Money.plFirmaGrupa pl.soc.prawo

Re: PKO BP "DUŻY PRZELEW".

poprzedni wątek | następny wątek pl.soc.prawo
2014-04-08 22:59 Re: PKO BP "DUŻY PRZELEW". Michał Jankowski
Uważajcie, bo się skończy tym, że przed wysłaniem sms-a do potwierdzenia
zakupu kartą bank będzie dzwonił i sprawdzał, czy ja to ja.

MJ
2014-04-08 23:25 Re: PKO BP "DUŻY PRZELEW". Wojciech Bancer
On 2014-04-08, Michał Jankowski wrote:

> Uważajcie, bo się skończy tym, że przed wysłaniem sms-a do potwierdzenia
> zakupu kartą bank będzie dzwonił i sprawdzał, czy ja to ja.

No uważaj, bo niektóre banki blokują kartę w przypadku podejrzanego użycia
(np. pierwszy raz "za granicą") i braku chęci / możliwości potwierdzenia
przez właściciela takowej. Nie jest to dokładnie to co Ty piszesz, ale
już podobnie:

http://www.fly4free.pl/forum/viewtopic.php?f=18&p=353310

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl
2014-04-08 23:59 Re: PKO BP "DUŻY PRZELEW". Rafał \SP\ Gil
W dniu 2014-04-08 21:42, Wojciech Bancer pisze:

> Argument Ad Trollum. Jak się z Tobą nie zgadzam, to od razu muszę
> się identyfikować? No proszę Cię.

Problemem nie jest niezgadzanie się. Problemem jest pominięcie
kwestii głównej - jaki jest poziom przelewu dla białego
człowieka, który pozwala ominąć debilną procedurę. Wówczas
zjawiasz się ty i debilizmu bronisz ... w sumie masz rację. Coś
z trollowania tu jest.

> W moim zdaniu postępując równie głupio i tyle. :)

Gdzie ukryła się ta moja głupota ? W pytaniu o to jaka kwota
jest kwotą graniczną ?

> Ale widzę, że Ci żyłka zaraz pęknie, tak Cię to rusza. :)

Tak ci się tylko wydaje. Na co dzień pracuję z klientem
"zewnętrznym i wewnętrznym" miłującym się w stosowaniu debilizmu
w procedurach, Zawsze staram się ten debilizm omijać, co było
również meritum tego wątku. Nagle zjawiłeś się ty i niczym
częstochowy bronisz debili i ich pomysłów. A ja tylko zapytałem,
którędy poprowadzona jest obwodnica częstochowy. Moglibyśmy
podywagować o owej obwodnicy, ale za cel postawiłeś sobie
udowodnienie, że walenie przez centrum w godzinach szczytu to
patriotyczny obowiązek.

> Niczego nie bronię. Po prostu uważam Twój "wstęp" za przyczynę problemów.

I trafiasz w sedno. Gdyby mój wstęp był przyczyną - oznaczałoby
to, że to ja do kogoś dzwonię i zagajam.

> Wystaw sobie, że posiadanie osobistego telefonu to nie jest obowiązek.

A to, że posiadanie takowego to przywilej - rozumiem, że ciebie
przerasta.

> I to że u Ciebie taka sytuacja jest mało prawdopodobna, nie oznacza
> że u wszystkich tak jest.

Masz rację. Większość ludzi, podaje do autoryzacji przelewów
telefon odbierany przez co najmniej 173 osoby.

--
Rafał "SP" Gil - http://www.rafalgil.pl/
Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90
REKLAMA: Serwis skuterów MOTOPOWER http://www.motopower.pl/
2014-04-09 00:00 Re: PKO BP "DUŻY PRZELEW". Budzik
Użytkownik Wojciech Bancer proteus@post.pl ...

>> Pewnie. Zawsze podaję do autoryzacji przelewów nr GSM który jest
>> bramką GSM dla CALL CENTER. ZAWSZE. I ŻODYN KURWA NIE WPADNIE NA
>> TO ŻE TO ŻORT.
>
> Wystaw sobie, że posiadanie osobistego telefonu to nie jest obowiązek.
> I to że u Ciebie taka sytuacja jest mało prawdopodobna, nie oznacza
> że u wszystkich tak jest.

To moze bank powinien sobie zaznaczyc, czy maja mój prywatny numer czy moze
techniczna kmórke z której korzysta 100 przypadkowych osób.
IMO w casach kiedy ilosc telefonów = 2 x ilosc ludzi taki argument uznaje
za absurdalny.
Zwłaaszcza, ze nie mowimy o tym aby konsultant dzwoniac podał ciurkiem
zawartosc konta - ma sie grzecznie przedstawic i powiedziec skad dzwoni.

Jakie prawo? Jakie procedury? Przeciez to kwestia kultury osobistej!
2014-04-09 00:00 Re: PKO BP "DUŻY PRZELEW". Budzik
Użytkownik Rafał "SP" Gil usenet@motopower.pl ...

>> A w regulaminie mają coś o tym potwierdzeniu?
>
> Nie patrzyłem. ale w ciemno zakładam, że nie. Jak zlecę przelew
> mam podpowiedź :"sprawdć czy ten przelew aby nie będzie wymagał
> potwierdzenia, sprawdzisz to w TRANSAKCJE
> NIEZREALIZOWANE-OCZEKUJĄCE NA REALIZACJĘ".

Hmm, skoro piszą w systemie transakcyjnym to samego faktu weryfikacji bym
sie nie czepial.
Czepiał bym sie tego, ze taka informacja, zamiast sama wyskoczyc, musi byc
przez klienta szukana w jakis dodatkowych miejscach.

Co za problem zlecanie przelewu zakonczyc informacją: ten przelew bedzie
wymagał dodatkowej weryfikacji telefonicznej. Skontaktujemy się z Toba w
przeciągu 30 minut.
2014-04-09 00:13 Re: PKO BP "DUŻY PRZELEW". Wojciech Bancer
On 2014-04-08, Rafał "SP" Gil wrote:

[...]

>> Ale widzę, że Ci żyłka zaraz pęknie, tak Cię to rusza. :)
>
> Tak ci się tylko wydaje. Na co dzień pracuję z klientem
> "zewnętrznym i wewnętrznym" miłującym się w stosowaniu debilizmu
> w procedurach, Zawsze staram się ten debilizm omijać, co było
> również meritum tego wątku. Nagle zjawiłeś się ty i niczym
> częstochowy bronisz debili i ich pomysłów.

Ech. NIE BRONIĘ NIKOGO. Wbij sobie. Stwierdzam jedynie że
______sam______ sobie sprawiłeś problem, zamiast (naturalnie)
odpowiedzieć "tak", "nie", "zajęty jestem" _jak się gość
przedstawił_. Bo on się przedstawił. IMHO Nieistotne dla
faktu jest że nie podał nazwy banku. Tylko tyle i aż tyle.
Nie oceniam i nie oceniałem dalszej części rozmowy, stwierdziłem
*TYLKO* że sam sobie spowodowałeś tą sytuację.

Więc przestań mi tu bajki opowiadać i wmawiać coś czego
nie powiedziałem. Na kilka przykładów "rozmów" które tu
rózni ludzie wkleili żadna osoba nie miała problemu by
w pierwszym zdaniu "zwrotnym" sformułować odpowiedź
tak/nie.

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl
2014-04-09 22:46 Re: PKO BP "DUŻY PRZELEW". Rafał \SP\ Gil
W dniu 2014-04-09 00:13, Wojciech Bancer pisze:

> Ech. NIE BRONIĘ NIKOGO. Wbij sobie. Stwierdzam jedynie że
> ______sam______ sobie sprawiłeś problem, zamiast (naturalnie)
> odpowiedzieć "tak", "nie", "zajęty jestem" _jak się gość

Ale powiedz mi, czy oprócz wróżenia z ręki przez telefon masz
jeszcze jakieś talenty ? Gdzie ja napisałem, że sprawiłem sobie
problem ? Ja nieautoryzowanych przeze mnie durniów wrzucam do
KFa. Sytuacja została rozpisana w ten a nie inny sposób by takim
tłukom jak ty unaocznić problem. Jak widzę zbyt mało dosadnie.

> Bo on się przedstawił.

Taaaa ... Oczywiście nie słyszałeś o akcjach UOKiK względem
podmiotów, które wysyłały pisma do klientów z podpisem
nieistniejącego pracownika. Więc mówisz, że Rafał Gil to
prawdziwa persona. BRAWO !

> Nie oceniam i nie oceniałem dalszej części rozmowy, stwierdziłem
> *TYLKO* że sam sobie spowodowałeś tą sytuację.

Masz rację. Sam sobie stworzyłem sytuację, że ktoś do mnie
dzwoni. Zawsze ta robię. Wołodia - jeżdżę do moskwy i dzwonię do
siebie. To dziki kraj.

> rózni ludzie wkleili żadna osoba nie miała problemu by
> w pierwszym zdaniu "zwrotnym" sformułować odpowiedź
> tak/nie.

Wklejali rozmowy ? Czy hipotetyczne scenariusze ? Bo coś ci się
chyba piermandoli pod sufitem.


--
Rafał "SP" Gil - http://www.rafalgil.pl/
Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90
REKLAMA: Serwis skuterów MOTOPOWER http://www.motopower.pl/
2014-04-09 22:48 Re: PKO BP "DUŻY PRZELEW". Rafał \SP\ Gil
W dniu 2014-04-09 00:00, Budzik pisze:

> Co za problem zlecanie przelewu zakonczyc informacją: ten przelew bedzie
> wymagał dodatkowej weryfikacji telefonicznej. Skontaktujemy się z Toba w
> przeciągu 30 minut.

teoretycznie mogłoby to rozwiązać (prawie) problem. Problemem
kolejnym jest to, że dzwonią np godzinę czy więcej po
zainicjowaniu przelewu :)


--
Rafał "SP" Gil - http://www.rafalgil.pl/
Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90
REKLAMA: Serwis skuterów MOTOPOWER http://www.motopower.pl/
2014-04-10 00:00 Re: PKO BP "DUŻY PRZELEW". Budzik
Użytkownik Rafał "SP" Gil usenet@motopower.pl ...

>> Co za problem zlecanie przelewu zakonczyc informacją: ten przelew bedzie
>> wymagał dodatkowej weryfikacji telefonicznej. Skontaktujemy się z Toba w
>> przeciągu 30 minut.
>
> teoretycznie mogłoby to rozwiązać (prawie) problem. Problemem
> kolejnym jest to, że dzwonią np godzinę czy więcej po
> zainicjowaniu przelewu :)
>
Byle dzwonili przed sesją elixiru.
2014-04-10 00:11 Re: PKO BP "DUŻY PRZELEW". Rafał \SP\ Gil
W dniu 2014-04-10 00:00, Budzik pisze:


>> teoretycznie mogłoby to rozwiązać (prawie) problem. Problemem
>> kolejnym jest to, że dzwonią np godzinę czy więcej po
>> zainicjowaniu przelewu :)
> Byle dzwonili przed sesją elixiru.

U mnie zadzwonili PO.


--
Rafał "SP" Gil - http://www.rafalgil.pl/
Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90
REKLAMA: Serwis skuterów MOTOPOWER http://www.motopower.pl/
1 2 3 4 5 6 7 8 9

Podobne dyskusje

Tytuł Autor Data

ksiazeczki M - PKO

Darek 2005-11-23 13:04

Niewyplacone pieniadze z bankomatu PKO

JarY 2007-01-15 09:12

DEBET W PKO BP

monika 2007-02-20 11:11

DEBET W BANKU PKO BP

monikaoooo 2007-02-20 11:11

zwrot zakupionego towary w PKO BP.

Zyga 2008-01-28 20:34

Co napisac PKO BP

Adramelech 2008-10-16 18:58

Lokata w PKO z 1988 r.

Priest 2010-05-02 13:33

wlasciwosc sadu-pozew pko bankom

piegus 2011-07-06 23:20

Odp: wlasciwosc sadu-pozew pko bankom

badzio 2011-07-07 08:28

Odp: Re: wlasciwosc sadu-pozew pko bankom

BK 2011-07-08 11:35