Money.plFirmaGrupa pl.soc.prawo

[gwarancja] wysylka i uszkodzenie w trakcie transportu

poprzedni wątek | następny wątek pl.soc.prawo
2010-01-21 09:43 [gwarancja] wysylka i uszkodzenie w trakcie transportu LEHKO
Witam

Posiadam komputer przenosny, w ktorym uszkodzil sie dysk twardy tzn. nie byl
widoczny, a ze komputer posiadal jeszcze wazna gwarancje wiec, zadzwonilem
do producenta, kazali mi wyslac kopie faktury zakupu, wiec tak zrobilem. Na
drugi dzien przyjechal kurier z wlasnym pudelkiem zapakowal go i lapek
pojechal do serwisu. Teraz dzwoni do mnie kobieta i mowi ze lapek ma
peknieta matryce i tego nie usunal w ramach gwarancji tylko za odplata.
Wyslala mi maila ze zdjeciem zbitej matrycy oraz tresc: " Po otrzymaniu
Panskiego urzadzenia pragniemy poinformowac, iz zostala wykonana ekspertyza
poprzedzajaca jego naprawe. Ustalenia w niej zawarte nie pozwalaja na
dokonanie bezplatnej naprawy objetej standardowa gwarancja ##. W zwiazku z
tym, aby wykonac naprawe, niezbedna jest Pana/Pani pisemna zgoda na wycene
naprawy urzadzenia."

Telefonicznie powiedzialem ze powinni otworzyc paczke przy kurierze i ew.
spisac protokul szkody, ale mi odpowiedziala, ze na pudelku nie widac sladow
uszkodzen. Co dalej czynic wszechwiedzaca gvrupo? :-)

Pozdrawiam
LEHKO


2010-01-21 12:52 Re: [gwarancja] wysylka i uszkodzenie w trakcie transportu Michał Gut
w zamknietym laptopie zbic matryce mogli tylko i wylacznie od zewnatrz,
wyslij te zdjecia na michal(wdomenie|sircomp.pl to zerkne na nie. jesli
obudowa matrycy (czyli zewnetrzna czesc laptopa)jest cala to nie moglo to
sie stac w transporcie, tylko przy wypakowywaniu jakic cep od nich walnal
czyms w matryce. wypadki sie zdarzaja i byc moze probuja sie wyslizgac z
odpowiedzialnosci za zbita matryce.

nagrania z tv przemyslwej maja? musza miec - takie pomieszczenia sa
monitorowane chociazby z powodu unikniecia kradziezy przez pracownikow lub
dowodowych jesli w paczce byla cegla a nadawca rzada jej naprawy:)
sir

2010-01-21 13:49 Re: [gwarancja] wysylka i uszkodzenie w trakcie transportu LEHKO

Użytkownik "Michał Gut" napisał w
wiadomości news:hj9f0f$p59$1@portraits.wsisiz.edu.pl...
>w zamknietym laptopie zbic matryce mogli tylko i wylacznie od zewnatrz,
>wyslij te zdjecia na michal(wdomenie|sircomp.pl to zerkne na nie. jesli



Dziekuje za zainteresowanie, zdjęcie poszlo na prv

Pozdrawiam

2010-01-22 00:14 Re: [gwarancja] wysylka i uszkodzenie w trakcie transportu Tomasz Pyra
Michał Gut pisze:
> w zamknietym laptopie zbic matryce mogli tylko i wylacznie od zewnatrz,
> wyslij te zdjecia na michal(wdomenie|sircomp.pl to zerkne na nie. jesli
> obudowa matrycy (czyli zewnetrzna czesc laptopa)jest cala to nie moglo to
> sie stac w transporcie, tylko przy wypakowywaniu jakic cep od nich walnal
> czyms w matryce.

Znam przypadek laptopa na którego nadepnięto - na zamkniętego od strony
ekranu. Obudowa nienaruszona, a ekran pęknięty.

Zresztą oglądanie zdjęć niczego tu nie wyjaśni - czegokolwiek by na ich
podstawie nie ustalić, to nadal nie będzie dowodu że zrobiono to w
serwisie, a nie przed wysłaniem.

> wypadki sie zdarzaja i byc moze probuja sie wyslizgac z
> odpowiedzialnosci za zbita matryce.

Pewnie tak.
Pytanie jakie było to pudełko - jeżeli zwykły karton na wymiar laptopa,
to mógł zostać zgnieciony (choćby właśnie nadepnięty) i śladów może nie
być ani na pudełku, ani na obudowie.

Jeżeli jakieś zabezpieczone - styropianowe czy coś, to raczej nie ma
szans. Żeby uszkodzić laptopa w transporcie, to pudełko trzeba by tak
zmasakrować, że odbierający od razu nabrałby podejrzeń.
2010-01-22 09:05 Re: [gwarancja] wysylka i uszkodzenie w trakcie transportu LEHKO
Dzieki za wypowiedzi, zadzwonilem do nich, argumentujac ze chcialbym dostac
material nagrany przy rozpakowaniu oraz dokladniejsze zdjecia i troche
podyskutowalem. Odpowiedz byla dosyc szybka bo po 2h zadzwonila do mnie mila
Pani i powiedziala ze bedzie to zrobione na koszt serwisu. Jezeli bedzie
wszystko ok to polecam serwis HP :-)

2010-01-22 09:22 Re: [gwarancja] wysylka i uszkodzenie w trakcie transportu Robert Tomasik

Użytkownik "LEHKO" napisał w wiadomości
news:hjbmdt$p4p$1@atlantis.news.neostrada.pl...
> Dzieki za wypowiedzi, zadzwonilem do nich, argumentujac ze chcialbym
> dostac material nagrany przy rozpakowaniu oraz dokladniejsze zdjecia i
> troche podyskutowalem. Odpowiedz byla dosyc szybka bo po 2h zadzwonila do
> mnie mila Pani i powiedziala ze bedzie to zrobione na koszt serwisu.
> Jezeli bedzie wszystko ok to polecam serwis HP :-)

No to podejrzewam, że coś jednak było na rzeczy, bo matryca trochę
kosztuje.
2010-01-22 09:36 Re: [gwarancja] wysylka i uszkodzenie w trakcie transportu LEHKO

Użytkownik "Robert Tomasik" napisał w wiadomości
news:hjbns8$46u$1@inews.gazeta.pl...
>
> Użytkownik "LEHKO" napisał w wiadomości
> news:hjbmdt$p4p$1@atlantis.news.neostrada.pl...
>> Dzieki za wypowiedzi, zadzwonilem do nich, argumentujac ze chcialbym
>> dostac material nagrany przy rozpakowaniu oraz dokladniejsze zdjecia i
>> troche podyskutowalem. Odpowiedz byla dosyc szybka bo po 2h zadzwonila do
>> mnie mila Pani i powiedziala ze bedzie to zrobione na koszt serwisu.
>> Jezeli bedzie wszystko ok to polecam serwis HP :-)
>
> No to podejrzewam, że coś jednak było na rzeczy, bo matryca trochę
> kosztuje.

wycenili na 416 netto :-)

2010-01-22 10:19 Re: [gwarancja] wysylka i uszkodzenie w trakcie transportu Massai
LEHKO wrote:

>
> Użytkownik "Robert Tomasik" napisał w
> wiadomości news:hjbns8$46u$1@inews.gazeta.pl...
> >
> >Użytkownik "LEHKO" napisał w wiadomości
> news:hjbmdt$p4p$1@atlantis.news.neostrada.pl...
> > > Dzieki za wypowiedzi, zadzwonilem do nich, argumentujac ze
> > > chcialbym dostac material nagrany przy rozpakowaniu oraz
> > > dokladniejsze zdjecia i troche podyskutowalem. Odpowiedz byla
> > > dosyc szybka bo po 2h zadzwonila do mnie mila Pani i powiedziala
> > > ze bedzie to zrobione na koszt serwisu. Jezeli bedzie wszystko
> > > ok to polecam serwis HP :-)
> >
> > No to podejrzewam, że coś jednak było na rzeczy, bo matryca trochę
> > kosztuje.
>
> wycenili na 416 netto :-)

Tanio, jak na serwis HP.
80% drukarek z ich oferty nie opłaca się po gwarancji naprawiać w ich
serwisie, bo roboczogodzina to 450 pln ;-)

--
Pozdro
Massai
2010-01-22 11:59 Re: [gwarancja] wysylka i uszkodzenie w trakcie transportu Michał Gut

Użytkownik "LEHKO" napisał w wiadomości
news:hjbmdt$p4p$1@atlantis.news.neostrada.pl...
> Dzieki za wypowiedzi, zadzwonilem do nich, argumentujac ze chcialbym
> dostac material nagrany przy rozpakowaniu oraz dokladniejsze zdjecia i
> troche podyskutowalem. Odpowiedz byla dosyc szybka bo po 2h zadzwonila do
> mnie mila Pani i powiedziala ze bedzie to zrobione na koszt serwisu.
> Jezeli bedzie wszystko ok to polecam serwis HP :-)


hehehe wiedzialem:D
sir:)

2010-01-22 19:09 Re: [gwarancja] wysylka i uszkodzenie w trakcie transportu Tomasz Pyra
Massai pisze:

>> wycenili na 416 netto :-)
>
> Tanio, jak na serwis HP.

Jak sami zepsuli, to wycenili tanio.
Gdybyś Ty chciał pękniętą matrycę wymienić, to pewnie by wycenili drogo :)
nowsze 1 starsze

Podobne dyskusje

Tytuł Autor Data

wysylka priorytetem

Rafal Morawski 2006-01-23 10:56

kupiłem, gwarancja, dostałem nowe, gwarancja 2x - moge dostac pieniadze od reki?

Marx 2006-09-08 16:29

Środki transportu wg. Ministerstwa Gospodarki.

walec51 2006-10-22 21:36

kto ponosi koszt transportu?

luna 2006-11-07 13:24

Gwarancja czy gwarancja + rachunek jest podstawą

Iluminat 2006-11-07 13:52

Zwlekanie z wysylka przesylki

uosiu 2007-05-08 19:53

Wysylka monety za granice

Maciek 2008-02-07 10:46

gwarancja nei obejmuje calego przedmiotu objetego gwarancja

Konrad N>S> 2008-04-02 13:13

Podatek VAT od srodka transportu (motocykl enduro)

ZASK 2009-01-11 20:04

uszkodzenie telefonu, gwarancja

Jurij Atarov 2009-02-18 23:41