak że to Twój operator Ci wycenia rozmowę - więc nikt "obcy" nie może Cię naciągnąć. W przyszłości będzie tak że Twój operator będzie tylko pośrednikiem - dostanie info od jakiegoś partnera "ten klient korzystał z naszych usług na 500zł" i wsadzi to na Twoją fakturę, a Tobie zostanie tylko reklamacja... Ot taki trynd żeby "uelastycznić" cenniki i umożliwić realizację nowych usług przez różne firmy. Poza tym połączenia zaczynają wędrować przez coraz więcej central, a nie wszystko działa idealnie... jakaś dziura czy błąd centrali zawsze się może zdażyć. Ja wprawdzie jestem optymistą i mam polecenie zapłaty na komórce, ale fakturę i bilingi jak już przyjdą sprawdzam bardzo dokładnie... ot takie zboczenie zawodowe ;-) Pozdrawiam, Henry |
2006-09-06 23:11 | Re: Firma krzak - c.d. | Andrzej Lawa |
Henry (k) wrote: > Bez obaw - to o czym myślę chyba jeszcze nie obowiązuje w Polsce... ;-) > Póki co jest tak że to Twój operator Ci wycenia rozmowę - więc > nikt "obcy" nie może Cię naciągnąć. W przyszłości będzie tak że > Twój operator będzie tylko pośrednikiem - dostanie info od jakiegoś > partnera "ten klient korzystał z naszych usług na 500zł" i wsadzi Mówimy o "tu i teraz". W obecnym kształcie ustawa nie pozwala na coś takiego - numery "premium" muszą być wyraźnie wydzielone i mieć określoną stawkę. Bo technicznie to wszystko jest możliwe, włącznie z opłatami za samo podniesienie słuchawki. Co zdaje się w paru miejscach obowiązywało. Swoją drogą zapis nakazujący przenoszenie numerów między operatorami jest kulawy bez jednoczesnego nakazu informowania abonenta dzwoniącego o fakcie "wychodzenia" poza sieć macierzystą. Na szczęście w pre-paidach (z których dzwonię) jest to dość proste do zrealizowania: "ładuję" kartę i zamieniam wszystkie (lub prawie wszystkie) złotówki na tańsze minuty w ramach sieci (i telefony stacjonarne). Jedyny problem to techniczna kwestia upchnięcia w jednym telefonie kilku kart ;) (cholerny COMP128V2...) |
nowsze | 1 2 3 | starsze |
Tytuł | Autor | Data |
---|---|---|
firma |
log | 2006-02-05 18:38 |
Firma a US |
Tomek | 2006-03-11 14:46 |
zameldowanie a firma |
Arexx | 2006-03-18 16:01 |
Firma a US |
Tomek | 2006-03-11 14:46 |
firma windykacyjna |
- | 2006-08-17 19:21 |
FIRMA a ZUS |
JW | 2006-09-30 15:08 |
druga firma |
VEN | 2006-12-12 18:23 |
Firma w Rosji |
SM | 2006-12-29 15:25 |
firma windykacyjna |
grazka | 2007-01-31 11:03 |
ile wynosi ustawowy termin odpowiedzi na pismo firma <=> firma ? |
yeah!bunny | 2007-04-16 12:02 |