poprzedni wątek | następny wątek | pl.soc.prawo |
2010-01-27 17:28 | Nieaktualna cena na stronach sklepu internetowego. | robert1 |
Witam. Jest sobie jakiś towar w sklepie internetowej, a przy nim cena powiedzmy 50 zł. jest też opcja odbioru osobistego za 0 zł. zamawiam towar, dostaję potwierdzenie mailem że transakcja opiewa na te 50 zł (skoro nie chcę faktury to domniemywam że w takim końcowym potwierdzeniu podaje się kwotę brutto.) Tymczasem dzwoni do mnie ktoś z tego sklepu i mówi że cena jest nieaktualna, zapomnieli zmienić (owszem zmienili ale już po moim zamówieniu) a nowa to 70 zł, i odmawiają sprzedaży po starej cenie. Zgodne to z prawem, czy pisać skarge do uokik czy też rzecznika konsumentów? -- |
2010-01-27 18:02 | Re: Nieaktualna cena na stronach sklepu internetowego. | SzalonyKapelusznik |
On 27 Sty, 17:28, robe...@mailinator.com wrote: > Witam. > Jest sobie jakiś towar w sklepie internetowej, a przy nim cena powiedzmy 50 zł. > jest też opcja odbioru osobistego za 0 zł. > zamawiam towar, dostaję potwierdzenie mailem że transakcja opiewa na te 50 zł > (skoro nie chcę faktury to domniemywam że w takim końcowym potwierdzeniu > podaje się kwotę brutto.) > Tymczasem dzwoni do mnie ktoś z tego sklepu i mówi że cena jest nieaktualna, > zapomnieli zmienić (owszem zmienili ale już po moim zamówieniu) a nowa to 70 > zł, i odmawiają sprzedaży po starej cenie. > Zgodne to z prawem, czy pisać skarge do uokik czy też rzecznika konsumentów? > > -- > Wysłano z serwisu OnetNiusy:http://niusy.onet.pl Mozna pisac. To tak jak cena na polce a cena w kasie. Obowiazuje ta na polce. A ze nie zdazyli zmienic? Ich strata. |
||
2010-02-02 13:35 | Re: Nieaktualna cena na stronach sklepu internetowego. | Kenny |
Użytkownik news:05e1.00000040.4b6069ae@newsgate.onet.pl... > Witam. > Jest sobie jakiś towar w sklepie internetowej, a przy nim cena powiedzmy > 50 zł. > jest też opcja odbioru osobistego za 0 zł. > zamawiam towar, dostaję potwierdzenie mailem że transakcja opiewa na te 50 > zł > (skoro nie chcę faktury to domniemywam że w takim końcowym potwierdzeniu > podaje się kwotę brutto.) > Tymczasem dzwoni do mnie ktoś z tego sklepu i mówi że cena jest > nieaktualna, > zapomnieli zmienić (owszem zmienili ale już po moim zamówieniu) a nowa to > 70 > zł, i odmawiają sprzedaży po starej cenie. > Zgodne to z prawem, czy pisać skarge do uokik czy też rzecznika > konsumentów? Jesli z potwierdzenia, ktore otrzymales wynika fakt zakceptowania Twojej oferty kupna przez sklep, musza sprzedac (umowa zostala zawarta w momencie gdy sie z nim zapoznales). Przy czym uwazaj, bo sklepy coraz czesciej sie zabezpieczaja informujac jasno, iz wlasnie otrzymany mail nie jest potwierdzeniem zawarcia transakcji w rozumieniu KC. -- Pozdr. Kenny |
nowsze | 1 | starsze |
Tytuł | Autor | Data |
---|---|---|
Regulamin sklepu internetowego |
2006-05-17 18:52 | |
Newsy/informacje na stronach |
Johnny | 2006-12-05 20:08 |
PARAGON ze sklepu internetowego - mam problem |
Grzegorz Wieczorek | 2007-03-27 19:41 |
Zdjęcia z imprezy na stronach portalu |
KArolCia | 2007-05-09 08:23 |
regulamin sklepu internetowego |
jacek | 2007-09-07 14:36 |
regulamin sklepu internetowego - czy są wzorce, jaki koszt? |
trk | 2007-11-06 19:30 |
informacja email ze sklepu internetowego |
DysoN | 2008-03-26 17:21 |
Umowa kupna sklepu internetowego |
tmavvy | 2009-02-20 16:13 |
Linki do filmów na stronach WWW. |
ant | 2009-04-07 17:06 |
regulamin sklepu internetowego a prawo |
Rafał_Jeżak | 2009-08-17 18:24 |