Money.plFirmaGrupa pl.soc.prawo

Komorka w serwisie

poprzedni wątek | następny wątek pl.soc.prawo
2006-03-02 13:47 Komorka w serwisie Przemek
Witam,


Zakupiłem telefon komórkowy Sony Ericsson na abonament w jednym z
autoryzowanych przedstawicieli operatora. Telefon się zepsuł i oddałem
do serwisu. Telefon jest już w serwisie ponad miesiąc czasu, telefonu
zastępczego nie otrzymałem, bo takich nie mają.

Co mogę zrobić? Dodam, że abonament płacę. Mam minuty w abonamencie,
które przechodzą i takie co nie przechodzą na kolejny okres
rozliczeniowy więc one mi przepadną.
--
Pozdrawiam
Przemek
2006-03-02 14:02 Re: Komorka w serwisie Michał_\Kaczor\_Niemczak
Dnia 2006-03-02 13:47, Użytkownik Przemek napisał:

> Co mogę zrobić? Dodam, że abonament płacę. Mam minuty w abonamencie,
> które przechodzą i takie co nie przechodzą na kolejny okres
> rozliczeniowy więc one mi przepadną.

Abonament to nie tyle aparat co karta SIM. Można zawiesić świadczenie
usług z powodu np utraty bądź zniszczenia karty. Jednak wtedy należy jak
najszybciej zgłosić sprawę u operatora i czekać na wydanie duplikatu.
Wtedy odwieszają numer. Okres, gdy karta nie była aktywna jest
odejmowany za rachunek w tymże miesiącu jednak w następnym przychodzi
wyrównanie (za owy okres) oraz opłata za wydanie duplikatu karty SIM.
Tak więc niestety ale jeśli nie znajdziesz w umowie, iż operator MUSI
wydać Ci telefon zastępczy nie pozostaje Ci nic innego jak albo czekać,
albo załatwić sobie jakiś aparat i korzystać. Oprócz przeczytanej umowy
warto też pofatygować się do tego, bądź innego punktu (najlepiej salonu)
operatora i zapytać skąd taka niedbałość o klienta. Może coś uda się
załatwić.

Kaczor
--
Łączę pozdrowienia .....i różne inne wyrazy
kaczor@NO_SPAM-plug.atn.pl
http://przemysl.net.pl/kaczor
2006-03-02 16:54 Re: Komorka w serwisie Piotrek

Użytkownik "Przemek" napisał w wiadomości
news:du6pj9$nl4$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Witam,
>
>
> Zakupiłem telefon komórkowy Sony Ericsson na abonament w jednym z
> autoryzowanych przedstawicieli operatora. Telefon się zepsuł i oddałem do
> serwisu. Telefon jest już w serwisie ponad miesiąc czasu, telefonu
> zastępczego nie otrzymałem, bo takich nie mają.
>

>Zawsze moga dać Ci inny telefon , jeżeli masz telefon na abonament to
>autoryzowany salon , czy też sklep nie może sie tłumaczyć że nie maja ,
>musisz dostać inny telefon , a jak sie o to nie upomniałeś to popełniłes
>gafe kolego...
> Co mogę zrobić? Dodam, że abonament płacę. Mam minuty w abonamencie, które
> przechodzą i takie co nie przechodzą na kolejny okres rozliczeniowy więc
> one mi przepadną.
>

> teraz to juz za dużo zrobić nie możesz bo oddałeś swój telefon zastępczego
> nie otrzymałeś , bo sie nie upomniałeś , jedyne co zostaje to pisanie
> odwołania do Twojego operatora ale wierz mi , tych minut i tak nie
> odzyskasz , sam pracuje w salonie telefonów i wiem jak jest..
> Pozdrawiam
> Przemek

2006-03-02 21:38 Re: Komorka w serwisie Przemek
Piotrek napisał(a):

>
>>Zawsze moga dać Ci inny telefon , jeżeli masz telefon na abonament to
>>autoryzowany salon , czy też sklep nie może sie tłumaczyć że nie maja ,
>>musisz dostać inny telefon , a jak sie o to nie upomniałeś to popełniłes
>>gafe kolego...

Dowiadywałem się, jak oddawałem telefon nie mają i tyle. Wiem, że w
salonach firmowych muszą mieć, ale to innaczej prawnie wygląda, bo
sprzedawcą jest właściciel sieci komórkowej.

--
Pozdrawiam
Przemek
2006-03-02 21:40 Re: Komorka w serwisie Przemek
Michał "Kaczor" Niemczak napisał(a):

> Abonament to nie tyle aparat co karta SIM. Można zawiesić świadczenie
> usług z powodu np utraty bądź zniszczenia karty. Jednak wtedy należy jak
> najszybciej zgłosić sprawę u operatora i czekać na wydanie duplikatu.
> Wtedy odwieszają numer. Okres, gdy karta nie była aktywna jest
> odejmowany za rachunek w tymże miesiącu jednak w następnym przychodzi
> wyrównanie (za owy okres) oraz opłata za wydanie duplikatu karty SIM.
> Tak więc niestety ale jeśli nie znajdziesz w umowie, iż operator MUSI
> wydać Ci telefon zastępczy nie pozostaje Ci nic innego jak albo czekać,
> albo załatwić sobie jakiś aparat i korzystać. Oprócz przeczytanej umowy
> warto też pofatygować się do tego, bądź innego punktu (najlepiej salonu)
> operatora i zapytać skąd taka niedbałość o klienta. Może coś uda się
> załatwić.
A czy jest jakiś okres czasu ile telefon może być w serwisie?

--
Pozdrawiam
Przemek
2006-03-02 22:02 Re: Komorka w serwisie Piotrek

> Dowiadywałem się, jak oddawałem telefon nie mają i tyle. Wiem, że w
> salonach firmowych muszą mieć, ale to innaczej prawnie wygląda, bo
> sprzedawcą jest właściciel sieci komórkowej.
>
>To akurat juz jest w jego interesie zeby zalatwic Ci telefon zastepczy ,
>przeczytaj sobie dokladnie umowe ktora podpisales....

2006-03-03 05:45 Re: Komorka w serwisie Artur Ch.
Dnia 2 mar o godzinie 22:02, na pl.soc.prawo, Piotrek napisał(a):


>>To akurat juz jest w jego interesie zeby zalatwic Ci telefon zastepczy ,
>>przeczytaj sobie dokladnie umowe ktora podpisales....


Czy zaczniesz w końcu postować poprawnie?
OD kilku dni piszesz - i w Twoim wykonaniu to fatalnie wychodzi.
Zadeklaruj także kodowanie poprawne.




--
Pozdro... Artur Ch.
GG: 997997 ICQ: 99380423
From: zaROTowany
http://www.elektro-instal.com/smieszne/
2006-03-03 08:58 Re: Komorka w serwisie Artur M. Piwko
In the darkest hour on Thu, 2 Mar 2006 22:02:29 +0100,
Piotrek screamed:
>> Dowiadywałem się, jak oddawałem telefon nie mają i tyle. Wiem, że w
>> salonach firmowych muszą mieć, ale to innaczej prawnie wygląda, bo
>> sprzedawcą jest właściciel sieci komórkowej.
>>
>>To akurat juz jest w jego interesie zeby zalatwic Ci telefon zastepczy ,
>>przeczytaj sobie dokladnie umowe ktora podpisales....
>

Taka mała wiadomość dla Ciebie. Znaki '>' nie oznaczają "tu odpisywać"...

--
[ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:230B ]
[ 08:58:11 user up 10904 days, 20:53, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

God made machine language; all the rest is the work of man.
2006-03-03 09:09 Re: Komorka w serwisie Przemek
Piotrek napisał(a):
>>Dowiadywałem się, jak oddawałem telefon nie mają i tyle. Wiem, że w
>>salonach firmowych muszą mieć, ale to innaczej prawnie wygląda, bo
>>sprzedawcą jest właściciel sieci komórkowej.
>>
>>To akurat juz jest w jego interesie zeby zalatwic Ci telefon zastepczy ,
>>przeczytaj sobie dokladnie umowe ktora podpisales....
>
>
>
W umowie na pewno nie ma takiego punktu. Przeczytam jeszcze regulamin
świadczenia usług.

--
Pozdrawiam
Przemek
2006-03-03 11:54 Re: Komorka w serwisie Michał_\Kaczor\_Niemczak
Dnia 2006-03-02 21:40, Użytkownik Przemek napisał:

> A czy jest jakiś okres czasu ile telefon może być w serwisie?

Musisz zerknąć do karty gwarancyjnej. Nie pamiętam dokładnie w tym
momencie a swoją gdzieś posiałem :)

Kaczor
--
Łączę pozdrowienia .....i różne inne wyrazy
kaczor@NO_SPAM-plug.atn.pl
http://przemysl.net.pl/kaczor
nowsze 1 starsze

Podobne dyskusje

Tytuł Autor Data

naprawa odplatna w serwisie a czas naprawy

szerszen 2007-11-23 12:47