poprzedni wątek | następny wątek | pl.soc.prawo |
2015-09-21 19:40 | Kosztowna "jakość Siemensa" w Warszawskim metrze | A. Filip |
https://news.google.com/news/story?ncl=ds9cjDVeNuVl-jMpVK6ZpSkN4-8nM http://www.tr ansport-publiczny.pl/wiadomosci/problem-metra-z-kolami-inspiro-brak-woli-wspolpracy-s iemensa-50407.html | Autor: Witold Urbanowicz Data publikacji: 2015-09-21 11:00 | Metro Warszawskie doświadcza teraz problemu nadmiernego zużywania się kół w | pociągach Inspiro, jak i związanego z tym zużycia infrastruktury. Niektóre koła | zostały już przetoczone do 1/4 ich założonej żywotności. ? Inspiro to | generalnie dobry produkt, ale największy teraz problem, jakim są koła, naraża | nas na spore koszty ? mówi Marek Sokołowski, członek zarządu Metra | ds. eksploatacji, zarzucając Siemensowi brak woli współpracy czy stosowanie | monopolistycznych zagrywek. W najbliższy piątek w sądzie odpędzie się rozprawa | na wniosek Siemensa o ustalenie dowodu. [...] | Spółka podkreśla, że sytuacja nie zagraża bezpieczeństwu ani ciągłości | przewozów. ? Problemy sprowadzają się kosztów eksploatacji, które są znaczne w | momencie, gdy pojazdy nie spełniają zapisów oferty i specyfikacji technicznej ? | mówi Sokołowski. [...] -- A. Filip Broń jest niebezpieczna nawet dla swojego właściciela. (Przysłowie osmańskie) |
2015-09-21 20:23 | Re: Kosztowna "jakość Siemensa" w Warszawskim metrze przed sąd | masti |
A. Filip wrote: [ciach cytat z gazety] a ty co masz na ten temat do powiedzenia? -- mst "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości? -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett |
||
2015-09-21 20:30 | Re: Kosztowna "jakość Siemensa" w Warszawsk | Shrek |
On 2015-09-21 20:23, masti wrote: > A. Filip wrote: > > [ciach cytat z gazety] > a ty co masz na ten temat do powiedzenia? Ja mialbym do powiedzenia tyle, że kłopoty z kołami miały wcześniej również Alstomy. Teoria była taka, że jak się jeżdzi kołami po szynach, to coś się musi zużywać - i w sumie lepiej, żeby to były obręcze, bo łatwiej je wymienić. I dlatego robili je z miększej stali niż szyny. Dziwne, że po po akcji z Astomami jeszcze tego jasno nie ustalili z jakiej stali mają być te nieszczęsne obręcze (chyba że to monobloki). Shrek. |
||
2015-09-21 20:33 | Re: Kosztowna "jakość Siemensa" w Warszawsk | u2 |
W dniu 2015-09-21 o 20:30, Shrek pisze: > On 2015-09-21 20:23, masturbator wrote: >> A. Filip wrote: >> >> [ciach cytat z gazety] >> a ty co masz na ten temat do powiedzenia? > > Ja mialbym do powiedzenia tyle, że kłopoty z kołami miały wcześniej > również Alstomy. Teoria była taka, że jak się jeżdzi kołami po szynach, > to coś się musi zużywać - i w sumie lepiej, żeby to były obręcze, bo > łatwiej je wymienić. I dlatego robili je z miększej stali niż szyny. > Dziwne, że po po akcji z Astomami jeszcze tego jasno nie ustalili z > jakiej stali mają być te nieszczęsne obręcze (chyba że to monobloki). > > Shrek. > te szrek, ale co ty z masturbatorem dyskutujesz, siemens wraz z innymi niemieckimi firmami zostaly przylapany na gigantycznym lapowkarstwie w Grecji, a taka malenka Polska lezy od Grecji o rzut beretem:) -- General Skalski o zydach w UB : "Rozanski, Zyd, kanalia najgorszego gatunku, razem z Brystigerowa, Fejginami, to wszystko (...) nie byli ludzie." prof. PAN Krzysztof Jasiewicz o zydach : "Zydow gubi brak umiaru we wszystkim i przekonanie, ze sa narodem wybranym. Czuja sie oni upowaznieni do interpretowania wszystkiego, takze doktryny katolickiej. Cokolwiek bysmy zrobili, i tak bedzie poddane ich krytyce - za malo, ze zle, ze zbyt malo ofiarnie. W moim najglebszym przekonaniu szkoda czasu na dialog z Zydami, bo on do niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywają slow 'antysemita', 'antysemicki', nalezy traktowac jak ludzi niegodnych debaty, ktorzy usiluja niszczyc innych, gdy brakuje argumentow merytorycznych. To oni tworza mowe nienawisci". |
||
2015-09-21 20:55 | Re: Kosztowna "jakość Siemensa" w Warszawskim | A. Filip |
Shrek <1@wp.pl> pisze: > On 2015-09-21 20:23, masti wrote: >> A. Filip wrote: >> >> [ciach cytat z gazety] >> a ty co masz na ten temat do powiedzenia? > > Ja mialbym do powiedzenia tyle, że kłopoty z kołami miały wcześniej > również Alstomy. Teoria była taka, że jak się jeżdzi kołami po > szynach, to coś się musi zużywać - i w sumie lepiej, żeby to były > obręcze, bo łatwiej je wymienić. I dlatego robili je z miększej stali > niż szyny. Dziwne, że po po akcji z Astomami jeszcze tego jasno nie > ustalili z jakiej stali mają być te nieszczęsne obręcze (chyba że to > monobloki). > > Shrek. Teraz ma to być coś innego. http://www.transport-publiczny.pl/wiadomosci/problem-metra-z-kolami-inspir o-brak-woli-wspolpracy-siemensa-50407.html | [...] Według obserwacji przewoźnika problemy wynikają z konstrukcji wózka, | nieuwzględniającej profilu linii. Kontakt koła i szyny następuje w zdecydowanej | większości przypadku w dwóch miejscach ? powierzchni tocznej, jak i obrzeża | koła ? podczas gdy w pozostałych składach styk jest przeważnie jednopunktowy. | | ? Fakty pozwalają nam przypuszczać, że w tym przypadku winny jest tabor. W | zleconych przez nas badaniach jest wyraźna sugestia, że przyczyną jest | podłużna sztywność wózka ? ponad dwukrotnie większa niż w przypadku pojazdu | Metropolis, który jest konstrukcją tego samego typu. To powoduje dwupunktową | pracę tych pojazdów i jest *błędem projektowym*. [...] -- A. Filip Ci, którzy studiują księgi, nie pragną przez to uzyskać godności, lecz ich umysł pragnie zgłębić wiedzę. (Przysłowie mandżurskie) |
||
2015-09-22 08:30 | Re: Kosztowna "jakość Siemensa" w Warszawsk | Shrek |
On 2015-09-21 20:55, A. Filip wrote: >> Ja mialbym do powiedzenia tyle, że kłopoty z kołami miały wcześniej >> również Alstomy. Teoria była taka, że jak się jeżdzi kołami po >> szynach, to coś się musi zużywać - i w sumie lepiej, żeby to były >> obręcze, bo łatwiej je wymienić. I dlatego robili je z miększej stali >> niż szyny. Dziwne, że po po akcji z Astomami jeszcze tego jasno nie >> ustalili z jakiej stali mają być te nieszczęsne obręcze (chyba że to >> monobloki). >> >> Shrek. > > Teraz ma to być coś innego. > > http://www.transport-publiczny.pl/wiadomosci/problem-metra-z-kolami-inspiro-brak-woli -wspolpracy-siemensa-50407.html Cholera wie o co naprawdę chodzi, bo po pierwsze "biegły" ustalił to co zamówił zleceniodawca (czyli Metro), a po drugie nie pada tam żadne sformułowanie z tego raportu, a barwne opisy pana z zarządu Metra (jak piłowanie szyn pilniczkiem). A że Siemens pewnie bez winy nie jest, to inna sprawa. Shrek. |
nowsze | 1 | starsze |
Tytuł | Autor | Data |
---|---|---|
Bramki w metrze i art.54KW |
Renata Gołębiowska | 2006-01-06 19:54 |
Jakość zamieników oraz oszustwo sieci naprawczej PZU |
p.andrzejWYTNIJTO | 2006-12-26 23:37 |