poprzedni wątek | następny wątek | pl.soc.prawo |
2011-12-20 20:13 | Reklama na szybie sklepu, a rzeczywistość | Ja |
Witam. Takie pytanko z czystej ciekawości. Codziennie przechodzę obok sklepu z jakimis pamiątkami itp. Na szybie sklepu widnieje wielki napis "Wszystko po 2,99, albo mniej". Wchodzimy do środka, a tam ceny... 5zł, 15zł, 50zł, a nawet ponad 100zł. Ceny jak najbardziej pasuja do artykułów, ale za diabła nie pasują do napisu na szybie. Kiedys spytałem sprzedawcy, jak to jest z tymi cenami "2,99, albo mniej". Odpowiedział, że to tylko, żeby przyciągnąć klientów. I tu moje pytanie - czy sklep ma prawo takie cos robić? Przecież to jest wprowadzanie potencjalnych klientów w błąd. Oczywiście każdy widzi, jakie są rzezywiste ceny, i nikt nikogo nie zmusza do kupowania, ale ile osób straciło CZAS, żeby zajrzeć do środka, i przekonać się, że to na szybie to sciema? Już się cieszę na kolejna wywołana kłutnię :) |
2011-12-20 20:29 | Re: Reklama na szybie sklepu, a rzeczywistość | Krzysztof_Jodłowski |
> Już się cieszę na kolejna wywołana kłutnię :) Na kłutnię to ja też :) Kłuje w oczy :) -- Krzysztof |
||
2011-12-20 22:19 | Re: Reklama na szybie sklepu, a rzeczywistość | Ja |
Użytkownik "Krzysztof Jodłowski" wiadomości news:jcqnm1$5bc$2@node2.news.atman.pl... >> Już się cieszę na kolejna wywołana kłutnię :) > > Na kłutnię to ja też :) > Kłuje w oczy :) No dobra. Kłótnię. Mniej kłuje? To odpowiedz merytorycznie na pytanie, zamiast typowo po polsku się czepiać bzdur. |
||
2011-12-20 23:06 | Re: Reklama na szybie sklepu, a rzeczywistość | Bydlę |
On 2011-12-20 21:19:58 +0000, "Ja" > > Użytkownik "Krzysztof Jodłowski" > wiadomości news:jcqnm1$5bc$2@node2.news.atman.pl... >>> Już się cieszę na kolejna wywołana kłutnię :) >> >> Na kłutnię to ja też :) >> Kłuje w oczy :) > > No dobra. Kłótnię. > Mniej kłuje? To odpowiedz merytorycznie na pytanie, zamiast typowo po polsku > się czepiać bzdur. Czy pozwałeś już Irenę Kühn za książkę "Wszystko czerwone"? ;> "Wszystko po 2,99" IMHO nie mówi absolutnie niczego - nie wiadomo co to jest "wszystko" - wszystko w oknie? wszystko z pierwszego rzędu? wszystko na świecie?, ani co oznacza "2,99" - jeśli chodzi o kugerradny, to podane przez ciebie ceny mieszczą się w limicie. Pytanie nie brzmi, czy sklep tak może, tylko czy napis na szybie jest ofertą handlową. -- Bydlę |
||
2011-12-21 00:32 | Re: Reklama na szybie sklepu, a rzeczywistość | JK |
W dniu 2011-12-20 23:06, Bydlę pisze: > "Wszystko po 2,99" IMHO nie mówi absolutnie > niczego Rzeczywiście nie mówi. Rzadko który napis mówi. Ja takiego gadającego napisu jeszcze nie spotkałem. :-> Ale ponieważ ten napis widnieje na witrynie sklepu - informuje on że wszystkie towary w sklepie kosztują 2,99. - nie wiadomo co to jest "wszystko" - > wszystko w oknie? wszystko z pierwszego rzędu? > wszystko na świecie? Argumenty marnego adwokaciny (podobne do "mówiącego" napisu). , ani co oznacza "2,99" - > jeśli chodzi o kugerradny, to podane przez > ciebie ceny mieszczą się w limicie. > Tu się zgodzę, o ile oczywiście napis nie zawierał oznaczenia jednostki walutowej. -- Pozdrawiam JK |
||
2011-12-21 11:12 | Re: Reklama na szybie sklepu, a rzeczywistość | Ja |
Użytkownik "Bydlę" news:jcr0tl$59i$1@inews.gazeta.pl... > "Wszystko po 2,99" IMHO nie mówi absolutnie niczego - nie wiadomo co to > jest "wszystko" - wszystko w oknie? wszystko z pierwszego rzędu? wszystko > na świecie?, ani co oznacza "2,99" - jeśli chodzi o kugerradny, to podane > przez ciebie ceny mieszczą się w limicie. Co za debilny argument. Byłeś kiedyś w sklepie? Nie? To moze sprobuje ci pomoc. Wyobraz sobie, ze jestes klientem (chociaz wszystko wskazuje na to, ze mozesz miec z tym problem). Przechodzisz obok sklepu, i widzisz w witrynie, ze "wszystko po 2.99". Co pierwsze ci przychodzi do glowy? Ze wszystkie artykuly w tym sklepie, prawda? No chyba, ze TOBIE przyjdzie do glowy to, co napisales wyzej. To w takim razie moze czas pomyslec o wizycie u psychiatry. Ja sie pytam o podstawe prawna do takich napisow, a ty mi wyjezdzasz z jakimis kretynizmami. Prawdziwy polak. Gratulacje. Mysle, ze nawet kiepski psycholog przejechal by sie po tobie jak walec drogowy. Bo masz problemy z kojarzeniem. Strach pomyslec, co by z toba zrobil DOBRY psycholog :) Chyba postawil by cie w Sevres pod Paryzem w muzem wzorcow jako idealny wzorzec braku kojarzenia. Uff. Ale sie wyzylem. I juz dzien jest lepszy :) |
||
2011-12-21 13:37 | Re: Reklama na szybie sklepu, a rzeczywistość | Robert Tomasik |
Użytkownik "Ja" news:jcqmnm$n6n$1@news.dialog.net.pl... > Już się cieszę na kolejna wywołana kłutnię :) Moim zdaniem nic z tego nie bedzie, ale możesz złożyć doniesienie do Inspekcji Handlowej. |
||
2011-12-21 14:04 | Re: Reklama na szybie sklepu, a rzeczywistość | Bydlę |
On 2011-12-21 10:12:36 +0000, "Ja" > Przechodzisz obok sklepu, i widzisz w > witrynie, ze "wszystko po 2.99". > Co pierwsze ci przychodzi do glowy? Że nie wiadomo co i ile kosztuje. Ale pewnie mi zaraz wyjaśnisz, że z tego napisu precyzyjnie wynika co i ile. > Ze wszystkie artykuly w tym sklepie, > prawda? Nie - skąd taki wniosek? Nie ma w napisie: "w tym sklepie". > No chyba, ze TOBIE przyjdzie do glowy to, co napisales wyzej. To wróćmy do tego, czy napis na szybie jest ofertą handlową. Bo np. liczby w reklamach banków nie są. > Ja sie pytam o podstawe prawna do takich napisow To dobre pytanie. Ale skoro wszystko (!) wiesz, to i z tym dasz sobie radę. > Uff. Ale sie wyzylem. I nie poprawiłeś swoich notowań. -- Bydlę |
||
2011-12-21 14:13 | Re: Reklama na szybie sklepu, a rzeczywistość | Bydlę |
On 2011-12-20 23:32:01 +0000, JK > W dniu 2011-12-20 23:06, Bydlę pisze: > >> "Wszystko po 2,99" IMHO nie mówi absolutnie >> niczego > > Rzeczywiście nie mówi. Rzadko który napis mówi. Ja takiego gadającego > napisu jeszcze nie spotkałem. :-> Gdy poduczysz się języka polskiego, to zrozumiesz, że napis może nam coś mówć. > > Ale ponieważ ten napis widnieje na witrynie sklepu - informuje on że > wszystkie towary w sklepie kosztują 2,99. 2,99 czego? > > , ani co oznacza "2,99" - >> jeśli chodzi o kugerradny, to podane przez >> ciebie ceny mieszczą się w limicie. > > Tu się zgodzę Nie wierzę ci. > , o ile oczywiście napis nie zawierał oznaczenia jednostki walutowej. To wracamy do napisu, że wszystko kosztuje ileś. Nic z tego nie wynika, gdyż diabeł tkwi w szczegółach. -- Bydlę |
||
2011-12-21 17:10 | Re: Reklama na szybie sklepu, a rzeczywistość | Skrypëk |
Bydlę > On 2011-12-20 21:19:58 +0000, "Ja" > >> >> Użytkownik "Krzysztof Jodłowski" >> wiadomości news:jcqnm1$5bc$2@node2.news.atman.pl... >>>> Już się cieszę na kolejna wywołana kłutnię :) >>> >>> Na kłutnię to ja też :) >>> Kłuje w oczy :) >> >> No dobra. Kłótnię. >> Mniej kłuje? To odpowiedz merytorycznie na pytanie, zamiast typowo >> po polsku się czepiać bzdur. > > > Czy pozwałeś już Irenę Kühn za książkę "Wszystko czerwone"? > ;> oraz Jakuba Sienkiewicz za piosenkę "Wszystko chuj". |
nowsze | 1 2 | starsze |
Tytuł | Autor | Data |
---|---|---|
Ankieta i Judepolonia - rzeczywistość czy zły sen? |
boukun | 2006-04-03 01:01 |
Ankieta i Judepolonia - rzeczywistość czy zły sen? |
boukun | 2006-04-03 01:01 |
Reklama. |
Zbig.T | 2006-06-14 13:09 |
Reklama Renault |
Ajgor | 2007-02-20 22:49 |
reklama skody |
Profesor Szambo | 2007-03-01 23:17 |
Reklama w kinie |
jack | 2007-05-08 11:40 |
reklama na stronie |
>>Galeon | 2007-12-16 14:31 |
Reklama |
Maciej D. | 2009-05-30 20:53 |
reklama kruka |
DeSola | 2010-02-07 21:57 |
Reklama |
Mariusz Wisniewski | 2011-06-02 13:58 |