poprzedni wątek | następny wątek | pl.soc.prawo |
2013-04-18 01:11 | Groupon.... | Tomek |
swego czasu wykupilem kurs na groupon nie moglem go wykorzystac, a w zasadzie dzownilem do nich proszac o zwrota pieniedzy przed wykozystaniem kuponu... bylem zbywany prosze zadzwonic jutro nie mam notesu itp nie znam sprawy czas minol groupon sie przedawnil firma twierdzi ze nie jest mi nic winna bo regulamin fakt jest faktem ze kase dostali a ulugi nie wykonali koszt ok 150-190zl czy mam jakakolwiek szanse na odzyskanie ? |
2013-04-18 14:10 | Re: Groupon.... | Bydlę |
On 2013-04-18 01:11:29 +0200, "Tomek" > wykupilem kurs na groupon > nie moglem go wykorzystac Pech. > , a w zasadzie dzownilem do nich Czyli nie dzwoniłeś? (jak się dzwoni w zasadzie?) > proszac o zwrota pieniedzy przed wykozystaniem kuponu... A to pachnie kombinatorstwem - chcesz pieniędzy, a potem chcesz wykorzystać kupon? I to z błędem?! ;> > bylem zbywany Nie dziwię się. > czas minol Jesteś pewien? ;>>> > groupon sie przedawnil NIeprawda. > firma twierdzi ze nie jest mi nic winna bo regulamin Czytałeś? I co tam napisano? > fakt jest faktem ze kase dostali a ulugi nie wykonali Grupon miał ci wykonać usługę? Tak jest w umowie? > > koszt ok 150-190zl > czy mam jakakolwiek szanse na odzyskanie ? 1. przeczytaj regulamin 2. zastosuj się do jego postanowień, skoro je zaakceptowałeś. -- Bydlę |
||
2013-04-18 23:13 | Re: Groupon.... | Tomek |
Użytkownik "Bydlę" news:kkonsj$4c8$1@cougar.axelspringer.pl... > 1. przeczytaj regulamin > 2. zastosuj się do jego postanowień, skoro je zaakceptowałeś. > > > -- > Bydlę > pytam gdyz dostalem od nich taka odpowiedz Dziękuję za wiadomość. Zgodnie z obowiązującym w Polsce prawem, według art. 9 ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz. U. 2002. 141.1176 z późniejszymi zmianami), a konkretnie art. 9. 1. Kupujący traci uprawnienia przewidziane w art. 8 (zgłoszenie reklamacji), jeżeli przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru konsumpcyjnego z umową nie zawiadomi o tym sprzedawcy. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie zawiadomienia przed jego upływem. W związku z powyższymi informacjami, bardzo mi przykro, ale w związku z tym, że Pana kupon przedawnił się ponad 2 miesiące temu, firma nie znalazła podstaw do rozpatrzenia Pana reklamacji. Pozdrawiam, Natalia Ś. Specjalista ds. Obsługi Klienta Groupon.pl |
nowsze | 1 | starsze |