poprzedni wątek | następny wątek | pl.soc.prawo |
2010-01-21 09:43 | [gwarancja] wysylka i uszkodzenie w trakcie transportu | LEHKO |
Witam Posiadam komputer przenosny, w ktorym uszkodzil sie dysk twardy tzn. nie byl widoczny, a ze komputer posiadal jeszcze wazna gwarancje wiec, zadzwonilem do producenta, kazali mi wyslac kopie faktury zakupu, wiec tak zrobilem. Na drugi dzien przyjechal kurier z wlasnym pudelkiem zapakowal go i lapek pojechal do serwisu. Teraz dzwoni do mnie kobieta i mowi ze lapek ma peknieta matryce i tego nie usunal w ramach gwarancji tylko za odplata. Wyslala mi maila ze zdjeciem zbitej matrycy oraz tresc: " Po otrzymaniu Panskiego urzadzenia pragniemy poinformowac, iz zostala wykonana ekspertyza poprzedzajaca jego naprawe. Ustalenia w niej zawarte nie pozwalaja na dokonanie bezplatnej naprawy objetej standardowa gwarancja ##. W zwiazku z tym, aby wykonac naprawe, niezbedna jest Pana/Pani pisemna zgoda na wycene naprawy urzadzenia." Telefonicznie powiedzialem ze powinni otworzyc paczke przy kurierze i ew. spisac protokul szkody, ale mi odpowiedziala, ze na pudelku nie widac sladow uszkodzen. Co dalej czynic wszechwiedzaca gvrupo? :-) Pozdrawiam LEHKO |
2010-01-21 12:52 | Re: [gwarancja] wysylka i uszkodzenie w trakcie transportu | Michał Gut |
w zamknietym laptopie zbic matryce mogli tylko i wylacznie od zewnatrz, wyslij te zdjecia na michal(wdomenie|sircomp.pl to zerkne na nie. jesli obudowa matrycy (czyli zewnetrzna czesc laptopa)jest cala to nie moglo to sie stac w transporcie, tylko przy wypakowywaniu jakic cep od nich walnal czyms w matryce. wypadki sie zdarzaja i byc moze probuja sie wyslizgac z odpowiedzialnosci za zbita matryce. nagrania z tv przemyslwej maja? musza miec - takie pomieszczenia sa monitorowane chociazby z powodu unikniecia kradziezy przez pracownikow lub dowodowych jesli w paczce byla cegla a nadawca rzada jej naprawy:) sir |
||
2010-01-21 13:49 | Re: [gwarancja] wysylka i uszkodzenie w trakcie transportu | LEHKO |
Użytkownik "Michał Gut" wiadomości news:hj9f0f$p59$1@portraits.wsisiz.edu.pl... >w zamknietym laptopie zbic matryce mogli tylko i wylacznie od zewnatrz, >wyslij te zdjecia na michal(wdomenie|sircomp.pl to zerkne na nie. jesli Dziekuje za zainteresowanie, zdjęcie poszlo na prv Pozdrawiam |
||
2010-01-22 00:14 | Re: [gwarancja] wysylka i uszkodzenie w trakcie transportu | Tomasz Pyra |
Michał Gut pisze: > w zamknietym laptopie zbic matryce mogli tylko i wylacznie od zewnatrz, > wyslij te zdjecia na michal(wdomenie|sircomp.pl to zerkne na nie. jesli > obudowa matrycy (czyli zewnetrzna czesc laptopa)jest cala to nie moglo to > sie stac w transporcie, tylko przy wypakowywaniu jakic cep od nich walnal > czyms w matryce. Znam przypadek laptopa na którego nadepnięto - na zamkniętego od strony ekranu. Obudowa nienaruszona, a ekran pęknięty. Zresztą oglądanie zdjęć niczego tu nie wyjaśni - czegokolwiek by na ich podstawie nie ustalić, to nadal nie będzie dowodu że zrobiono to w serwisie, a nie przed wysłaniem. > wypadki sie zdarzaja i byc moze probuja sie wyslizgac z > odpowiedzialnosci za zbita matryce. Pewnie tak. Pytanie jakie było to pudełko - jeżeli zwykły karton na wymiar laptopa, to mógł zostać zgnieciony (choćby właśnie nadepnięty) i śladów może nie być ani na pudełku, ani na obudowie. Jeżeli jakieś zabezpieczone - styropianowe czy coś, to raczej nie ma szans. Żeby uszkodzić laptopa w transporcie, to pudełko trzeba by tak zmasakrować, że odbierający od razu nabrałby podejrzeń. |
||
2010-01-22 09:05 | Re: [gwarancja] wysylka i uszkodzenie w trakcie transportu | LEHKO |
Dzieki za wypowiedzi, zadzwonilem do nich, argumentujac ze chcialbym dostac material nagrany przy rozpakowaniu oraz dokladniejsze zdjecia i troche podyskutowalem. Odpowiedz byla dosyc szybka bo po 2h zadzwonila do mnie mila Pani i powiedziala ze bedzie to zrobione na koszt serwisu. Jezeli bedzie wszystko ok to polecam serwis HP :-) |
||
2010-01-22 09:22 | Re: [gwarancja] wysylka i uszkodzenie w trakcie transportu | Robert Tomasik |
Użytkownik "LEHKO" news:hjbmdt$p4p$1@atlantis.news.neostrada.pl... > Dzieki za wypowiedzi, zadzwonilem do nich, argumentujac ze chcialbym > dostac material nagrany przy rozpakowaniu oraz dokladniejsze zdjecia i > troche podyskutowalem. Odpowiedz byla dosyc szybka bo po 2h zadzwonila do > mnie mila Pani i powiedziala ze bedzie to zrobione na koszt serwisu. > Jezeli bedzie wszystko ok to polecam serwis HP :-) No to podejrzewam, że coś jednak było na rzeczy, bo matryca trochę kosztuje. |
||
2010-01-22 09:36 | Re: [gwarancja] wysylka i uszkodzenie w trakcie transportu | LEHKO |
Użytkownik "Robert Tomasik" news:hjbns8$46u$1@inews.gazeta.pl... > > Użytkownik "LEHKO" > news:hjbmdt$p4p$1@atlantis.news.neostrada.pl... >> Dzieki za wypowiedzi, zadzwonilem do nich, argumentujac ze chcialbym >> dostac material nagrany przy rozpakowaniu oraz dokladniejsze zdjecia i >> troche podyskutowalem. Odpowiedz byla dosyc szybka bo po 2h zadzwonila do >> mnie mila Pani i powiedziala ze bedzie to zrobione na koszt serwisu. >> Jezeli bedzie wszystko ok to polecam serwis HP :-) > > No to podejrzewam, że coś jednak było na rzeczy, bo matryca trochę > kosztuje. wycenili na 416 netto :-) |
||
2010-01-22 10:19 | Re: [gwarancja] wysylka i uszkodzenie w trakcie transportu | Massai |
LEHKO wrote: > > Użytkownik "Robert Tomasik" > wiadomości news:hjbns8$46u$1@inews.gazeta.pl... > > > >Użytkownik "LEHKO" > news:hjbmdt$p4p$1@atlantis.news.neostrada.pl... > > > Dzieki za wypowiedzi, zadzwonilem do nich, argumentujac ze > > > chcialbym dostac material nagrany przy rozpakowaniu oraz > > > dokladniejsze zdjecia i troche podyskutowalem. Odpowiedz byla > > > dosyc szybka bo po 2h zadzwonila do mnie mila Pani i powiedziala > > > ze bedzie to zrobione na koszt serwisu. Jezeli bedzie wszystko > > > ok to polecam serwis HP :-) > > > > No to podejrzewam, że coś jednak było na rzeczy, bo matryca trochę > > kosztuje. > > wycenili na 416 netto :-) Tanio, jak na serwis HP. 80% drukarek z ich oferty nie opłaca się po gwarancji naprawiać w ich serwisie, bo roboczogodzina to 450 pln ;-) -- Pozdro Massai |
||
2010-01-22 11:59 | Re: [gwarancja] wysylka i uszkodzenie w trakcie transportu | Michał Gut |
Użytkownik "LEHKO" news:hjbmdt$p4p$1@atlantis.news.neostrada.pl... > Dzieki za wypowiedzi, zadzwonilem do nich, argumentujac ze chcialbym > dostac material nagrany przy rozpakowaniu oraz dokladniejsze zdjecia i > troche podyskutowalem. Odpowiedz byla dosyc szybka bo po 2h zadzwonila do > mnie mila Pani i powiedziala ze bedzie to zrobione na koszt serwisu. > Jezeli bedzie wszystko ok to polecam serwis HP :-) hehehe wiedzialem:D sir:) |
||
2010-01-22 19:09 | Re: [gwarancja] wysylka i uszkodzenie w trakcie transportu | Tomasz Pyra |
Massai pisze: >> wycenili na 416 netto :-) > > Tanio, jak na serwis HP. Jak sami zepsuli, to wycenili tanio. Gdybyś Ty chciał pękniętą matrycę wymienić, to pewnie by wycenili drogo :) |
nowsze | 1 | starsze |
Tytuł | Autor | Data |
---|---|---|
wysylka priorytetem |
Rafal Morawski | 2006-01-23 10:56 |
kupiłem, gwarancja, dostałem nowe, gwarancja 2x - moge dostac pieniadze od reki? |
Marx | 2006-09-08 16:29 |
Środki transportu wg. Ministerstwa Gospodarki. |
walec51 | 2006-10-22 21:36 |
kto ponosi koszt transportu? |
luna | 2006-11-07 13:24 |
Gwarancja czy gwarancja + rachunek jest podstawą |
Iluminat | 2006-11-07 13:52 |
Zwlekanie z wysylka przesylki |
uosiu | 2007-05-08 19:53 |
Wysylka monety za granice |
Maciek | 2008-02-07 10:46 |
gwarancja nei obejmuje calego przedmiotu objetego gwarancja |
Konrad N>S> | 2008-04-02 13:13 |
Podatek VAT od srodka transportu (motocykl enduro) |
ZASK | 2009-01-11 20:04 |
uszkodzenie telefonu, gwarancja |
Jurij Atarov | 2009-02-18 23:41 |