poprzedni wątek | następny wątek | pl.soc.prawo |
2006-03-02 13:47 | Komorka w serwisie | Przemek |
Witam, Zakupiłem telefon komórkowy Sony Ericsson na abonament w jednym z autoryzowanych przedstawicieli operatora. Telefon się zepsuł i oddałem do serwisu. Telefon jest już w serwisie ponad miesiąc czasu, telefonu zastępczego nie otrzymałem, bo takich nie mają. Co mogę zrobić? Dodam, że abonament płacę. Mam minuty w abonamencie, które przechodzą i takie co nie przechodzą na kolejny okres rozliczeniowy więc one mi przepadną. -- Pozdrawiam Przemek |
2006-03-02 14:02 | Re: Komorka w serwisie | Michał_\Kaczor\_Niemczak |
Dnia 2006-03-02 13:47, Użytkownik Przemek napisał: > Co mogę zrobić? Dodam, że abonament płacę. Mam minuty w abonamencie, > które przechodzą i takie co nie przechodzą na kolejny okres > rozliczeniowy więc one mi przepadną. Abonament to nie tyle aparat co karta SIM. Można zawiesić świadczenie usług z powodu np utraty bądź zniszczenia karty. Jednak wtedy należy jak najszybciej zgłosić sprawę u operatora i czekać na wydanie duplikatu. Wtedy odwieszają numer. Okres, gdy karta nie była aktywna jest odejmowany za rachunek w tymże miesiącu jednak w następnym przychodzi wyrównanie (za owy okres) oraz opłata za wydanie duplikatu karty SIM. Tak więc niestety ale jeśli nie znajdziesz w umowie, iż operator MUSI wydać Ci telefon zastępczy nie pozostaje Ci nic innego jak albo czekać, albo załatwić sobie jakiś aparat i korzystać. Oprócz przeczytanej umowy warto też pofatygować się do tego, bądź innego punktu (najlepiej salonu) operatora i zapytać skąd taka niedbałość o klienta. Może coś uda się załatwić. Kaczor -- Łączę pozdrowienia .....i różne inne wyrazy kaczor@NO_SPAM-plug.atn.pl http://przemysl.net.pl/kaczor |
||
2006-03-02 16:54 | Re: Komorka w serwisie | Piotrek |
Użytkownik "Przemek" news:du6pj9$nl4$1@nemesis.news.tpi.pl... > Witam, > > > Zakupiłem telefon komórkowy Sony Ericsson na abonament w jednym z > autoryzowanych przedstawicieli operatora. Telefon się zepsuł i oddałem do > serwisu. Telefon jest już w serwisie ponad miesiąc czasu, telefonu > zastępczego nie otrzymałem, bo takich nie mają. > >Zawsze moga dać Ci inny telefon , jeżeli masz telefon na abonament to >autoryzowany salon , czy też sklep nie może sie tłumaczyć że nie maja , >musisz dostać inny telefon , a jak sie o to nie upomniałeś to popełniłes >gafe kolego... > Co mogę zrobić? Dodam, że abonament płacę. Mam minuty w abonamencie, które > przechodzą i takie co nie przechodzą na kolejny okres rozliczeniowy więc > one mi przepadną. > > teraz to juz za dużo zrobić nie możesz bo oddałeś swój telefon zastępczego > nie otrzymałeś , bo sie nie upomniałeś , jedyne co zostaje to pisanie > odwołania do Twojego operatora ale wierz mi , tych minut i tak nie > odzyskasz , sam pracuje w salonie telefonów i wiem jak jest.. > Pozdrawiam > Przemek |
||
2006-03-02 21:38 | Re: Komorka w serwisie | Przemek |
Piotrek napisał(a): > >>Zawsze moga dać Ci inny telefon , jeżeli masz telefon na abonament to >>autoryzowany salon , czy też sklep nie może sie tłumaczyć że nie maja , >>musisz dostać inny telefon , a jak sie o to nie upomniałeś to popełniłes >>gafe kolego... Dowiadywałem się, jak oddawałem telefon nie mają i tyle. Wiem, że w salonach firmowych muszą mieć, ale to innaczej prawnie wygląda, bo sprzedawcą jest właściciel sieci komórkowej. -- Pozdrawiam Przemek |
||
2006-03-02 21:40 | Re: Komorka w serwisie | Przemek |
Michał "Kaczor" Niemczak napisał(a): > Abonament to nie tyle aparat co karta SIM. Można zawiesić świadczenie > usług z powodu np utraty bądź zniszczenia karty. Jednak wtedy należy jak > najszybciej zgłosić sprawę u operatora i czekać na wydanie duplikatu. > Wtedy odwieszają numer. Okres, gdy karta nie była aktywna jest > odejmowany za rachunek w tymże miesiącu jednak w następnym przychodzi > wyrównanie (za owy okres) oraz opłata za wydanie duplikatu karty SIM. > Tak więc niestety ale jeśli nie znajdziesz w umowie, iż operator MUSI > wydać Ci telefon zastępczy nie pozostaje Ci nic innego jak albo czekać, > albo załatwić sobie jakiś aparat i korzystać. Oprócz przeczytanej umowy > warto też pofatygować się do tego, bądź innego punktu (najlepiej salonu) > operatora i zapytać skąd taka niedbałość o klienta. Może coś uda się > załatwić. A czy jest jakiś okres czasu ile telefon może być w serwisie? -- Pozdrawiam Przemek |
||
2006-03-02 22:02 | Re: Komorka w serwisie | Piotrek |
> Dowiadywałem się, jak oddawałem telefon nie mają i tyle. Wiem, że w > salonach firmowych muszą mieć, ale to innaczej prawnie wygląda, bo > sprzedawcą jest właściciel sieci komórkowej. > >To akurat juz jest w jego interesie zeby zalatwic Ci telefon zastepczy , >przeczytaj sobie dokladnie umowe ktora podpisales.... |
||
2006-03-03 05:45 | Re: Komorka w serwisie | Artur Ch. |
Dnia 2 mar o godzinie 22:02, na pl.soc.prawo, Piotrek napisał(a): >>To akurat juz jest w jego interesie zeby zalatwic Ci telefon zastepczy , >>przeczytaj sobie dokladnie umowe ktora podpisales.... Czy zaczniesz w końcu postować poprawnie? OD kilku dni piszesz - i w Twoim wykonaniu to fatalnie wychodzi. Zadeklaruj także kodowanie poprawne. -- Pozdro... Artur Ch. GG: 997997 ICQ: 99380423 From: zaROTowany http://www.elektro-instal.com/smieszne/ |
||
2006-03-03 08:58 | Re: Komorka w serwisie | Artur M. Piwko |
In the darkest hour on Thu, 2 Mar 2006 22:02:29 +0100, Piotrek >> Dowiadywałem się, jak oddawałem telefon nie mają i tyle. Wiem, że w >> salonach firmowych muszą mieć, ale to innaczej prawnie wygląda, bo >> sprzedawcą jest właściciel sieci komórkowej. >> >>To akurat juz jest w jego interesie zeby zalatwic Ci telefon zastepczy , >>przeczytaj sobie dokladnie umowe ktora podpisales.... > Taka mała wiadomość dla Ciebie. Znaki '>' nie oznaczają "tu odpisywać"... -- [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:230B ] [ 08:58:11 user up 10904 days, 20:53, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ] God made machine language; all the rest is the work of man. |
||
2006-03-03 09:09 | Re: Komorka w serwisie | Przemek |
Piotrek napisał(a): >>Dowiadywałem się, jak oddawałem telefon nie mają i tyle. Wiem, że w >>salonach firmowych muszą mieć, ale to innaczej prawnie wygląda, bo >>sprzedawcą jest właściciel sieci komórkowej. >> >>To akurat juz jest w jego interesie zeby zalatwic Ci telefon zastepczy , >>przeczytaj sobie dokladnie umowe ktora podpisales.... > > > W umowie na pewno nie ma takiego punktu. Przeczytam jeszcze regulamin świadczenia usług. -- Pozdrawiam Przemek |
||
2006-03-03 11:54 | Re: Komorka w serwisie | Michał_\Kaczor\_Niemczak |
Dnia 2006-03-02 21:40, Użytkownik Przemek napisał: > A czy jest jakiś okres czasu ile telefon może być w serwisie? Musisz zerknąć do karty gwarancyjnej. Nie pamiętam dokładnie w tym momencie a swoją gdzieś posiałem :) Kaczor -- Łączę pozdrowienia .....i różne inne wyrazy kaczor@NO_SPAM-plug.atn.pl http://przemysl.net.pl/kaczor |
nowsze | 1 | starsze |
Tytuł | Autor | Data |
---|---|---|
naprawa odplatna w serwisie a czas naprawy |
szerszen | 2007-11-23 12:47 |