Money.plFirmaGrupa pl.soc.prawo

Re: Jak polepszyc uslugi? Prosze o podpowiedzi.

poprzedni wątek | następny wątek pl.biznes
2007-05-06 09:47 Re: Jak polepszyc uslugi? Prosze o podpowiedzi. PioPio
Możesz także zainwestować w program w którym
> mógłbyś na szybko zaprojektować pomieszczenie na podstawie podanych
> wymiarów, a następnie wstawić meble, ustawić je, gotowy projekt wydrukować
i
> przedstawić klientowi. Zapewne ktoś już coś takiego oferuje.


Ja w tym temacie - klienci sa super zadowleni jak dostaja taką wizualizację
w 3- 4 kolorach. Ja od dłuższego czasu korzystam z programu Planit
(sprzedaje to firma Abrys z Łodzi) i powiem Ci, że jesli już klient
zasiądzie przy komputerze i patrzy jak to robimy to w zasadzie bez
zamówienia nie wychodzi. Super programik ale dla osób, które mają chociaż
szczątkową wyobraźnię przestrzenną. Są osoby, które nie widza nic do momentu
dostania kompletnego wydruku.
Polecam jeśli chcesz polepszyś obśługe klienta.

Andrzej


--
2007-05-07 10:33 Re: Jak polepszyc uslugi? Prosze o podpowiedzi. Jer
Robert Pazura napisał(a):
> Czesc,
> chcialbym prosic Was o pomoc. Prowadze studio mebli kuchennych i tak sie
> ostatnio zastanawiam, jak polepszyc moje uslugi.
>
> Dlatego zwracam sie do Was z pytaniem. Czego obawiasz sie kupujac meble kuchenne?
>
> Podam takie dwa przyklady, dla lepszego zrozumienia.
>
> 1. Jezeli idziemy do Mediamarktu (lub innego tego typu sklepu), to zwykle
> chcemy kupic dany produkt jak najtaniej. Mediamarkt moglby to wykorzystac i
> rozwiac lek potencjalnego klienta dajac mu np gwarancje zwrotu roznicy w cenie
> jezeli znajda taki sam produkt taniej w ciagu 30 lub 60 dni w innym miejscu.
> Podobne chwyty stosuje castorama czy leroy merlin. (bodajze zwracaja roznice w
> cenie, a leroy merlin chyba dwu krotna roznice, jakos tak)
>
> 2. Jezeli zamawiamy pizze (z dostawa do domu) to z reguly zalezy nam na
> czasie. Gdyby dana pizzeria dawala gwarancje ze dowoz w 30 min lub mniej albo
> pizza za darmo, bylaby to prawdopodobnie bardzo skuteczna oferta.
>
> Ja nie chce konkurowac cena, bo sprzedaje meble dobrej i bardzo dobrej
> jakosci. Tak jak mowil Einstein - Jezeli cos nie ma ceny, nie ma wartosci ;)
>
> Wiec podpowiedzcie mi prosze, jak w inny sposob moge wziac ryzyko na siebie,
> aby przynioslo to potencjalnym klientom korzysci?
>
> Z gory dziekuje za pomoc.
> Pozdrawiam.
>

Witam!

Zamawiałam meble do swojej kuchni dwa tygodnie temu, więc mam dosyć
świeże doświadczenia. Opowiem Ci w jaki sposób wybrałam meble, może to
się na coś przyda.

1. Najpierw wyszukałam w google aranżacje kuchni, wybrałam na ich
podstawie styl, dobrałam kolory ścian i mebli.
2. Ponieważ mam bardzo małą kuchnię, dobór mebli to był wyczyn podobny
do balansowaniu na linie. Pomogły mi w tym wyszukane w Internecie porady
typu: nie umieszczaj zlewu i płyty gazowej obok siebie, itd.
3. Ważne dla mnie było obejrzenie frontów i blatów przed pójściem do
sklepu, a także dostępnych rozmiarów szafek. Przy pomocy prostego
programu do aranżacji, na podstawie proponowanych przez producenta
rozmiarów mebli, zbudowałam swoją kuchnię. Dostępność tych wszystkich
informacji spowodowała, że zdecydowałam się na tego producenta.
4. Poszłam do sklepu, żeby zamówić meble i zdziwiłam się że będę na nie
czekać 6 tygodni. Stwierdziłam że może poszukam kogoś innego.
5. U innego producenta zawiódł mnie brak standardów, swoją drogą czy
nieposiadanie w swojej standardowej ofercie szafki 90cm jest normalne?
6. Wróciłam do pierwszego producenta, który przygotował dla mnie projekt
kuchni z dokładną wyceną.
Ważne dla mnie było jeszcze:
- salon otwarty do min. 20.00
- montaż mebli,
- możliwość zakupu ze sprzętem AGD.

Mam nadzieję, że to coś pomoże.

Pozdrawiam
Jer
2007-05-07 17:39 Re: Jak polepszyc uslugi? Prosze o podpowiedzi. Maciej Laskowski

Użytkownik "Robert Pazura" napisał w
wiadomości news:f1dbvr$6u9$1@inews.gazeta.pl...
> Czesc,
> chcialbym prosic Was o pomoc. Prowadze studio mebli kuchennych i tak sie
> ostatnio zastanawiam, jak polepszyc moje uslugi.
>
> Dlatego zwracam sie do Was z pytaniem. Czego obawiasz sie kupujac meble
> kuchenne?
>
> Podam takie dwa przyklady, dla lepszego zrozumienia.
>
> 1. Jezeli idziemy do Mediamarktu (lub innego tego typu sklepu), to zwykle
> chcemy kupic dany produkt jak najtaniej. Mediamarkt moglby to wykorzystac
> i
> rozwiac lek potencjalnego klienta dajac mu np gwarancje zwrotu roznicy w
> cenie
> jezeli znajda taki sam produkt taniej w ciagu 30 lub 60 dni w innym
> miejscu.
> Podobne chwyty stosuje castorama czy leroy merlin. (bodajze zwracaja
> roznice w
> cenie, a leroy merlin chyba dwu krotna roznice, jakos tak)
>
> 2. Jezeli zamawiamy pizze (z dostawa do domu) to z reguly zalezy nam na
> czasie. Gdyby dana pizzeria dawala gwarancje ze dowoz w 30 min lub mniej
> albo
> pizza za darmo, bylaby to prawdopodobnie bardzo skuteczna oferta.
>
> Ja nie chce konkurowac cena, bo sprzedaje meble dobrej i bardzo dobrej
> jakosci. Tak jak mowil Einstein - Jezeli cos nie ma ceny, nie ma wartosci
> ;)
>
> Wiec podpowiedzcie mi prosze, jak w inny sposob moge wziac ryzyko na
> siebie,
> aby przynioslo to potencjalnym klientom korzysci?
>
> Z gory dziekuje za pomoc.
> Pozdrawiam.
>

Proponuję gwarancję wykonania w terminie. Np za każdy dzień opóźnienia
oddajesz 100 zł.
Jestem na etapie remontowym i jedną z najbardziej wkurzających rzeczy jest
brak
dotrzymywania terminu, a nawet brak bieżącej informacji od wykonawcy, że coś
może się opóźnić.
Na przykład kuchnię miałem mieć umeblowaną najpóźniej na tydzień przed Bożym
Narodzeniem,
a w końcu była po koniec stycznia. Możesz sobie wyobrazić jaki byłem
"zadowolony".
Wiem, że moi znajomi też mocno narezkają na terminowość.
--
Pozdrawiam
Maciek
-----------
Najwięcej wiedzy o e-biznesie http://skocz.pl/drxn

2007-05-13 21:18 Re: Jak polepszyc uslugi? Prosze o podpowiedzi. WAM
On Mon, 7 May 2007 17:39:52 +0200, "Maciej Laskowski"
wrote:

>Na przykład kuchnię miałem mieć umeblowaną najpóźniej na tydzień przed Bożym
>Narodzeniem,
>a w końcu była po koniec stycznia. Możesz sobie wyobrazić jaki byłem
>"zadowolony".
>Wiem, że moi znajomi też mocno narezkają na terminowość.
Potwierdzam. Brak dotrzymania terminu oraz balagan jaki zostawia
wykonawca to jest to co najbardziej denerwuje i powoduje ze odradzam
tego wykonawce. Balagan nie konuiecznie musi byc widoczny. Niejakie
Toma Mebel ze Szczecina balagan typu wiory czy kurz zamiata na tyl
mebli - Klient nic nie widzi dopoki nie zacznie za gleboko zagladac.
Porażka. Przy okazji: Nie polecam Toma Mebel.

WAM
--
nad morze? www.nadmorze.pl
2007-05-22 14:07 Re: Jak polepszyc uslugi? Prosze o podpowiedzi. mackko
Robert Pazura napisał(a):

> Chodzi mi o cos bardziej nowatorskiego. Oto dwie rzeczy ktore ostatnio chodza
> mi po glowie:
>
> Co bys wolal(a) gdybys kupowal(a) meble kuchenne?
>
> 1. 6-letni bezplatny serwis (zwykle gwarancja producenta jest 2 letnia i w
> przypadku uszkodzenia mniejszych rzeczy czesto samemu trzeba sie pofatygowac i
> dowiesc dana rzecz) - Jezeli bedziesz miec jakiekolwiek problemy w ciagu
> najblizszych 6 lat naprawimy je za darmo. Gwarantujemy przyjazd w ciagu 72
> godzin.

brzmi fajnie, ale pomysl tez: 7-letnie dziecko polamalo zawiasy bo pomylily mu
sie drzwi z huśtawką. bedziesz naprawial takie rzeczy za darmo? napisales
JAKIEKOLWIEK wiec ja bym sie spodziewal ze mi to naprawisz.

podobaly mi sie pomysly ze strona intrnetowa i latwym kontaktem.

> 2. Gwarancja zwrotu pieniedzy (np. w ciagu 60 dni od montazu) w przypadku
> braku zadowolenia. (Jednak tutaj pojawia sie ten problem, ze np sprzetu AGD
> nie mozna bybylo zwrocic, niestety nie jestem producentem :D)
>

w sumie nie doczytalem watku do konca ale powiem co mysle. te pomysly stawiaja
cie troche pod sciana. tak jak "jakiekolwiek problemy" albo "zwrot pieniedzy w
przypadku braku zadowolenia" w sumie to moze byc cokolwiek (nie podoba mi sie
kolor, chcialam taki bardziej sliwkowy a ten pzypomina filet - rozumiesz o co
mi chodzi?)

mam wrazenie ze w swoich staraniach za bardzo starasz sie utrudic sobie sprawe
i za duzo ryzykujesz tego typu gwarancjami. ludzie sa rozni.

a moze cos z czego klient bedzie zadowolony, a ty nie bedziesz bral na siebie
takiej odpowiedzialnosci ktorej nie mozesz kontrolowac? np, ww. str. www,
doractwo, projekty 3d, itp,

ja bym postawil na informacyjna strone

pozdrawiam,
Maciek

--
1 2 starsze

Podobne dyskusje

Tytuł Autor Data

jak to jest z SOLARIUM ??? prosze o rade

taksobiemyśletylko 2005-10-13 19:10

jakie uslugi maja wziecie i sa dochodowe

tom 2005-10-27 15:03

Uslugi hostingowe w Internecie - jak reklamowac?

QQlka 2005-11-17 15:06

Pomiary elektryczne - uslugi

telimena 2005-12-29 13:09

Re: Prosze o porade zawodowa

Przemax 2006-01-07 14:54

[ot] jak to przeliczyć

Hubert Grochowina 2006-01-22 22:22

gdzie kupić ziemie rolną? kto zna temat prosze o pomoc

arczi777 2006-05-24 09:57

gdzie kupić ziemie rolną? kto zna temat prosze o pomoc

arczi777 2006-05-24 09:57

Prosze kazdego kto pracuje - pomozcie

dropsec 2007-06-08 10:22