Money.plFirmaGrupa pl.soc.prawo

Kosztowna "jakość Siemensa" w Warszawskim metrze

poprzedni wątek | następny wątek pl.soc.prawo
2015-09-21 19:40 Kosztowna "jakość Siemensa" w Warszawskim metrze A. Filip
https://news.google.com/news/story?ncl=ds9cjDVeNuVl-jMpVK6ZpSkN4-8nM

http://www.tr ansport-publiczny.pl/wiadomosci/problem-metra-z-kolami-inspiro-brak-woli-wspolpracy-s iemensa-50407.html
| Autor: Witold Urbanowicz Data publikacji: 2015-09-21 11:00
| Metro Warszawskie doświadcza teraz problemu nadmiernego zużywania się kół w
| pociągach Inspiro, jak i związanego z tym zużycia infrastruktury. Niektóre koła
| zostały już przetoczone do 1/4 ich założonej żywotności. ? Inspiro to
| generalnie dobry produkt, ale największy teraz problem, jakim są koła, naraża
| nas na spore koszty ? mówi Marek Sokołowski, członek zarządu Metra
| ds. eksploatacji, zarzucając Siemensowi brak woli współpracy czy stosowanie
| monopolistycznych zagrywek. W najbliższy piątek w sądzie odpędzie się rozprawa
| na wniosek Siemensa o ustalenie dowodu. [...]
| Spółka podkreśla, że sytuacja nie zagraża bezpieczeństwu ani ciągłości
| przewozów. ? Problemy sprowadzają się kosztów eksploatacji, które są znaczne w
| momencie, gdy pojazdy nie spełniają zapisów oferty i specyfikacji technicznej ?
| mówi Sokołowski. [...]

--
A. Filip
Broń jest niebezpieczna nawet dla swojego właściciela. (Przysłowie osmańskie)
2015-09-21 20:23 Re: Kosztowna "jakość Siemensa" w Warszawskim metrze przed sąd masti
A. Filip wrote:

[ciach cytat z gazety]
a ty co masz na ten temat do powiedzenia?

--
mst gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
-Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett
2015-09-21 20:30 Re: Kosztowna "jakość Siemensa" w Warszawsk Shrek
On 2015-09-21 20:23, masti wrote:
> A. Filip wrote:
>
> [ciach cytat z gazety]
> a ty co masz na ten temat do powiedzenia?

Ja mialbym do powiedzenia tyle, że kłopoty z kołami miały wcześniej
również Alstomy. Teoria była taka, że jak się jeżdzi kołami po szynach,
to coś się musi zużywać - i w sumie lepiej, żeby to były obręcze, bo
łatwiej je wymienić. I dlatego robili je z miększej stali niż szyny.
Dziwne, że po po akcji z Astomami jeszcze tego jasno nie ustalili z
jakiej stali mają być te nieszczęsne obręcze (chyba że to monobloki).

Shrek.
2015-09-21 20:33 Re: Kosztowna "jakość Siemensa" w Warszawsk u2
W dniu 2015-09-21 o 20:30, Shrek pisze:
> On 2015-09-21 20:23, masturbator wrote:
>> A. Filip wrote:
>>
>> [ciach cytat z gazety]
>> a ty co masz na ten temat do powiedzenia?
>
> Ja mialbym do powiedzenia tyle, że kłopoty z kołami miały wcześniej
> również Alstomy. Teoria była taka, że jak się jeżdzi kołami po szynach,
> to coś się musi zużywać - i w sumie lepiej, żeby to były obręcze, bo
> łatwiej je wymienić. I dlatego robili je z miększej stali niż szyny.
> Dziwne, że po po akcji z Astomami jeszcze tego jasno nie ustalili z
> jakiej stali mają być te nieszczęsne obręcze (chyba że to monobloki).
>
> Shrek.
>
te szrek, ale co ty z masturbatorem dyskutujesz, siemens wraz z innymi
niemieckimi firmami zostaly przylapany na gigantycznym lapowkarstwie w
Grecji, a taka malenka Polska lezy od Grecji o rzut beretem:)



--
General Skalski o zydach w UB :

"Rozanski, Zyd, kanalia najgorszego gatunku, razem z Brystigerowa,
Fejginami, to wszystko (...) nie byli ludzie."

prof. PAN Krzysztof Jasiewicz o zydach :

"Zydow gubi brak umiaru we wszystkim i przekonanie, ze sa narodem
wybranym. Czuja sie oni upowaznieni do interpretowania wszystkiego,
takze doktryny katolickiej. Cokolwiek bysmy zrobili, i tak bedzie
poddane ich krytyce - za malo, ze zle, ze zbyt malo ofiarnie. W moim
najglebszym przekonaniu szkoda czasu na dialog z Zydami, bo on do
niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywają slow 'antysemita',
'antysemicki', nalezy traktowac jak ludzi niegodnych debaty, ktorzy
usiluja niszczyc innych, gdy brakuje argumentow merytorycznych. To oni
tworza mowe nienawisci".
2015-09-21 20:55 Re: Kosztowna "jakość Siemensa" w Warszawskim A. Filip
Shrek <1@wp.pl> pisze:
> On 2015-09-21 20:23, masti wrote:
>> A. Filip wrote:
>>
>> [ciach cytat z gazety]
>> a ty co masz na ten temat do powiedzenia?
>
> Ja mialbym do powiedzenia tyle, że kłopoty z kołami miały wcześniej
> również Alstomy. Teoria była taka, że jak się jeżdzi kołami po
> szynach, to coś się musi zużywać - i w sumie lepiej, żeby to były
> obręcze, bo łatwiej je wymienić. I dlatego robili je z miększej stali
> niż szyny. Dziwne, że po po akcji z Astomami jeszcze tego jasno nie
> ustalili z jakiej stali mają być te nieszczęsne obręcze (chyba że to
> monobloki).
>
> Shrek.

Teraz ma to być coś innego.

http://www.transport-publiczny.pl/wiadomosci/problem-metra-z-kolami-inspir o-brak-woli-wspolpracy-siemensa-50407.html
| [...] Według obserwacji przewoźnika problemy wynikają z konstrukcji wózka,
| nieuwzględniającej profilu linii. Kontakt koła i szyny następuje w zdecydowanej
| większości przypadku w dwóch miejscach ? powierzchni tocznej, jak i obrzeża
| koła ? podczas gdy w pozostałych składach styk jest przeważnie jednopunktowy.
|
| ? Fakty pozwalają nam przypuszczać, że w tym przypadku winny jest tabor. W
| zleconych przez nas badaniach jest wyraźna sugestia, że przyczyną jest
| podłużna sztywność wózka ? ponad dwukrotnie większa niż w przypadku pojazdu
| Metropolis, który jest konstrukcją tego samego typu. To powoduje dwupunktową
| pracę tych pojazdów i jest *błędem projektowym*. [...]

--
A. Filip
Ci, którzy studiują księgi, nie pragną przez to uzyskać godności, lecz ich
umysł pragnie zgłębić wiedzę. (Przysłowie mandżurskie)
2015-09-22 08:30 Re: Kosztowna "jakość Siemensa" w Warszawsk Shrek
On 2015-09-21 20:55, A. Filip wrote:

>> Ja mialbym do powiedzenia tyle, że kłopoty z kołami miały wcześniej
>> również Alstomy. Teoria była taka, że jak się jeżdzi kołami po
>> szynach, to coś się musi zużywać - i w sumie lepiej, żeby to były
>> obręcze, bo łatwiej je wymienić. I dlatego robili je z miększej stali
>> niż szyny. Dziwne, że po po akcji z Astomami jeszcze tego jasno nie
>> ustalili z jakiej stali mają być te nieszczęsne obręcze (chyba że to
>> monobloki).
>>
>> Shrek.
>
> Teraz ma to być coś innego.
>
> http://www.transport-publiczny.pl/wiadomosci/problem-metra-z-kolami-inspiro-brak-woli -wspolpracy-siemensa-50407.html

Cholera wie o co naprawdę chodzi, bo po pierwsze "biegły" ustalił to co
zamówił zleceniodawca (czyli Metro), a po drugie nie pada tam żadne
sformułowanie z tego raportu, a barwne opisy pana z zarządu Metra (jak
piłowanie szyn pilniczkiem).

A że Siemens pewnie bez winy nie jest, to inna sprawa.

Shrek.
nowsze 1 starsze

Podobne dyskusje

Tytuł Autor Data

Bramki w metrze i art.54KW

Renata Gołębiowska 2006-01-06 19:54

Jakość zamieników oraz oszustwo sieci naprawczej PZU

p.andrzejWYTNIJTO 2006-12-26 23:37