poprzedni wątek | następny wątek | pl.soc.prawo |
2005-11-18 10:05 | Neizgodność.. nie znalazłem w archiwum | ps |
Witam :) Przejrzałem trochę google, ale konkretów nie znalazłem. Problem jest następujący: Poniedziałek - kupiłem TV, dostałem paragon, 'po gwarancję podjedzie pan jutro', zabrałem, przywiozłem do domu, rozpakowałem, wyrzuciłem pudło, okazuje się, że ma nieprawidłowy obraz Wtorek - podjechałem, zgłosiłem usterkę, odebrałem czystą gwarancję, w gwarancji jest zapis o oryginalmym opakowaniu w przypadku dostarczania sprzętu do serwisu, w sklepie 'jutro przywieziemy panu drugi egzemplarz', w międzyczasie rozmowa sklepu z serwisem, dostałem słuchawkę, pogadałem, i z rozmowy wynika (ale nie wprost), że znają ten problem i że chyba ten model tak ma. Środa - przywieźli drugi egzemplarz, znowu się zmęczyłem noszeniem (60 kg:D), okazuje się, że jeszcze gorszy, zabrali z powrotem, telefon do sklepu, 'przepraszamy itp, pan zadzwoni jutro, porozmawia z kierownikiem'. Czwartek - rozmowa z kierownikiem, 'w piątek będziemy mieli nowe egzmeplarze, to może pan coś wybierze z tego, jeśli nie to zwrócimy pieniądze .. co? nie ma pan pudła? to nie zwrócimy pieniędzy bo jak ja później to klientowi sprzedam.. no dobrze, porozmawiamy na miejscu'. Piątek - będe oglądał inne tv, jednak chyba zrezygnuję w ogóle z tego modelu, bo oglądane przeze mnie w innych sklepach mają takie same wady albo podobne. I tu pojawia się pytanie - czy mogą wymagać oryginalnego opakowania do tego tv? Na paragonie mam przecież 'tv model takitoataki, cena itd', opakowania nie mam, rozumiem też, że domniemuje się przy wystawieniu paragonu, że sprzęt odebrałem (nie potrzeba dodatkowych wz itp). Jak to więc jest z tym opakowaniem (oryginalnym) w przypadku niezgodności towaru z umową? Z góry dzięki za odpowiedzi :) PS. |
2005-11-18 21:04 | Re: Neizgodność.. nie znalazłem w archiwum | Suchy |
Użytkownik "ps" news:dlk534$rpg$1@inews.gazeta.pl... > Witam :) > > Przejrzałem trochę google, ale konkretów nie znalazłem. Problem jest > następujący: > > Poniedziałek - kupiłem TV, dostałem paragon, 'po gwarancję podjedzie pan > jutro', zabrałem, przywiozłem do domu, rozpakowałem, wyrzuciłem pudło, > okazuje się, że ma nieprawidłowy obraz > Wtorek - podjechałem, zgłosiłem usterkę, odebrałem czystą gwarancję, w > gwarancji jest zapis o oryginalmym opakowaniu w przypadku dostarczania > sprzętu do serwisu, w sklepie 'jutro przywieziemy panu drugi egzemplarz', > w > międzyczasie rozmowa sklepu z serwisem, dostałem słuchawkę, pogadałem, i z > rozmowy wynika (ale nie wprost), że znają ten problem i że chyba ten model > tak ma. > Środa - przywieźli drugi egzemplarz, znowu się zmęczyłem noszeniem (60 > kg:D), okazuje się, że jeszcze gorszy, zabrali z powrotem, telefon do > sklepu, 'przepraszamy itp, pan zadzwoni jutro, porozmawia z kierownikiem'. > Czwartek - rozmowa z kierownikiem, 'w piątek będziemy mieli nowe > egzmeplarze, to może pan coś wybierze z tego, jeśli nie to zwrócimy > pieniądze .. co? nie ma pan pudła? to nie zwrócimy pieniędzy bo jak ja > później to klientowi sprzedam.. no dobrze, porozmawiamy na miejscu'. > Piątek - będe oglądał inne tv, jednak chyba zrezygnuję w ogóle z tego > modelu, bo oglądane przeze mnie w innych sklepach mają takie same wady > albo > podobne. > I tu pojawia się pytanie - czy mogą wymagać oryginalnego opakowania do > tego > tv? Na paragonie mam przecież 'tv model takitoataki, cena itd', opakowania > nie mam, rozumiem też, że domniemuje się przy wystawieniu paragonu, że > sprzęt odebrałem (nie potrzeba dodatkowych wz itp). > Jak to więc jest z tym opakowaniem (oryginalnym) w przypadku niezgodności > towaru z umową? > > Z góry dzięki za odpowiedzi :) > > PS. Olać ich gadanie o opakowaniu. brak posiadania przez kupującego opakowania nie może pozbawić go uprawnień choćby z tytułu rękojmi do wydania rzeczy bez wad czy odstąpienia od umowy. Ich argumentację można porównać do powiedzenia : a co ma piernik do wiatraka. Pozdrawiam |
||
2005-11-18 22:44 | Re: Neizgodność.. nie znalazłem w archiwum | Artur |
> Olać ich gadanie o opakowaniu. brak posiadania przez kupującego > opakowania > nie może pozbawić go uprawnień choćby z tytułu rękojmi do wydania rzeczy > bez wad czy odstąpienia od umowy. Ich argumentację można porównać do > powiedzenia : a co ma piernik do wiatraka. Pozdrawiam Moze i olac ale niech najpierw zlozy reklamamacje z tytulu ustawy, a z tresci tego co napisal to nic na to nie wskazuje zeby taka reklamacje zlozyl, sprzedawca sobie spokojnie 14 dni odczeka i wtedy wyda decyzje |
||
2005-11-21 08:34 | Re: Neizgodność.. nie znalazłem w archiwum | ps |
Artur wrote: > >> Olać ich gadanie o opakowaniu. brak posiadania przez kupującego >> opakowania >> nie może pozbawić go uprawnień choćby z tytułu rękojmi do wydania rzeczy >> bez wad czy odstąpienia od umowy. Ich argumentację można porównać do >> powiedzenia : a co ma piernik do wiatraka. Pozdrawiam > Moze i olac ale niech najpierw zlozy reklamamacje z tytulu ustawy, a z > tresci tego co napisal to nic na to nie wskazuje zeby taka reklamacje > zlozyl, sprzedawca sobie spokojnie 14 dni odczeka i wtedy wyda decyzje Reklamację złożyłem, temat już załatwiony, pieniążki wróciły do mnie, tv do nich :) Dzięki :) |
nowsze | 1 | starsze |
Tytuł | Autor | Data |
---|---|---|
bank-zadluzenie-co zrobic, zeby nie placic i nie zajeli konta |
Mich | 2005-12-08 17:05 |
sąd a archiwum Gadu-Gadu ?? |
INDYGO29 | 2005-12-27 17:33 |
Jaki adres archiwum ? |
WW | 2006-01-03 09:43 |
ZDM nie rozpatrzył reklamacji na czas - moge nie płacic? |
opoWYTNIJTO | 2006-02-10 10:17 |
towaru nie wymieniamy i nie przyjmujemy zwrotow |
>>Galeon | 2006-04-14 19:13 |
nie kradnij - wladza nie lubi konkurencji! |
agacinka | 2006-05-11 15:56 |
dostep do archiwum sądowego... |
jerry | 2006-07-29 19:47 |
archiwum w banku? |
PabloGT | 2007-03-13 12:17 |
nagrywanie rozmowy (nie telefonicznej) w firmie i nie tylko |
Marian | 2007-04-18 14:00 |
gdzie archiwum grupy |
xxxx | 2007-05-05 01:07 |