Money.plFirmaGrupa pl.soc.prawo

Telekomunikacja

poprzedni wątek | następny wątek pl.soc.prawo
2006-11-07 13:39 Telekomunikacja R De
mam takie pytanko, może ktoś odpowie.

Pojawił się problem z połączeniami telefonicznymi, a co za tym idzie - z
neozdradą.
Zgłaszam potrzebę naprawy od około 2-ch miesięcy (od około 15 września).
Cały czas jestem oszukiwany w BOK (9393), i przez różnych pracowników TP
S.A., którzy twierdzą, że podobno jest naprawione.
Czy w tej sytuacji można uznać, że TP S.A. nie wywiązuje się z warunków
umowy?
Czy jest sens ścigać ich o jakieś koszty, etc ...?
Pomijam już oczywiście fakt, że co trzy - cztery dni, dzwoni ktoś i pyta,
czy naprawione i po negującej odpowiedzi informuje mnie, że " będzie
interweniował (a), i dalej nic).

2006-11-07 14:47 Re: Telekomunikacja Wąski
R De napisał(a):
> mam takie pytanko, może ktoś odpowie.
>
> Pojawił się problem z połączeniami telefonicznymi, a co za tym idzie - z
> neozdradą.
> Zgłaszam potrzebę naprawy od około 2-ch miesięcy (od około 15 września).
> Cały czas jestem oszukiwany w BOK (9393), i przez różnych pracowników TP
> S.A., którzy twierdzą, że podobno jest naprawione.
> Czy w tej sytuacji można uznać, że TP S.A. nie wywiązuje się z warunków
> umowy?
> Czy jest sens ścigać ich o jakieś koszty, etc ...?
> Pomijam już oczywiście fakt, że co trzy - cztery dni, dzwoni ktoś i pyta,
> czy naprawione i po negującej odpowiedzi informuje mnie, że " będzie
> interweniował (a), i dalej nic).
>
>
Proponuje napisać pismo, że w wyniku niewywiązywania się z umowy o
dostarczanie internetu rezygnujesz z niego i zostaw to w telepunkcie.
Oczywiście zabierz potwierdzone ksero.
Reakcja jest natychmiastowa... przerabiałem już to kiedyś z tymi
papudrakami z TPSA
2006-11-09 19:16 Re: Telekomunikacja R De

Użytkownik "Wąski" napisał w wiadomości
news:eiq2qf$o7l$1@news.onet.pl...
>R De napisał(a):
>> mam takie pytanko, może ktoś odpowie.
>>
>> Pojawił się problem z połączeniami telefonicznymi, a co za tym idzie - z
>> neozdradą.
>> Zgłaszam potrzebę naprawy od około 2-ch miesięcy (od około 15 września).
>> Cały czas jestem oszukiwany w BOK (9393), i przez różnych pracowników TP
>> S.A., którzy twierdzą, że podobno jest naprawione.
>> Czy w tej sytuacji można uznać, że TP S.A. nie wywiązuje się z warunków
>> umowy?
>> Czy jest sens ścigać ich o jakieś koszty, etc ...?
>> Pomijam już oczywiście fakt, że co trzy - cztery dni, dzwoni ktoś i pyta,
>> czy naprawione i po negującej odpowiedzi informuje mnie, że " będzie
>> interweniował (a), i dalej nic).
> Proponuje napisać pismo, że w wyniku niewywiązywania się z umowy o
> dostarczanie internetu rezygnujesz z niego i zostaw to w telepunkcie.
> Oczywiście zabierz potwierdzone ksero.
> Reakcja jest natychmiastowa... przerabiałem już to kiedyś z tymi
> papudrakami z TPSA

Naprawili. Pomógł pozew do sądu gospodarczego o odszkodowanie z tytułu nie
wywiązywania się z zawartej umowy. Naprawili w godzinę.

nowsze 1 starsze

Podobne dyskusje

Tytuł Autor Data

Przedawnienie, a korekty do faktur (telekomunikacja)

Olo 2005-12-08 17:29

Przedawnienie (telekomunikacja) - pilne!

Olo 2005-12-29 14:51

Telekomunikacja Polska S.A. i śmierć abonen

mIchaał 2006-01-30 21:05

Telekomunikacja Polska S.A. i śmierć abonen

mIchaał 2006-02-21 17:09

Telekomunikacja a wystawianie faktur wstecz

Plusek$ 2006-04-07 09:51

telekomunikacja

MARTA 2006-06-29 15:24