Money.plFirmaGrupa pl.soc.prawo

Kombinacje Polkomtelu - jak by nabić klienta w

poprzedni wątek | następny wątek pl.soc.prawo
2013-06-21 09:16 Kombinacje Polkomtelu - jak by nabić klienta w SJS
Jestem klientem Plusa od ponad 15 lat.
Miałem i kilka telefonów i internet od nich ale po kolejnych wyskokach
na rachunkach powoli rezygnowałem i przenosiłem się do innego operatora.
Zostały mi dwa telefony i nagle:
- na jednym z nich przy tej samej ilości rozmów skoczyło dwa trzy razy
w górę,
- na drugim - dopiero co przedłużonym zamiast kwoty abonamentu pojawiło
się coś na poziomie ponad 200 zł
Reklamuje pierwszy numer i naliczenia - okazuje się, że od kilku
miesięcy przysyłane są do mnie płatne przeze mnie SMSy po 6 zł sztuka a
bywało ich i kilkadziesiąt.
I to wszystko zgodnie z prawem bo ponoć zamówiłem sam taka usługę
/pobieraczek/
Jakiś SMS była abym wysłał sms aby wyłączyć coś ale ponieważ wg mnie
niczego nie zamawiałem więc uznałem ten sms jako kolejna próbę
naciągnięcia emnie na coś.
Sprawa jest znana wszystkim z jakimi rozmawiałem konsulatami - setki
jeśłi nie tysiące podobnie wykorzystanych wydzwania do Polkomtela a
Polkomtel ponieważ ma podpisaną umowe z tymi nabieraczami z pobieraczka
pracowicie przekazuje pieniądze za SMSy wiedząc, że coś jest
zdecydowanie nie tak /choćby po liczbie zdziwionych klientów co to są
obciążani za coś z czego nie korzystają/
Konstrukcja systemu nabierania klientów jest na tyle dopracowana że
tylko proces sądowy może dać szansę na wygranie - ale co zabijać złotą
rybkę jak przynosi zyski także dla polkomtela?
==
Drugi telefon
Reklamacja, rozmowa - bo Pani telefon łączył się bez Pani wiedzy z
Internetem
?
a nie była taka usługa zamawiana
a bo była promocja, promocja się skończyła wię cteraz za aktualizację
oprogramowania telefonu jest płatne
ale drugi telefon w sprawie tej samej reklamacji i już inna wersja
Polkomtela
Przeprowadziła Pani 10 godzin rozmowy z numerem takim a takim
?
Telefon jest z przesuwną klapką - o tym aby po zakończeniu rozmowy nie
zasunąc klapki nie ma mowy
A bo trzeba przed zasunięciem klapki nacisnąć jeszcze czerwona słuchawkę
Ilu jeszcze takich jak ja Polkomtel nabił w butelkę?



--
sjs
2013-06-21 09:37 Re: Kombinacje Polkomtelu - jak by nabić klienta Piotrek
On 2013-06-21 09:16, SJS wrote:
> [...] Jakiś SMS była abym wysłał sms aby wyłączyć coś ale ponieważ wg mnie
> niczego nie zamawiałem więc uznałem ten sms jako kolejna próbę
> naciągnięcia emnie na coś.

Na przyszłość zadzwoń na party-line i wyłącz przyjmowanie SMS premium.
Problem z niechcianymi SMS-ami premium (przychodzącymi) automagicznie
zniknie.

> Drugi telefon [...]

Bez względu na to, która z powyższych przyczyn jest właściwa następnym
razem powinno pomóc przeczytanie ze zrozumieniem umowy / instrukcji
telefonu.

Piotrek

2013-06-21 11:29 Re: Kombinacje Polkomtelu - jak by nabić klienta w butelkę? Przemek

Użytkownik "Piotrek" napisał w wiadomości
news:51c402bb$0$1250$65785112@news.neostrada.pl...
> On 2013-06-21 09:16, SJS wrote:
>>
> Bez względu na to, która z powyższych przyczyn jest właściwa następnym
> razem powinno pomóc przeczytanie ze zrozumieniem umowy / instrukcji
> telefonu.
>
Hehe w tym tygodniu brala w Plusie jakiegos smartfona czy cos takiego z
zwyswietlaczem dotykowym w kazdym razie. I w instrukcji po polsku sa 2
strony lub dwie kartki. Doslownie dwie. Myslisz ze na serio cos sie dwoiesz
z takiej instrukcji jak byle jaki kalkulator ma instrukcji ze 20 stron
przynajmniej?

2013-06-21 13:18 Re: Kombinacje Polkomtelu - jak by nabi? klienta Piotrek
On 2013-06-21 11:29, Przemek wrote:
> Hehe w tym tygodniu brala w Plusie jakiegos smartfona czy cos takiego z
> zwyswietlaczem dotykowym w kazdym razie. I w instrukcji po polsku sa 2
> strony lub dwie kartki. Doslownie dwie. [...]

Opisz dokładnie jak to się odbyło? Czy przystawili Ci pistolet do głowy
i nakazali kupować akurat ten model bo jak nie to [...]?

Piotrek
2013-06-21 14:29 Re: Kombinacje Polkomtelu - jak by nabi? klienta z
W dniu 2013-06-21 13:18, Piotrek pisze:
> Opisz dokładnie jak to się odbyło? Czy przystawili Ci pistolet do głowy
> i nakazali kupować akurat ten model bo jak nie to [...]?

Smsowym "cfaniakom" wyłudzaczom (i ich poplecznikom ;-) ) którzy
specjalnie konstruują umowy, regulaminy, softy... w taki sposób żeby
naciągnąć klientów przez wprowadzenie w błąd, nie dość jasne
poinformowanie, wyzyskanie błędu mówimy stanowcze NIE!!!

Moje chore wypociny? NIE to są unijne przepisy chroniące konsumentów
które pora zacząć egzekwować z pełną stanowczością!!!

Albo przyznać się że nam UE nie pasuje... :-)

Jest jeszcze w polskim prawie stosowny na to paragraf "kto w celu
osiągnięcia korzyści majątkowej..."
Wiem ... jest wielu "prawników" którzy w za chiny ludowe nie mogą
znaleźć jego zastosowania. A przecież matury pozdawali i umieją
posługiwać się językiem ojczystym? ;-)

z
2013-06-21 18:31 Re: Kombinacje Polkomtelu - jak John_Kołalsky

UĹźytkownik "SJS"

> Jestem klientem Plusa od ponad 15 lat.
> Miałem i kilka telefonów i internet od nich ale po kolejnych wyskokach na
> rachunkach powoli rezygnowałem i przenosiłem się do innego operatora.
> Zostały mi dwa telefony i nagle:
> - na jednym z nich przy tej samej ilości rozmów skoczyło dwa trzy razy w
> górę,
> - na drugim - dopiero co przedłużonym zamiast kwoty abonamentu pojawiło
> się coś na poziomie ponad 200 zł

..

Tak ... kiedy zdecydowałem o przeniesieniu aktywnego numeru do innej sieci
okazało się, że Polkomtel odmówił uwolnienia numeru ze względu na zerowe
konto. Doładowałem 5zł i wyprowadziłem się. Pozdrawiam Polkomtel
2013-06-21 18:58 Re: Kombinacje Polkomtelu - jak by nabi? klienta Piotrek
On 2013-06-21 14:29, z wrote:
> Smsowym "cfaniakom" wyłudzaczom (i ich poplecznikom ;-) ) którzy
> specjalnie konstruują umowy, regulaminy, softy... w taki sposób żeby
> naciągnąć klientów przez wprowadzenie w błąd, nie dość jasne
> poinformowanie, wyzyskanie błędu mówimy stanowcze NIE!!! [...]

Tak, tak! A niebawem - jak to u Scotta Adamsa - wprowadzimy powszechny
obowiązek posiadania metronomów. Ażeby ci biedni konsumenci nie
zapominali oddychać ...

Piotrek
2013-06-21 20:03 Re: Kombinacje Polkomtelu - jak by nabi? klienta z
W dniu 2013-06-21 18:58, Piotrek pisze:
> Tak, tak! A niebawem - jak to u Scotta Adamsa - wprowadzimy powszechny
> obowiązek posiadania metronomów. Ażeby ci biedni konsumenci nie
> zapominali oddychać ...
>

Nie podoba Ci się polskie prawo to wyjedź. Najlepiej poza UE.
Po co masz się męczyć i być uciskanym ;-)

z
2013-06-21 20:34 Re: Kombinacje Polkomtelu - jak by nabi? klienta Piotrek
On 2013-06-21 20:03, z wrote:
> Nie podoba Ci się polskie prawo to wyjedź. Najlepiej poza UE.
> Po co masz się męczyć i być uciskanym ;-)

Anienienie! Mnie się bardzo podoba to pro-konsumenckie prawo. ;-)

Głównie z tego powodu, że biznes robię gdzie indziej. A jeśli nawet tu
na miejscu, to nie z konsumentami.

Tak więc jak dla mnie ma ono same zalety, zero wad. ;-)

Piotrek
2013-06-21 21:40 Re: Kombinacje Polkomtelu - jak by nabi? klienta Gotfryd Smolik news
On Fri, 21 Jun 2013, z wrote:

> Nie podoba Ci się polskie prawo to wyjedź. Najlepiej poza UE.
> Po co masz się męczyć i być uciskanym ;-)

Ale ja odniosłem wrażenie, że to polskie prawo nie podoba
się wątkotwórcy.
Jak jest takie dobre jak piszesz (to prawo), to po prostu
dorobił się majątku (na wygranej w procesach).
Ale przyznam że wątpię ;)

I dlatego nijak nie rozumiem Twojego argumentu.

pzdr, Gotfryd
nowsze 1 2

Podobne dyskusje

Tytuł Autor Data

Jak sprawdzić datę umieszczenia informacji na stronie internetowej klienta

Ania Kowalska 2005-11-10 10:59

Prawa klienta

MarBad 2005-12-14 09:13

odpowiedzialnosc za dane klienta

p.mendon 2006-07-05 21:58

Prawa klienta

Maciek 2007-01-26 11:56

Likwidacja szkody - czyli jak najbardziej oszukać klienta.

Janek Z. 2007-01-31 23:08

Odpowiedzialność za klienta?

Tristan 2007-03-08 19:39

Kombinacje Orange

Norbert 2008-04-24 20:24

prawa klienta

gargamel 2009-03-14 19:46

[telekom] Wypoowiedzenie Klienta Biznesowego

doom3 2010-07-06 11:41

Logo byłego klienta

Krzysztof 2010-10-28 15:39