poprzedni wątek | następny wątek | pl.biznes.banki |
2006-07-06 09:31 | Lukas Bank - polityka olewania klienta? | tom.gorecki |
Witam Historię typową jak się zdaje po pobieżnej lekturze grupy skrócę do minimum. Z konieczności zdecydowałem się na kartę LB Maxima + W tej chwili oceniam tę decyzje jako błędną. Nie tylko ze względu na warunki (od tego jest analiza regulaminu) ake i jakość obsługi w banku. Kiks 1: warunki obsługi kredytu opisywane przez pracowników LB w Koszalinie nijak się mają do rzeczywistości (OK, jest regulamin, ALE niedoinformowanie pracowników to rzecz niedopuszczalna - dotyczyło bowiem kluczowych warunków kredytu) Kiks 2: zakładamy zlecenie stałe na spłatę kwoty minimalnej - większe kwoty spłacam sam, na regularne spłaty kwoty minimalnej umawiam się z LB (zlecenie) - po 8 miesiącach okazuje się, że spłaty nie są dokonywane a na karcie rośnie zadłuzęnie związane z naliczonymi karami, odsetkami itp; gapa pracownica nie uruchomiła zlecenia Kiks 3 - przeprowadzamy się, zmieniamy adres korespondencyjny - bank upiera się przy starym - korespondencja bankowa idzie na stary adres, gdzie wprowadził się koleś w stylu "żona na łańcuchu, tyłek na fotelu, piwo w łapie, eurosport - wszystko 24h/dobę. "Nic tu nie przychodziło" stwierdzają. O zagubioną podczas przeprowadzki obrączkę nie pytamy - "nie ma" ;-) Kiks 4 - powyższe miały miejsce PRZED zamknięciem karty i spłaceniem zaległości i PONOWNĄ zmianą adresu do korespondencji w koszalińskiej placówce; zamykamy kartę, spłacamy dług i kary z nawiązką (na poczet ew kolejnych opłat); i tu znów problem: miesiąc później zaglądamy do LB: karta odblokowana, na koncie kwota -0,25zł - konkluzja banku: musiał Pan zadzwonić i reaktywować kartę a na koncie jest zadłużenie; telefon na Lukas Linię: odpowiedź - nie można nic reaktywować przez telefon, kwota ujemna to nadpłata; czyli w LB Koszalin pracuje 2 niedouczonych pracowników (+ niedouczony kierownik placówki, ale to na marginesie) Kiks 5: piszemy reklamację - do odzyskania kilka miesięcy x 30zł + koszty telefonów + procenty od zadłużenia + straty moralne (czy LB wie co to moralność? tak sądziłem); czekam miesiąc - reklamacji nie ma w LB, nikt nic nie wie. Piszę skargę, czekam kolejne 2 tygodnie. Nic. Na lukas linii każą czekać. Czekam 2 miesiące do tej pory... Kiks 6: dzwonimy - każą czekać? nie! reklamacja doczekała się odpowiedzi wysłanej 23 czerwca. Na jaki adres? Na stary - mam go w systemie powiedział w miarę rozgarnięty facet na linii - ale ja go zmieniałem, mówię, mam potwierdzenie na kwitku! maszyna powtarza swoje - proszę czekać, ja rezygnuję (to, że ci od kont wysyłają mnie do tych od maximy i odwrotnie to już szczegół); do reklamacji dołączono upominek (za 280 zł, jak mniemam, bo tyle mnie sprawa kosztowała) - ciekawe czy nosi go żona tego gbura od piwka i telewizji czy ich zahukane pisklę??? I co mi radzicie? Co mogę zrobić. Jechać do "mądrego" Wrocka? Może ktoś dobry da mi namiar na szefa Zespołu Obsługi Spraw Klienta, bo oficjalna droga to porażka. Wiem, że dla wielu z was parę stówek to jeden wypad do klubu w Warszawie, ale część rozumie słowo sprawiedliwość,. Za 10zł mogę wylądować w rejestrze długów a tu zabiera się dużo więcej. Tomasz Górecki gg 641600, mail tom.gorecki--usuwamyto--@gazeta--kropeczka--pl |
2006-07-06 09:39 | Re: Lukas Bank - polityka olewania klienta? | Michal Jankowski |
tom.gorecki@gazeta.pl writes: > Kiks 2: zakładamy zlecenie stałe na spłatę kwoty minimalnej - > większe kwoty spłacam sam, na regularne spłaty kwoty minimalnej > umawiam się z LB (zlecenie) - po 8 miesiącach okazuje się, że > spłaty nie są dokonywane a na karcie rośnie zadłuzęnie związane z > naliczonymi karami, odsetkami itp; gapa pracownica nie uruchomiła > zlecenia Jak sie przez 8 miesiecy wyciagow z karty nie czyta, to wybacz. MJ |
||
2006-07-06 09:51 | Re: Lukas Bank - polityka olewania klienta? | TGor |
tom.gorecki@gazeta.pl napisał(a): > Witam > > Historię typową jak się zdaje po pobieżnej lekturze grupy skrócę > do minimum. właśnie dodzwonilem sie do ZOSK w LB. Mila Pani oswiecila mnie - teraz wszystko w moich rekach. Nie mam sumienia jej fatygowac z Wroclawia ;-) |
||
2006-07-06 10:03 | Re: Lukas Bank - polityka olewania klienta? | TGor |
Michal Jankowski napisał(a): > tom.gorecki@gazeta.pl writes: jak idą na stary adres mimo wnioskowanych zmian to wybacz. jak sie siedzi i pilnuje zeby zmienili w systemie a pracownik i tak robi blad to wybacz. poza tym, roszczenia tego typu nie wynikaja z czasu, po jakim sie zorientowalem, tylko z zaistnialego tam balaganu |
||
2006-07-06 21:32 | Re: Lukas Bank - polityka olewania klienta? | TGor |
tom.gorecki@gazeta.pl napisał(a): > Witam > > Historię typową jak się zdaje po pobieżnej lekturze grupy skrócę > do minimum. Już po wszystkim. Ponieważ klient szarak nie ma szans na kontakt telefoniczny z ZOSK w Lukasie (żaden ze mnie Mitnick co prawda, więc na LLinii nikt mi nie podał namiarów) to musiałem pokombinować, ale się udało. Kasa wróciła, prezent się podoba. Pani z ZOSK podziękuje jutro w mailu. |
||
2006-07-07 15:08 | Re: Lukas Bank - polityka olewania klienta? | Jarek Andrzejewski |
On 6 Jul 2006 00:31:43 -0700, tom.gorecki@gazeta.pl wrote: >I co mi radzicie? Co mogę zrobić. Jechać do "mądrego" Wrocka? Może Pozew. Serio. -- Jarek Andrzejewski |
nowsze | 1 | starsze |
Tytuł | Autor | Data |
---|---|---|
Lukas e-bank, MC onet.pl |
MarekM | 2005-10-11 23:20 |
lukas - nieprzyjazny bank |
and | 2005-11-08 15:53 |
Lukas Bank - www.nieczekaj.pl |
cometa | 2005-11-08 19:49 |
VC Lukas Bank - bezpieczenstwo |
Carlo | 2006-06-28 14:21 |
Lukas e-Bank i przelewy |
jB | 2006-08-17 22:42 |
Deutsche Bank czy Lukas Bank |
Charles28 | 2006-10-05 08:07 |
Lukas BANK |
donciu | 2006-10-27 12:06 |
lukas bank - konto przez internet |
el gato | 2006-10-27 21:00 |
zablokowane konto - lukas bank |
el gato | 2006-10-30 21:15 |
Lukas bank pytanie o e-konto Pro |
Maciej Maciejewski | 2007-04-11 15:14 |