poprzedni wątek | następny wątek | pl.soc.prawo |
2013-06-21 09:16 | Kombinacje Polkomtelu - jak by nabić klienta w | SJS |
Jestem klientem Plusa od ponad 15 lat. Miałem i kilka telefonów i internet od nich ale po kolejnych wyskokach na rachunkach powoli rezygnowałem i przenosiłem się do innego operatora. Zostały mi dwa telefony i nagle: - na jednym z nich przy tej samej ilości rozmów skoczyło dwa trzy razy w górę, - na drugim - dopiero co przedłużonym zamiast kwoty abonamentu pojawiło się coś na poziomie ponad 200 zł Reklamuje pierwszy numer i naliczenia - okazuje się, że od kilku miesięcy przysyłane są do mnie płatne przeze mnie SMSy po 6 zł sztuka a bywało ich i kilkadziesiąt. I to wszystko zgodnie z prawem bo ponoć zamówiłem sam taka usługę /pobieraczek/ Jakiś SMS była abym wysłał sms aby wyłączyć coś ale ponieważ wg mnie niczego nie zamawiałem więc uznałem ten sms jako kolejna próbę naciągnięcia emnie na coś. Sprawa jest znana wszystkim z jakimi rozmawiałem konsulatami - setki jeśłi nie tysiące podobnie wykorzystanych wydzwania do Polkomtela a Polkomtel ponieważ ma podpisaną umowe z tymi nabieraczami z pobieraczka pracowicie przekazuje pieniądze za SMSy wiedząc, że coś jest zdecydowanie nie tak /choćby po liczbie zdziwionych klientów co to są obciążani za coś z czego nie korzystają/ Konstrukcja systemu nabierania klientów jest na tyle dopracowana że tylko proces sądowy może dać szansę na wygranie - ale co zabijać złotą rybkę jak przynosi zyski także dla polkomtela? == Drugi telefon Reklamacja, rozmowa - bo Pani telefon łączył się bez Pani wiedzy z Internetem ? a nie była taka usługa zamawiana a bo była promocja, promocja się skończyła wię cteraz za aktualizację oprogramowania telefonu jest płatne ale drugi telefon w sprawie tej samej reklamacji i już inna wersja Polkomtela Przeprowadziła Pani 10 godzin rozmowy z numerem takim a takim ? Telefon jest z przesuwną klapką - o tym aby po zakończeniu rozmowy nie zasunąc klapki nie ma mowy A bo trzeba przed zasunięciem klapki nacisnąć jeszcze czerwona słuchawkę Ilu jeszcze takich jak ja Polkomtel nabił w butelkę? -- sjs |
2013-06-21 09:37 | Re: Kombinacje Polkomtelu - jak by nabić klienta | Piotrek |
On 2013-06-21 09:16, SJS wrote: > [...] Jakiś SMS była abym wysłał sms aby wyłączyć coś ale ponieważ wg mnie > niczego nie zamawiałem więc uznałem ten sms jako kolejna próbę > naciągnięcia emnie na coś. Na przyszłość zadzwoń na party-line i wyłącz przyjmowanie SMS premium. Problem z niechcianymi SMS-ami premium (przychodzącymi) automagicznie zniknie. > Drugi telefon [...] Bez względu na to, która z powyższych przyczyn jest właściwa następnym razem powinno pomóc przeczytanie ze zrozumieniem umowy / instrukcji telefonu. Piotrek |
||
2013-06-21 11:29 | Re: Kombinacje Polkomtelu - jak by nabić klienta w butelkę? | Przemek |
Użytkownik "Piotrek" news:51c402bb$0$1250$65785112@news.neostrada.pl... > On 2013-06-21 09:16, SJS wrote: >> > Bez względu na to, która z powyższych przyczyn jest właściwa następnym > razem powinno pomóc przeczytanie ze zrozumieniem umowy / instrukcji > telefonu. > Hehe w tym tygodniu brala w Plusie jakiegos smartfona czy cos takiego z zwyswietlaczem dotykowym w kazdym razie. I w instrukcji po polsku sa 2 strony lub dwie kartki. Doslownie dwie. Myslisz ze na serio cos sie dwoiesz z takiej instrukcji jak byle jaki kalkulator ma instrukcji ze 20 stron przynajmniej? |
||
2013-06-21 13:18 | Re: Kombinacje Polkomtelu - jak by nabi? klienta | Piotrek |
On 2013-06-21 11:29, Przemek wrote: > Hehe w tym tygodniu brala w Plusie jakiegos smartfona czy cos takiego z > zwyswietlaczem dotykowym w kazdym razie. I w instrukcji po polsku sa 2 > strony lub dwie kartki. Doslownie dwie. [...] Opisz dokładnie jak to się odbyło? Czy przystawili Ci pistolet do głowy i nakazali kupować akurat ten model bo jak nie to [...]? Piotrek |
||
2013-06-21 14:29 | Re: Kombinacje Polkomtelu - jak by nabi? klienta | z |
W dniu 2013-06-21 13:18, Piotrek pisze: > Opisz dokładnie jak to się odbyło? Czy przystawili Ci pistolet do głowy > i nakazali kupować akurat ten model bo jak nie to [...]? Smsowym "cfaniakom" wyłudzaczom (i ich poplecznikom ;-) ) którzy specjalnie konstruują umowy, regulaminy, softy... w taki sposób żeby naciągnąć klientów przez wprowadzenie w błąd, nie dość jasne poinformowanie, wyzyskanie błędu mówimy stanowcze NIE!!! Moje chore wypociny? NIE to są unijne przepisy chroniące konsumentów które pora zacząć egzekwować z pełną stanowczością!!! Albo przyznać się że nam UE nie pasuje... :-) Jest jeszcze w polskim prawie stosowny na to paragraf "kto w celu osiągnięcia korzyści majątkowej..." Wiem ... jest wielu "prawników" którzy w za chiny ludowe nie mogą znaleźć jego zastosowania. A przecież matury pozdawali i umieją posługiwać się językiem ojczystym? ;-) z |
||
2013-06-21 18:31 | Re: Kombinacje Polkomtelu - jak | John_Kołalsky |
UĹźytkownik "SJS" > Jestem klientem Plusa od ponad 15 lat. > MiaĹem i kilka telefonĂłw i internet od nich ale po kolejnych wyskokach na > rachunkach powoli rezygnowaĹem i przenosiĹem siÄ do innego operatora. > ZostaĹy mi dwa telefony i nagle: > - na jednym z nich przy tej samej iloĹci rozmĂłw skoczyĹo dwa trzy razy w > gĂłrÄ, > - na drugim - dopiero co przedĹuĹźonym zamiast kwoty abonamentu pojawiĹo > siÄ coĹ na poziomie ponad 200 zĹ .. Tak ... kiedy zdecydowaĹem o przeniesieniu aktywnego numeru do innej sieci okazaĹo siÄ, Ĺźe Polkomtel odmĂłwiĹ uwolnienia numeru ze wzglÄdu na zerowe konto. DoĹadowaĹem 5zĹ i wyprowadziĹem siÄ. Pozdrawiam Polkomtel |
||
2013-06-21 18:58 | Re: Kombinacje Polkomtelu - jak by nabi? klienta | Piotrek |
On 2013-06-21 14:29, z wrote: > Smsowym "cfaniakom" wyłudzaczom (i ich poplecznikom ;-) ) którzy > specjalnie konstruują umowy, regulaminy, softy... w taki sposób żeby > naciągnąć klientów przez wprowadzenie w błąd, nie dość jasne > poinformowanie, wyzyskanie błędu mówimy stanowcze NIE!!! [...] Tak, tak! A niebawem - jak to u Scotta Adamsa - wprowadzimy powszechny obowiązek posiadania metronomów. Ażeby ci biedni konsumenci nie zapominali oddychać ... Piotrek |
||
2013-06-21 20:03 | Re: Kombinacje Polkomtelu - jak by nabi? klienta | z |
W dniu 2013-06-21 18:58, Piotrek pisze: > Tak, tak! A niebawem - jak to u Scotta Adamsa - wprowadzimy powszechny > obowiązek posiadania metronomów. Ażeby ci biedni konsumenci nie > zapominali oddychać ... > Nie podoba Ci się polskie prawo to wyjedź. Najlepiej poza UE. Po co masz się męczyć i być uciskanym ;-) z |
||
2013-06-21 20:34 | Re: Kombinacje Polkomtelu - jak by nabi? klienta | Piotrek |
On 2013-06-21 20:03, z wrote: > Nie podoba Ci się polskie prawo to wyjedź. Najlepiej poza UE. > Po co masz się męczyć i być uciskanym ;-) Anienienie! Mnie się bardzo podoba to pro-konsumenckie prawo. ;-) Głównie z tego powodu, że biznes robię gdzie indziej. A jeśli nawet tu na miejscu, to nie z konsumentami. Tak więc jak dla mnie ma ono same zalety, zero wad. ;-) Piotrek |
||
2013-06-21 21:40 | Re: Kombinacje Polkomtelu - jak by nabi? klienta | Gotfryd Smolik news |
On Fri, 21 Jun 2013, z wrote: > Nie podoba Ci się polskie prawo to wyjedź. Najlepiej poza UE. > Po co masz się męczyć i być uciskanym ;-) Ale ja odniosłem wrażenie, że to polskie prawo nie podoba się wątkotwórcy. Jak jest takie dobre jak piszesz (to prawo), to po prostu dorobił się majątku (na wygranej w procesach). Ale przyznam że wątpię ;) I dlatego nijak nie rozumiem Twojego argumentu. pzdr, Gotfryd |
nowsze | 1 2 | starsze |
Tytuł | Autor | Data |
---|---|---|
Jak sprawdzić datę umieszczenia informacji na stronie internetowej klienta |
Ania Kowalska | 2005-11-10 10:59 |
Prawa klienta |
MarBad | 2005-12-14 09:13 |
odpowiedzialnosc za dane klienta |
p.mendon | 2006-07-05 21:58 |
Prawa klienta |
Maciek | 2007-01-26 11:56 |
Likwidacja szkody - czyli jak najbardziej oszukać klienta. |
Janek Z. | 2007-01-31 23:08 |
Odpowiedzialność za klienta? |
Tristan | 2007-03-08 19:39 |
Kombinacje Orange |
Norbert | 2008-04-24 20:24 |
prawa klienta |
gargamel | 2009-03-14 19:46 |
[telekom] Wypoowiedzenie Klienta Biznesowego |
doom3 | 2010-07-06 11:41 |
Logo byłego klienta |
Krzysztof | 2010-10-28 15:39 |