poprzedni wątek | następny wątek | pl.soc.prawo |
2007-02-28 17:55 | Zakup w sklepie internetowym, n ie chcą odebrać wadliwego towaru | Jakub Gach |
Witam, Jest następująca sprawa, zakupiłem laptopa o znacznej wartości w sklepie internetowym. Dotarł do mnie wadliwy - matryca laptopa migała. Poinstruowali mnie zebym zwrocil laptopa kurierem na ich koszt, a oni oddadzą mi pieniądze na konto. Czym prędzej zadzwoniłem po pierwszego lepszego kuriera(siódemka) i wysłałem paczkę, wieczorem jednak doszedł do mnie mail ze sklepu abym wysłał przesyłkę UPSem - musztarda po obiedzie. Przesyłki nie przyjeli, argumentując ze nie mają podpisanej umowy z Siódemką, ok - powiedziałem, aby odebrali przesyłkę a ja pokryję jej koszt (przeleją mi kase za laptopa pomniejszoną o kwotę przesyłki) niestety odmówili w chamskim tonie, nie potrafiąc uargumentować dlaczego - ciągle słyszałem tylko ze mają umowe z UPSem. Moje pytanie jest następujące - czy taka praktyka jest legalna? Dostałem wadliwy towar który zwracam, czy nie mogę dostarczyć go dowolnie - kurierem Siódemką, przesyłką lotniczą, kosmiczną (jesli pokrywam ich koszt) lub osobiście? Koniec koncem jutro zamierzam wysłać im przesyłkę na ich warunkach, ale poniosę przez to dodakotwe koszta - czy mogę tą sprawę gdzieś zgłosić, ubiegać się o zwrot tych dodatkowych kosztów? Dziękuję za wszystkie informacje, Pozdrawiam, Jakub Gach -- |
2007-02-28 19:06 | Re: Zakup w sklepie internetowym, nie chcą od | Sarpedon |
Jakub Gach napisał(a): > Koniec koncem jutro zamierzam wysłać im przesyłkę na ich warunkach, ale > poniosę przez to dodakotwe koszta - czy mogę tą sprawę gdzieś zgłosić, > ubiegać się o zwrot tych dodatkowych kosztów? rzecznik konsumenta |
nowsze | 1 | starsze |
Tytuł | Autor | Data |
---|---|---|
wymiana wadliwego towaru |
m.zygmunt | 2006-03-20 21:35 |
prawo konsumenckie - zakup wadliwego sprzętu |
rosak | 2006-05-17 10:34 |
Zakup w sklepie internetowym - brak gwarancji i dokumentu zakupu |
Nigel | 2006-05-26 10:13 |
Zwrot towaru w sklepie |
ARO1979 | 2006-07-28 10:01 |
zakup w sklepie przez WWW - zanizona cena |
JB | 2006-08-22 21:24 |
Zwrot wadliwego towaru - pilne |
TanSid | 2006-09-05 14:55 |
Zwrot towaru w sklepie internetowym. |
Robi | 2006-10-05 12:56 |
czy mozliwy zwrot wadliwego towaru - sklep Netto |
S&B | 2007-02-20 02:32 |
towar kupiony w sklepie internetowym, nie dostarczony, rezygnacja |
lisz | 2007-04-13 15:51 |
rezygnacja z zamowienia w sklepie internetowym |
1 | 2007-07-13 14:14 |