poprzedni wątek | następny wątek | pl.soc.prawo |
2006-06-09 09:22 | Co z TP SA?? | X |
Mam taki problemik. 22 kwietnia zgłosiłem w TP przeniesienie numeru z jego zachowaniem, w związku ze zmianą siedziby firmy. Do tej pory w telefonie cisza.... mimo wielokrotnych telefonów na blueline nic się nie dzieje. Otrzymałem od nich dość szybko aneks do umowy, gdzie wyraźnie pisze, że na przeniesienie mają 21 dni. Co z nimi robić?? Czy ubiegać się o jakieś odszkodowanie?? Jeżeli tak to na jakiej podstawie prawnej?? |
2006-06-09 10:09 | Re: Co z TP SA?? | Maciej Bebenek |
X napisał(a): > Mam taki problemik. > > 22 kwietnia zgłosiłem w TP przeniesienie numeru z jego zachowaniem, w > związku ze zmianą siedziby firmy. Do tej pory w telefonie cisza.... mimo > wielokrotnych telefonów na blueline nic się nie dzieje. > Otrzymałem od nich dość szybko aneks do umowy, gdzie wyraźnie pisze, że na > przeniesienie mają 21 dni. > Zlecenie pisemne? Aneks z jaką datą? I o jakiej treści? > Co z nimi robić?? Czy ubiegać się o jakieś odszkodowanie?? Jeżeli tak to na > jakiej podstawie prawnej?? jeżeli mieści się to w kategorii usługi powszechnej, czyli mówimy o "zwykłym" łączu telefonicznym (nie ISDN) i jest to jedyne łącze w danej lokalizacji, to art. 105 ust.4 Prawa telekomunikacyjnego: Z tytułu niedotrzymania z winy przedsiębiorcy wyznaczonego: 1) terminu zawarcia umowy o świadczenie usługi powszechnej lub 2) określonego w umowie o świadczenie usługi powszechnej terminu rozpoczęcia świadczenia tych usług - za każdy dzień przekroczenia terminu przysługuje użytkownikowi końcowemu od przedsiębiorcy wyznaczonego odszkodowanie w wysokości 1/30 określonej w umowie miesięcznej opłaty abonamentowej, stosowanej przez tego przedsiębiorcę za świadczenie usługi powszechnej płatnej okresowo. M. |
nowsze | 1 | starsze |