poprzedni wątek | następny wątek | pl.soc.prawo |
2007-03-03 14:54 | Kruk (Canal plus) - zwrot karty 7 dni po terminie - 300zł kary(!) | mzacharzewski |
Witam, cały sprzęt: dekoder, antena, były wykupione i po prostu nie wiedzialem, że karta podlega zwrotowi - stąd też niedotrzymałem terminu. W grudniu 2006 otrzymałem cennik wyposażenia terminali cyfrowych i tam wysokość odszkodowania z tytułu utraty lub zwrotu uszkodzonej tej karty wynosi: 100 zł. Natomiast Canal+, a właściwie Kruk żąda ode mnie 300 zł ponieważ oddałem kartę kilka dni po terminie. Zatem, czy mam szansę w świetle prawa uniknąć płacenia tego absurdalnie wysokiego odszkodowania, czy jednak machnąć ręką i zapłacić? Pozdrawiam: Marcin |
2007-03-03 16:08 | Re: Kruk (Canal plus) - zwrot k | Michał_\Kaczor\_Niemczak |
mzacharzewski@linksoft.pl napisał(a): > Natomiast Canal+, a właściwie Kruk żąda ode mnie 300 zł ponieważ > oddałem kartę kilka dni po terminie. Kruk ma tyle do "gadania" w świetle prawa co ja wysyłając do Ciebie list z treścią, że "wisisz" mi "stówkę". Zadzwoń do cyfry i dowiedz się co i jak (warto było znać regulamin, który się podpisało tudzież umowę o świdaczenie usług) i dogadać się z nimi na temat zwłoki oraz kosztów. Myślę, że odsetki będą znikome w porównaniu z tym, co otrzymałeś. Kaczor -- Łączę pozdrowienia... i różne inne wyrazy kaczor@NO_SPAM-plug.atn.pl |
||
2007-03-03 16:50 | Re: Kruk (Canal plus) - zwrot karty 7 dni po terminie - 300zł kary(!) | mzacharzewski |
Właśnie w tym rzecz - wydaje mi się, że w świetle obowiązującego prawa, nie można żądać 300zł kary umownej, za kilka dni zwłoki w oddaniu karty wartej (wg C+) 100zł - choć pewno jej rzeczywista wartość nie przekracza 10zł... A w regulaminie jest rzeczywiście napisane 300zł, pytanie: co z ochroną praw konsumenta? Czy to oznacza, że równie dobrze mogli napisać 3000zł i też musiałbym zapłacić??? Nie wydaje mi się. Poza tym, przecież C+ nie poniósł żadnych strat, z tytułu tego, że oddałem kartę kilka dni po terminie. Czy ktoś już miał do czynienia z podobną sprawą? Pozdrawiam: Marcin On 3 Mar, 16:08, "Michał \"Kaczor\" Niemczak" wrote: > mzacharzew...@linksoft.pl napisał(a): > > > Natomiast Canal+, a właściwie Kruk żąda ode mnie 300 zł ponieważ > > oddałem kartę kilka dni po terminie. > > Kruk ma tyle do "gadania" w świetle prawa co ja wysyłając do Ciebie list > z treścią, że "wisisz" mi "stówkę". > > Zadzwoń do cyfry i dowiedz się co i jak (warto było znać regulamin, > który się podpisało tudzież umowę o świdaczenie usług) i dogadać się z > nimi na temat zwłoki oraz kosztów. Myślę, że odsetki będą znikome w > porównaniu z tym, co otrzymałeś. > > Kaczor > -- > Łączę pozdrowienia... i różne inne wyrazy > kaczor@NO_SPAM-plug.atn.pl |
||
2007-03-03 21:58 | Re: Kruk (Canal plus) - zwrot karty 7 dni po terminie - 300zł kary(!) | Art |
Kluczowe pytanie brzmi: KIEDY odawałeś tą kartę? Pozdr |
||
2007-03-03 22:14 | Re: Kruk (Canal plus) - zwrot karty 7 dni po terminie - 300zł kary(!) | mzacharzewski |
A czytałeś temat wątku na którym się wypowiadasz? - przecież napisalem, że 7 dni po terminie. Tak czy inaczej, nie zapłacę tym hienom 300zł.. Wysyłam do C+ zapytanie ile realnej kary sobie życzą za niedotrzymanie terminu zwrotu karty (moim zdaniem maks. 10-20zł). A w poniedzialek uruchamiam UOKiK. A Wam wszystkim opiszę jak zakończyła się moja sprawa, co by jak najmniej ludzi nabierali na swoje sztuczki. Pozdrawiam: Marcin On 3 Mar, 21:58, "Art" > Kluczowe pytanie brzmi: > KIEDY odawałeś tą kartę? > > Pozdr |
||
2007-03-04 19:44 | Re: Kruk (Canal plus) - zwrot karty 7 dni po terminie | salicki |
Użytkownik wrote: > A czytałeś temat wątku na którym się wypowiadasz? - przecież > napisalem, że 7 dni po terminie. > Tak czy inaczej, nie zapłacę tym hienom 300zł.. > Wysyłam do C+ zapytanie ile realnej kary sobie życzą za niedotrzymanie > terminu zwrotu karty (moim zdaniem maks. 10-20zł). > A w poniedzialek uruchamiam UOKiK. > A Wam wszystkim opiszę jak zakończyła się moja sprawa, co by jak > najmniej ludzi nabierali na swoje sztuczki. > Pozdrawiam: > Marcin Dawniej polubowne zalatwienie sprawy z cyfra zakladalo przedluzenie na kolejny najkrotszy mozliwy okres i prawidlowe wypowiedzenie (z ponownym terminowym przeslaniem karty). Niemniej rzeczywiscie wyglada to na jakas prawnicza pulapke i miejmy nadzieje, ze uokik uzna to za klauzule abuzywną ... tak czy inaczej powodzenia ... |
nowsze | 1 | starsze |
Tytuł | Autor | Data |
---|---|---|
kruk i cyfra+ |
k | 2005-11-02 23:03 |
Laptop na Allegro - jak mniec 10 dni na zwrot i mozliwosc wrzucenia w koszty? |
SDD | 2006-02-21 14:59 |
sprzedaz poza lokalem na indywidualne zamowienie - czy tez 10 dni zwrot? |
Piotr | 2006-05-04 22:11 |
21 dni na zwrot pieniędzy |
tomasz bedliński | 2006-05-26 05:39 |
Zwrot towaru w ciagu kilku dni bez podania powodow - jest cos takiego |
Ludek Vasta | 2006-05-29 23:56 |
Zwrot towaru w ciągu 10 dni ? |
Marek | 2006-08-05 23:09 |
zwrot towaru - ile dni? |
Paulina | 2006-11-08 22:20 |
zwrot w ciagu 10 dni - jak interpretować term |
noname | 2007-01-10 09:28 |
KRUK i dlug w Cyfra+ |
piotr.jedrzejczyk | 2007-02-23 11:34 |
zwrot towaru do 7 dni - rozwiazanie umowy a Bilety Lotnicze? |
Olek_ | 2007-03-19 22:02 |