poprzedni wątek | następny wątek | pl.soc.prawo |
2007-10-26 22:34 | Olbrzymie kłopoty z reklamacją telewizora. | dariusz.walczyk |
Witam, będzie trochę przydługo moja sprawa wygląda następująco Kupiłem Telewizor plazmowy w sklepie Agito.pl, paczka przyszła z lekkim opóźnieniem. Sprawdziłem przy kurierze czy nie ma uszkodzeń, telewizor był cały, ekran czyściutki bez żadnej ryski. Kurier pojechał, a ja przystąpiłem do montażu. Po włączeniu telewizor strasznie bzyczał, wręcz burczał. Zadzwoniłem do Panasonica spytać czy to na pewno jakaś usterka - potwierdzili. Zgłosiłem sprawę do Agito, z prośbą o wymianę na sprawny egzemplarz. Kazali telewizor odesłać do magazynu w Chorzowie, tak zrobiłem - paczkę wysłałem 17.10.2007. Dotarła tam 19.10.2007. Sklep miał 2 dni (wg ich regulaminu na ustosunkowanie się). Nie odzywali się, więc napisałem ponownie. 23.10.2007 - napisali: "Produkt do nas dotarł. Niestety ale wbrew Państwa zapewnieniom, o braku jakichkolwiek uszkodzeń mechanicznych takowe znajdują się w telewizorze. Konkretnie, uszkodzony jest wyświetlacz. Pęknięcie w lewym górnym rogu. Sam karton nie nosił śladów uszkodzenia w rzeczonym miejscu. Z uwagi na zaistniałą sytuację(brak protokołu szkody sporządzonego podczas odbioru paczki) i uszkodzenia mechanicznego wyświetlacza, reklamacja nie może być rozpatrzona w trybie przyśpieszonym. Protokół szkody o którym napisałem powyżej zostanie sporządzony w naszym magazynie. Jednocześnie nie możemy zagwarantować pozytywnego zakończenia reklamacji. Jest nam niezmiernie przykro ale na tę chwilę nic więcej nie możemy zrobić." Przeklnąłem. Co za .......!!! Napisałem do zarządu skargę. 24.10.2007 dostałem odpowiedź, że protokół szkody został już spisany. Dzień później zadzwoniłem do UPS w Katowicach z prośbą o informację. Dostałem email treści: "Witam, informuję,iż przesyłka o numerze nadania została doręczona dnia 19.10.07. zgodnie z adresem znajdującym się na dowodzie nadania i została przyjęta bez zastrzeżeń. Do dnia dzisiejszego nie został sporządzony protokół szkody ani nie mieliśmy sygnałów by taki protokół sporządzić." Znów więc, napisałem do Agito z pytaniem "Jak to w takim razie jest z tym protokołem?" Dziś (26.10.2007), pani z Agito odpisała, że protokół został sporządzony tylko go jeszcze kurier nie zabrał. Sprawę zgłosiłem wczoraj do Federacji Konsumentów. Co mogę jeszcze zrobić, aby zaczeli mnie poważnie traktować i żebym dostał sprawny telewizor lub odzyskał pieniądze? Pozdrawiam |
nowsze | 1 | starsze |
Tytuł | Autor | Data |
---|---|---|
Problem z reklamacją - prośba o pomoc |
fiorel | 2005-10-23 03:04 |
Wygrany przetarg i kłopoty |
Aro | 2006-04-23 12:37 |
kłopoty z laptopem |
akala | 2007-01-22 20:05 |
Kłopoty z umową przedwstępną |
ath | 2007-04-02 13:53 |
Allegro - czy można mieć kłopoty ze Skarbówką ? |
MZibi Wawa | 2007-05-23 15:41 |
kłopoty z pracodawcą |
Blue | 2007-09-24 14:40 |