poprzedni wątek | następny wątek | pl.soc.prawo |
2007-07-25 22:17 | nie usunięta usterka | Piotr |
witam wszystkich ponownie. parę wątków wyżej pisałem o moich problemach z telefonem. dzisiaj po telefonie do orange okazało się że jest do odebrania(wrócił z serwisu wczoraj). ciekawe, że gość nie poinformował mnie wcześniej, tylko dopiero jak zadzwoniłem. po odebraniu telefonu zauważyłem że w karcie gwarancyjnej nie ma żadnego wpisu z serwisu. gość poinformował mnie, że firma Samsung nie czyni tego, tylko wystawia takie pismo na wyraźne życzenie reklamującego. ?? po włączeniu telefonu wszystko było ok, ale po jakimś czasie okazało się jednak, że telefon znowu się wiesza i resetuje. już nie mam sił na tych ludzi. co mogę zrobić żeby w końcu naprawili mi tę usterkę?? jak ich podejść?? jutro będę dzwonił do Samsunga żeby się dowiedzieć czy ten telefon był wogóle u nich. |
2007-07-25 22:30 | Re: nie usunięta usterka | Big Jack |
W wiadomości: news:f88b4h$u84$1@news.onet.pl użytkownik *Piotr* napisał(a): > po odebraniu telefonu zauważyłem że w karcie > gwarancyjnej nie ma żadnego wpisu z serwisu. gość poinformował mnie, > że firma Samsung nie czyni tego, tylko wystawia takie pismo na wyraźne > życzenie reklamującego. ?? No tak. Nie będziesz mógł później wykazać, ze telefon przedł ileś tam napraw po których masz ewentualne prawo do wymiany na nowy. Sprytne :/ -- Big Jack ////// ( o o) GG: *660675* --ooO-( )-Ooo- |
||
2007-07-25 23:38 | Re: nie usunięta usterka | Zbynek Ltd. |
Witam Piotr napisał(a) : > witam wszystkich ponownie. > parę wątków wyżej pisałem o moich problemach z telefonem. dzisiaj po > telefonie do orange okazało się że jest do odebrania(wrócił z serwisu > wczoraj). ciekawe, że gość nie poinformował mnie wcześniej, tylko > dopiero jak zadzwoniłem. po odebraniu telefonu zauważyłem że w karcie > gwarancyjnej nie ma żadnego wpisu z serwisu. gość poinformował mnie, że > firma Samsung nie czyni tego, tylko wystawia takie pismo na wyraźne > życzenie reklamującego. ?? > po włączeniu telefonu wszystko było ok, ale po jakimś czasie okazało się > jednak, że telefon znowu się wiesza i resetuje. > już nie mam sił na tych ludzi. co mogę zrobić żeby w końcu naprawili mi > tę usterkę?? jak ich podejść?? > > jutro będę dzwonił do Samsunga żeby się dowiedzieć czy ten telefon był > wogóle u nich. Gwarancja powinna być przedłużona o czas pozostawania w naprawie. Jak tak dalej pójdzie, to nie będziesz miał pół roku telefonu i gwarancja się skończy w międzyczasie. Nawet nie wiesz, czy coś w ogóle zrobiono. Może pojechało do serwisu, poleżało miesiąc na półce, "serwisant" włączył i odesłał do sklepu z dopiskiem "testowano - sprawny". -- Pozdrawiam Zbyszek PGP key: 0xC62E926B |
||
2007-07-25 23:51 | Re: nie usunięta usterka | Marcin Debowski |
Dnia 25.07.2007 Zbynek Ltd. > Gwarancja powinna być przedłużona o czas pozostawania w naprawie. Jeśli tak im podyktuje sumienie, to na pewno przedłużą. -- Marcin |
||
2007-07-26 15:15 | Re: nie usunięta usterka | sotb |
> parę wątków wyżej pisałem o moich problemach z telefonem. dzisiaj po > telefonie do orange okazało się że jest do odebrania(wrócił z serwisu > wczoraj). ciekawe, że gość nie poinformował mnie wcześniej, tylko To chyba norma w salonach sprzedaży. Też tak miałem. Biorą nr kontaktowy, ale zadzwonić to już trudno. > dopiero jak zadzwoniłem. po odebraniu telefonu zauważyłem że w karcie > gwarancyjnej nie ma żadnego wpisu z serwisu. gość poinformował mnie, że > firma Samsung nie czyni tego, tylko wystawia takie pismo na wyraźne > życzenie reklamującego. ?? > po włączeniu telefonu wszystko było ok, ale po jakimś czasie okazało się > jednak, że telefon znowu się wiesza i resetuje. > już nie mam sił na tych ludzi. co mogę zrobić żeby w końcu naprawili mi tę > usterkę?? jak ich podejść?? Zgłosić żądanie wymiany na zasadach rękojmii (firma) niezgodności z umową (konsument) i niech się tym Orange martwi. Jednak zapewniam, że będą próbowali utrudniać twierdząc, że to producent decyduje, albo oni tylko odsyłają albo nie mogą przyjąć pisma itp. Trzeba się przygotować solidnie żeby nie dać się nabrać na takie bzdury. Znajdź informacje na temat rękojmii lub niezgodności z umową. Przygotować pismo do potwierdzenia przyjęcia. Odczekać okres wymiany sprzętu i wysmarować pismo z żądaniem odszkodowania za okres kiedy z ich powodu nie mogłeś korzystać z usługi (no... chyba, że mogłeś). SOTB |
||
2007-07-26 16:40 | Re: nie usunięta usterka | Piotr |
Piotr pisze: > witam wszystkich ponownie. > parę wątków wyżej pisałem o moich problemach z telefonem. dzisiaj po > telefonie do orange okazało się że jest do odebrania(wrócił z serwisu > wczoraj). ciekawe, że gość nie poinformował mnie wcześniej, tylko > dopiero jak zadzwoniłem. po odebraniu telefonu zauważyłem że w karcie > gwarancyjnej nie ma żadnego wpisu z serwisu. gość poinformował mnie, że > firma Samsung nie czyni tego, tylko wystawia takie pismo na wyraźne > życzenie reklamującego. ?? > po włączeniu telefonu wszystko było ok, ale po jakimś czasie okazało się > jednak, że telefon znowu się wiesza i resetuje. > już nie mam sił na tych ludzi. co mogę zrobić żeby w końcu naprawili mi > tę usterkę?? jak ich podejść?? > > jutro będę dzwonił do Samsunga żeby się dowiedzieć czy ten telefon był > wogóle u nich. witam. no i po sprawie. dzisiaj dzwoniłem do Samsunga, aby dowiedzieć się jak to było z tym telefonem. faktycznie telefon był u nich 12 dni roboczych, przy czym nie został naprawiony. zdaniem panów z serwisu telefon był wcześniej zalany wodą i usterka ta nie podlega naprawie gwarancyjnej. grzecznie podziękowałem i rozłączyłem się. dzwonię do osoby, która użytkowała ten telefon i słyszę "-no kiedyś wpadł do wody, ale później jeszcze działał." no myślałem że dziewczę przez telefon uduszę. człowiek lata, produkuje się a tu taka "niespodzianka". dobrze, że wogóle zadzwoniłem najpierw do serwisu, a nie poszedłem odrazu do orange ich opieprzać (choć im się też należy). więc sytuacja wygląda tak, że mam telefon który jeszcze rok powinien być na gwarancji, a mogę go w tej chwili wyrzucić. jeśli chodzi o te wpisy do karty gwarancyjnej, to faktycznie firma Samsung odstąpiła od tego bo prowadzę całą dokumentację w centrali w komputerach. dziwne trochę |
||
2007-07-26 21:53 | Re: nie usunięta usterka | Bartosz B. |
Centrala centralą ale tobie powinni dać pismo po serwisowe wyjasniające co kiedy i za ile zostało zrobione. Tak to jak się uproą to twój telefon nigdy nie był w serisie a do sądu to jaki papierek zaniesiesz? |
nowsze | 1 | starsze |
Tytuł | Autor | Data |
---|---|---|
bank-zadluzenie-co zrobic, zeby nie placic i nie zajeli konta |
Mich | 2005-12-08 17:05 |
usunięta aukcja na alegro |
Krzysztof | 2005-12-22 17:32 |
zakup samochodu, i jego ukryta usterka ? |
sarbin | 2005-12-31 10:46 |
Ktos kupil, nie zaplacil, nie odebral... |
Hikikomori San | 2006-01-05 14:45 |
ZDM nie rozpatrzył reklamacji na czas - moge nie płacic? |
opoWYTNIJTO | 2006-02-10 10:17 |
wada czy usterka? |
Ińska | 2006-03-15 09:25 |
wada czy usterka? |
Ińska | 2006-03-15 09:26 |
wada czy usterka? |
Ińska | 2006-03-15 09:25 |
wada czy usterka? |
Ińska | 2006-03-15 09:26 |
nagrywanie rozmowy (nie telefonicznej) w firmie i nie tylko |
Marian | 2007-04-18 14:00 |