poprzedni wątek | następny wątek | pl.soc.prawo |
2006-12-22 12:51 | Re: Czy rejestracja anglika po przerobce jest zgodna z prawem o ruchu | Przemek V |
Przemek V napisa?(a): > Darius napisa?(a): > >> 4. czy wydzial komunikacji dopuszczajac taki pojazd do rejestracji i >> rejestrujac go, ma wiedze, ze nie jest to pojazd wyprodukowany w >> fabryce, a zmodyfikowany poza fabryka, a zatem nie bedacy zgodnym z >> homologacja fabryczna, a zatem nie podlegajacy rejestracji (dokumentem >> potwierdzajacym niezgodnosc jest zagraniczny dokument rejstracyjny - >> tutaj brytyjski dowod rejestracyjny V5c , na podstawie ktorego nalezy >> przyjac przekonanie, ze samochod ten jest przystosowany fabrycznie do >> ruchu lewostronnego, a zatem ma kierownice z prawej strony ? > > Po pierwsze w Wlk. Brytanii jest pe?no aut z kierownica; z lewej strony > wie;c domniemanie, z.e Anglik = RHD jest absolutnie b?e;dne. Po drugie w > V5C nie ma z.adnej wzmianki o miejscu kierownicy. Lez.y obok mnie na > biurku V5C od auta z kierownica; europejska; i NIE MA w nim z.adnej > adnotacji o tym czy kierownica jest z lewej czy z prawej. Polska stacja > diagnostyczna dokonuja;ca pierwszego przegla;du nie ma wie;c z.adnego > dokumentu, który stwierdza?by z której strony w aucie by?a kierownica. > Robi?em juz. 2 przegla;dy aut sprowadzonych z Anglii z oryginalna; > europejska; kierownica; i diagnosta tylko sie; pyta? czy by?o cos' > przek?adane - odpowiedz' brzmia?a nie i temat by? zamknie;ty. Sorry za kodowanie. Ktos' tu cos' wczes'niej w jakims' badziewiu wys?a?. |
2006-12-26 01:15 | Re: Czy rejestracja anglika po przerobce jest zgodna z prawem o ruchu drogowym | see_you |
Uzytkownik "Darius" >a w szczegolnosci z artykulem, ktory mowi, ze przedmiotem rejestracji > moze byc pojazd mechaniczny wyprodukowany w fabryce ? > watpliwosci: > 1. anglik jest pojazdem wyprodukowanym w fabryce a nie samem, czyli > skladakiem, gdy spelnia homologacje i jest z nia zgodny. > .... Dobry czlowieku, cos takiego jak "fabryczne przystosowanie do ruchu ...stronnego" nie istnieje, to zwykly wymysl debinych urzedasow, ktorzy w zyciu swoim nie mieli mozliwosci prowadzic samochodu z kierownica po innej stronie niz w ich mniemaniu "wlasciwa". Od dawien dawna jezdza sobie ludzie pojazdami z kierownica po lewej, prawej i po srodku, i im to nie przeszkadza, bo na sprawnosc techniczna i bezpieczenstwo nie ma to wiekszego wplywu - obojetnie czy jezdza po prawej czy po lewej stronie. Zrozumie to kazdy kto sam uzywa samochodow RHD i LHD, wystarczy troche pojezdzic. Nie wiem co chcialbys domniemywac na podstawie dowodu rejestracyjnego z UK ale w swoim V5C nie znalazlem informacji o umiejscowieniu kierownicy - bo i po cholere mialaby tam byc, a dla odroznienia od naszych wszyskowiedzacych cieci malinowych, tamtejsi urzednicy nie interesuja sie takimi pierdolami. A na czesci zamienne to powinno sie przeznaczac urzedasow ktorym do glowy przychodza takie pomysly jak ograniczenia w rejestracji samochodow z przyczyny umiejscowienia kierownicy - no, moze za wyjatkiem mozgu, ten jest juz u nich bezuzyteczny. Wesolych Swiat. see_you |
||
2006-12-26 01:48 | Re: Czy rejestracja anglika po przerobce jest zgodna z prawem o ruchu drogowym | flex |
"see_you" news:emppjp$gi9$1@inews.gazeta.pl... > Dobry czlowieku, cos takiego jak "fabryczne przystosowanie do ruchu > ...stronnego" > nie istnieje, to zwykly wymysl debinych urzedasow, ktorzy w zyciu swoim > nie mieli > mozliwosci prowadzic samochodu z kierownica po innej stronie niz > w ich mniemaniu "wlasciwa". > Od dawien dawna jezdza sobie ludzie pojazdami z kierownica po lewej, > prawej > i po srodku, i im to nie przeszkadza, bo na sprawnosc techniczna > i bezpieczenstwo nie ma to wiekszego wplywu widze ze chyba nie wiesz co mowisz, jestem posiadaczem toyoty RHD i jezdzac w irlandii nie wyobrazam sobie jezdzic normalnie autem LHD po pierwsze, zawsze bedzie cie sciagalo do osi jezdni, a czasem ci sie poje*ie strona i skonczysz jak wiele osob ktore pomylily strony jadac polskim autem, moge ci zapodac zdjecia jak kolesie z Pisza 2tyg. temu w pon. czy wtorek w okolicach Cork, bodajze 23 25 27 28 lat pomylili pasy i ciezarowka jadaca przepisowa uderzyla w nich wszyscy zgineli, smutne to ale tak to jest jesli ktos za bardzo chce oszczedzic i jezdzic autem polskim w panstwach takich jak japonia, irlandia anglia. ostatnio to widzialem juz asa takiego co na krakowskich blachach jeszcze czarnych przyjechal do irlandii zoltym maluchem, w sumie kazda blacha miala inny kolor oprocz dachu i blach mocowanych na stale :) przyjechac takim szrotem tu to jest wyczyn bezkitu :D po trzecie wyprzedzanie jest utrudnione a czasem niemozliwe bez pomocy drugiej osoby, po czwarte branie ronda z prawej strony tez slyszalem takie cos :) najgorsze jest to ze ludzie z polski litwy gina w autach z ich ojczyzny. wiec nie sadze ze nie ma róznicy po ktorej ma sie kiere. ja moge sie pochwalic takze ze jestem kozaczkiem co jezdzi z tej i tamtej strony i bez zadnego problemu, a balem sie ze bedzie mi sie mylilo :) przez pierwsze minuty szukalem biegow na drzwiach ;) minusem jest cofanie i lusterka, malo sie ich uzywa wiec czasami dluzej schodzi parkowanie w miejscu jakim bys autem z kiera po lewej stronie zrobil to na bank szybciej - takie moje odczucia. |
||
2006-12-26 12:18 | Re: Czy rejestracja anglika po przerobce jest zgodna z prawem o ruchu drogowym | see_you |
Użytkownik "flex" > "see_you" > news:emppjp$gi9$1@inews.gazeta.pl... > >> Dobry czlowieku, cos takiego jak "fabryczne przystosowanie do ruchu >> ...stronnego" >> nie istnieje, to zwykly wymysl debinych urzedasow, ktorzy w zyciu swoim >> nie mieli >> mozliwosci prowadzic samochodu z kierownica po innej stronie niz >> w ich mniemaniu "wlasciwa". >> Od dawien dawna jezdza sobie ludzie pojazdami z kierownica po lewej, >> prawej >> i po srodku, i im to nie przeszkadza, bo na sprawnosc techniczna >> i bezpieczenstwo nie ma to wiekszego wplywu > > widze ze chyba nie wiesz co mowisz, jestem posiadaczem toyoty RHD i > jezdzac w irlandii > nie wyobrazam sobie jezdzic normalnie autem LHD po pierwsze, zawsze bedzie > cie sciagalo > do osi jezdni, a czasem ci sie poje*ie strona i skonczysz jak wiele osob > ktore pomylily strony jadac > polskim autem, moge ci zapodac zdjecia jak kolesie z Pisza 2tyg. temu w > pon. czy wtorek w okolicach Cork, > bodajze 23 25 27 28 lat pomylili pasy i ciezarowka jadaca przepisowa > uderzyla w nich wszyscy zgineli, > smutne to ale tak to jest jesli ktos za bardzo chce oszczedzic i jezdzic > autem polskim w panstwach takich > jak japonia, irlandia anglia. ostatnio to widzialem juz asa takiego co na > krakowskich blachach jeszcze > czarnych przyjechal do irlandii zoltym maluchem, w sumie kazda blacha > miala inny kolor oprocz dachu i blach > mocowanych na stale :) przyjechac takim szrotem tu to jest wyczyn bezkitu > :D po trzecie wyprzedzanie > jest utrudnione a czasem niemozliwe bez pomocy drugiej osoby, po czwarte > branie ronda z prawej strony tez slyszalem takie cos :) > najgorsze jest to ze ludzie z polski litwy gina w autach z ich ojczyzny. > wiec nie sadze ze nie ma róznicy po > ktorej ma sie kiere. ja moge sie pochwalic takze ze jestem kozaczkiem co > jezdzi z tej i tamtej strony > i bez zadnego problemu, a balem sie ze bedzie mi sie mylilo :) przez > pierwsze minuty szukalem biegow na drzwiach ;) > minusem jest cofanie i lusterka, malo sie ich uzywa wiec czasami dluzej > schodzi parkowanie w miejscu jakim > bys autem z kiera po lewej stronie zrobil to na bank szybciej - takie moje > odczucia. Skoro widzisz jak widzisz to prawdopodobnie masz kiepski wzrok a objawia sie on tak jak choroba urzedasow - problemem ze zrozumieniem tematu. Przeczytaj co napisales - argumenty jakie podales nie maja zadnego zwiazku z umiejscowieniem kierownicy, za to wskazuja na przyzwyczajenia do ruchu po okreslonej stronie drogi. Tego problemu nie rozwiazesz technicznie. Osobiscie od roku jezdze samochodem sluzbowym po Londynie i okolicach, i prywatnym - angielskim, po Europie i nie mam z tym zadnych problemow. Problem z prowadzeniem innego auta zamyka sie w pierwszych kilku dniach i dotyczy jedynie wyczucia szerokosci samochodu po odwrotnej stronie niz zwykle, nic poza tym. Umiejscowienie kierownicy po stronie pobocza a nie srodka drogi utrudnia nieco jedynie wyprzedzanie ciezarowek i autobusow, nic poza tym - w UK prawo nie dyskryminuje kierowcow chcacych jezdzic takimi samochodami, dyskryminuje ich jedynie bezsensowne polskie prawo w Polsce. Codziennie po UK jezdza tysiace polskich i kontynentalnych ciezarowek z kierownica po lewej stronie i radza sobie bez problemow, tak samo w odwrotnym kierunku. Bo tu nie ma zadnego technicznego problemu, problem jest wylacznie mentalny, a moze nawet intelektualny... Aby sie przekonac, wystarczy sprobowac i pojezdzic przez kilka miesiecy autem z kierownica po drugiej stronie w ruchu prawo i lewostronnym. see_you |
nowsze | 1 2 | starsze |
Tytuł | Autor | Data |
---|---|---|
Darmowe konto email - czy to jest zgodne z prawem... |
Friend | 2005-11-29 13:55 |
Umowa Google, czy jest zgodna z prawem ? |
Lukasz | 2005-12-13 21:27 |
Nowelizacja kc zgodna z prawem unii. |
Alicja | 2006-03-14 14:11 |
Czy jest okreslony prawem termin wystawienia mandatu przez policje? |
Bimoto | 2006-03-28 18:37 |
Nowelizacja kc zgodna z prawem unii. |
Alicja | 2006-03-14 14:11 |
Czy jest okreslony prawem termin wystawienia mandatu przez policje? |
Bimoto | 2006-03-28 18:37 |
Teoria prawa, a prawo polskie ? czy prawo polskie jest zgodne z prawem ?;] |
Luk | 2006-05-07 01:33 |
Jak to jest z tym prawem w Polsce? |
Damian | 2006-05-14 15:35 |
Czy separacja jest prawem stanu wg art.261 par.1 zd.3 KPC?? |
wombi | 2006-10-05 10:38 |
czy to jest zgodne z prawem |
Anonyma | 2007-04-15 00:58 |