Money.plFirmaGrupa pl.soc.prawo

Walka z oszustwami, znanego oszusta i

poprzedni wątek | następny wątek pl.soc.prawo
2007-03-27 15:20 Walka z oszustwami, znanego oszusta i waldek
Zgodnie ze zmianą regulaminu 14 lutego, można było wypowiedzieć umowę z
neo, skorzystałem z tego prawa, podobnie jak i tysiące innych
użytkowników tego wspaniałego łącza.

Wszyscy wiedzą jak to jest u tego dostawcy, ciągła zmiana przepisów, i
traktowanie starych klientów jako dojne krowy, ciągle ich naciągając na
wysokie opłaty mimo świadczenia tańszych usług innym nowym klientom!
Byłem ich klientem od wielu lat, nareszcie zrezygnowałem z ich usługi
neostrada tp, z czego jestem zadowolony, niestety muszę posiadać od nich
jeszcze łącze telefoniczne aby korzystać z usług u innego dostawcy.
Powód jest znany wszystkim, mimo reklamom niskich opłat za internet,
obiecanej stałości przepisów ze strony TP-SA, rzeczywistość i stosowane
przez nich praktyki nie są zbyt przyjazne dla ich klientów. Kuszą niską
opłatą przez kilka miesięcy, następnie na wiele lat ładują człowieka w
bagno!

Mój problem polega na tym, że 06.02 złożyłem rezygnację z ich usług, w
tym celu aby załatwić sprawę jak najlepiej, udałem się do jednego z ich
punktów obsługi klienta i w konsultacji z pracownikiem ich firmy,
którego dokładnie poinformowałem o przyczynie mojej rezygnacji z ich
usług, postanowiłem napisać wypowiedzenie umowy o świadczenie usług
neostrada i zmiany pakietu usług telefonicznych na pakiet socjalny.
Pracownik ich firmy, dokładnie znając moje zamiary i oczekiwania w
stosunku co do treści załatwienia sprawy, oświadczył, że data
wypowiedzenia umowy w związku ze zmianą regulaminu musi przypadać na
koniec okresu rozliczeniowego, żeby operator miał czas możliwość
rozłączenia usługi. Dzięki temu zaproponował mi treść wypowiedzenia:

"Z dniem 28.02.2007 rezygnuję z usług neostrada TP"

Pracownik po sprawdzeniu napisanej prze ze mnie umowy, podstemplował
kserokopię wypowiedzenia tuż pod zaproponowanym przez siebie tekstem
pieczątką TP-SA wraz z datą 06.02.2007, następnie zabrał orginał do
przekazania do zarządu firmy! Po tej wizycie w tele-punkt całkowicie
wierząc kompetencjom i uczciwości pracownika TP-SA, dzięki jego
zapewnieniom, byłem przekonany, że wszystko jest OK. Pozostało mi
jedynie zamówić usługi u innego operatora i oczekiwać na wyłączenie
neostrady.

Po długich oczekiwaniach i z ciągle napływającymi informacjami o
przedłużających się terminach, w związku z dużą ilością wypowiedzeń,
spokojnie czekałem na zakończenie się mojej sprawy. W końcu otrzymałem
rachunek z TP-SA za marzec, gdzie nadal widniała ich ogromna kwota za
ich usługi neo, oraz mniejsza kwota abonamentu za telefon. W związku z
nie prawidłowością na rachunku, złożyłem telefoniczną reklamację do
niesłusznie naliczonej kwoty za internet. Na zgłoszenie reklamacji
otrzymałem pismo listem poleconym, gdzie operator wyjaśnił, że przyczyną
dalszego naliczenia opłat za neostrada jest nie przyjęcie mojego
wypowiedzenia, oraz po konsultacji telefonicznej z ich konsultantem
dowiedziałam się, że techniczne wyłączenia usługi dostępu do internetu
jakie nastąpiło w moim przypadku, jest pokierowane jedynie tym, że
zmieniłem wysokość abonamentu telefonicznego na pakiet socjalny.

"Telekomunikacja polska jest w posiadaniu pisma z dnia 6 lutego 2007, w
którym rezygnuje pan z usługi neostrada tp z dniem 28 lutego 2007. W
związku z tym rozwiązanie nie może nastąpić z powodu zmiany regulaminu
świadczenia usług neostrada tp - bez naliczania opłat za zerwanie umowy.
Prosimy więc w terminie 14 dni od daty otrzymania niniejszej
korespondencji o pisemne potwierdzenie decyzji o rezygnacji usługi
neostrada tp z naliczeniem opłat dodatkowych za zerwanie umowy."

Prosił bym o jakąś informację, od zaprawionych w bojach byłych klientów
tego monopolisty, na temat sposobu egzekwowania swoich praw i walki z
oszustwami i nadużyciami ze strony TP-SA. Wszystkie dobre porady są
bardzo cenne, oczywiście z wykluczeniem metod terrorystycznych!:)
Myślę że nie będę jednym oszukanym w ten sposób klientem, chętnie
przyłączem się do innych osób na terenie Poznania lub okolic, aby
kontynuować walkę prawną z oszustem, minimalizując przewagę możliwości
giganta nad słabością jednostki, jeżeli należało będzie podjąć środki
prawne w celu dochodzenia swoich praw.


wklaczynski@poczta.onet.pl
2007-03-27 16:10 Re: Walka z oszustwami, znanego oszusta i monopolisy TP- Maluch

Użytkownik "waldek" napisał w wiadomości
news:eub64a$d70$6@news.onet.pl...
> Zgodnie ze zmianą regulaminu 14 lutego, można było wypowiedzieć umowę z

> "Z dniem 28.02.2007 rezygnuję z usług neostrada TP"

Jak byłeś sam i nie masz nagranej rozmowy, to jak udowodnisz, że tak było.
Tutaj, to może niechcący wpuścił Ciebie w krzaki, bo gdy normalnie
rezygnujesz to faktycznie na koniec okresu. TPSA równie dobrze może
twierdzić, że to Ty namieszałeś. Jeżeli napisałeś dosłownie, że z powodu
zmiany regulaminu to może być oczywiste, że nastąpiła pomyłka w dacie, bo
nie można w dniu 28.02 było rozwiązać umowy na podstawie zmiany regulaminu.
Pracownik telepunktu chyba nie jest władny do podejmowania takich decyzji.
Firma ma tam ileś dni na ustosunkowanie się i na dobrą sprawę ustosunkowała
się.

> dowiedziałam się, że techniczne wyłączenia usługi dostępu do internetu
> jakie nastąpiło w moim przypadku, jest pokierowane jedynie tym, że
> zmieniłem wysokość abonamentu telefonicznego na pakiet socjalny.

No tak przy pakiecie socjalnym nie można mieć neostrady.

> "Telekomunikacja polska jest w posiadaniu pisma z dnia 6 lutego 2007, w
> którym rezygnuje pan z usługi neostrada tp z dniem 28 lutego 2007. W
> związku z tym rozwiązanie nie może nastąpić z powodu zmiany regulaminu
> świadczenia usług neostrada tp - bez naliczania opłat za zerwanie umowy.
> Prosimy więc w terminie 14 dni od daty otrzymania niniejszej
> korespondencji o pisemne potwierdzenie decyzji o rezygnacji usługi
> neostrada tp z naliczeniem opłat dodatkowych za zerwanie umowy."

A tutaj to elegancką furtkę zostawili. Możesz bez żadnych strat pozostać
przy stanie sprzed wypowiedzenia. Trudna chyba sytuacja i TPSA też to widzi
i daje możliwość bezbolesnego rozwiązania tego zamieszania.
--
Maluch
2007-03-27 16:52 Re: Walka z oszustwami, znanego osz waldek
Widzę że nie tylko ja padłem ofiarą oszustwa, wynika że takie działanie
miało charakter zamierzony! I mam w gdzieś ich propozycję, wiem że mają
nadzieję, że koszty przerosną chęć dochodzenia prze za mnie moich praw,
Stać mnie na rozwiązanie prawne problemu! Oraz zamierzam dążyć do
upublicznienia medialnego mojej sytuacji!

http://di.com.pl/archiwum/15648.html
2007-03-27 18:34 Re: Walka z oszustwami, znanego oszusta i monopolisy TP-SA, jak sobie radzić?! Angie

Użytkownik "waldek" napisał w wiadomości
news:eubbg0$vqm$1@news.onet.pl...

> Widzę że nie tylko ja padłem ofiarą oszustwa,
> http://di.com.pl/archiwum/15648.html

Raczej padles ofiara wlasnej nieumiejetnosci czytania. Nawet w tym linku,
ktory wlasnie dales jest napisane " UKE przypomina klientom TP, że
wypowiedzenie umowy może nastąpić jedynie przed wejściem w życie danego
Regulaminu i jest skuteczne od dnia jego wejścia w życie.
Termin wejścia w życie postanowień nowego Regulaminu TP został określony na
dzień 15 lutego 2007 r. "

Angie

2007-03-27 19:33 Re: Walka z oszustwami, znanego osz waldek
Maluch napisał(a):
> A tutaj to elegancką furtkę zostawili. Możesz bez żadnych strat pozostać
> przy stanie sprzed wypowiedzenia. Trudna chyba sytuacja i TPSA też to
> widzi i daje możliwość bezbolesnego rozwiązania tego zamieszania.

I tak nie chcę ich łaski, kwestią sporną jest umowna kara, nie mają
podstaw aby nie przyjąć umowy i nadal naliczać abonament!
2007-03-27 20:06 Re: Walka z oszustwami, znanego oszusta i monopolisy TP- Maluch

Użytkownik "waldek" napisał w wiadomości
news:eubkuc$so8$2@news.onet.pl...

> I tak nie chcę ich łaski, kwestią sporną jest umowna kara, nie mają
> podstaw aby nie przyjąć umowy i nadal naliczać abonament!

Masz na myśli chyba, "nie przyjąć wypwiedzenia umowy". Widać, że oni też nie
wiedzą czego chcesz. Wypowiadasz umowę na podstawie zmiany regulaminu z
niewłaściwą datą, która wprowadziła całe zamieszanie /masło maślane/.
Dlatego chyba pytają, czy wiesz co robisz? i chcą potwierdzenia. Termin
wypowiedzenia ze względu na zmianę regulaminu już minął. Zmieniłeś telef.
na socjalny, co spowodowało, że nie możesz mieć neostrady. Jak nie
udowodnisz, że pracownik firmy wprowadził Ciebie w błąd, to musisz podjąć
decyzję czy zostajesz, inaczej będziesz płacił kary umowne. Może zamiast
emocjonalnie podchodzić do tej sprawy najpierw spróbuj porozumieć się z
TPSA. Przecież TPSA umożliwia powrót czyt. uciekinier może cofnąć swoją wolę
wypowiedzenia umowy. Teraz najważniejsze: i te osoby, które wracają mają
prawdopodobnie najlepsze umowy, czyli w promocji megainternet. Podpowiadam,
że może skoro to tak głupio wyszło, to może jakoś dogadacie się.
--
Maluch
2007-03-27 22:06 Re: Walka z oszustwami, znanego osz waldek
Maluch napisał(a):
>
> Użytkownik "waldek" napisał w wiadomości
> news:eubkuc$so8$2@news.onet.pl...
>
>> I tak nie chcę ich łaski, kwestią sporną jest umowna kara, nie mają
>> podstaw aby nie przyjąć umowy i nadal naliczać abonament!
>
> Masz na myśli chyba, "nie przyjąć wypwiedzenia umowy". Widać, że oni też
> nie wiedzą czego chcesz. Wypowiadasz umowę na podstawie zmiany
> regulaminu z niewłaściwą datą, która wprowadziła całe zamieszanie /masło
> maślane/. Dlatego chyba pytają, czy wiesz co robisz? i chcą
> potwierdzenia. Termin wypowiedzenia ze względu na zmianę regulaminu już
> minął. Zmieniłeś telef. na socjalny, co spowodowało, że nie możesz mieć
> neostrady. Jak nie udowodnisz, że pracownik firmy wprowadził Ciebie w
> błąd, to musisz podjąć decyzję czy zostajesz, inaczej będziesz płacił
> kary umowne. Może zamiast emocjonalnie podchodzić do tej sprawy najpierw
> spróbuj porozumieć się z TPSA. Przecież TPSA umożliwia powrót czyt.
> uciekinier może cofnąć swoją wolę wypowiedzenia umowy. Teraz
> najważniejsze: i te osoby, które wracają mają prawdopodobnie najlepsze
> umowy, czyli w promocji megainternet. Podpowiadam, że może skoro to tak
> głupio wyszło, to może jakoś dogadacie się.
Chyba mnie nie zrozumiałeś, nie ważne czy mogę udowodnić czy nie, raczej
spróbuję, ale w tym przypadku zostałem oszukany i ja to wiem na pewno, a
więc wiarygodność i uczciwość tej firmy spadła do zera, relacja klient i
usługodawca staje się powoli nie możliwa, nie potrzebuję od nich łaski,
a jeśli chcieli mi coś zaproponować lub mieli wątpliwości co do mojej
decyzji, to powinni do mnie zadzwonić i wyjaśnić sprawę, a nie
zignorować moje wypowiedzenie i naliczając rachunek za miesiąc w którym
umowa już mnie nie obowiązywała, dodatkowo wyłączając usługę z powodu
niemożliwości świadczenia usług. Faktem jest że umowa została
wypowiedziana, i w marcu już nie obowiązuje.
Kwestią jest umowa karna, stać mnie na jej zapłacenie, ale zostałem
oszukany, i to nie ma znaczenia czy nagrałem rozmowę czy nie,
obowiązkiem mnie jako konsumenta i innych konsumentów jest dociekanie
oraz udowodnienie prawdy, albo chociaż próbować do tego dążyć, aby w
przyszłości takie sytuacje się nie zdarzały, każdy może paść ofiarą
oszustów i hot sztaplerów, nawet jeżeli firma wielkością budzi zaufanie
i solidność może okazać się zwykłą zbieraniną cwaniaków, jeżeli będziemy
z tym walczyć możemy się spodziewać, że jakość usług świadczona w naszym
kraju będzie wysoka i firmy dopuszczające się takich nadużyć bez względu
na ich wielkość znikną z rynku lub przeniosą się do krajów gdzie tak jak
u nas kiedyś dopiero się kształtuje demokracja i jest podatna i jest za
słaba aby walczyć z tak z organizowaną hot sztaplarką.


2007-03-27 22:23 Re: Walka z oszustwami, znanego oszusta i monopolisy TP-SA, jak sobie radzić?! Angie

Użytkownik "waldek" napisał w wiadomości
news:eubtuf$fe$1@news.onet.pl...

> oszustów i hot sztaplerów,

Pal licho tych oszustow. A co to sa ci "hot sztaplerzy"? Hot to z
angielskiego goracy. Sztapler to hmm moze stapler?:-) co takie "gorace
zszywacze" robia?:)

Angie, ktora bardzo lubi, jak ktos uzywa słow, których nie zna:-)

2007-03-27 22:22 Re: Walka z oszustwami, znanego osz waldek
Angie napisał(a):
> Użytkownik "waldek" napisał w wiadomości
> news:eubtuf$fe$1@news.onet.pl...
>
>> oszustów i hot sztaplerów,
>
> Pal licho tych oszustow. A co to sa ci "hot sztaplerzy"? Hot to z
> angielskiego goracy. Sztapler to hmm moze stapler?:-) co takie "gorace
> zszywacze" robia?:)
>
> Angie, ktora bardzo lubi, jak ktos uzywa słow, których nie zna:-)
>
>
Dziwny z ciebie gościu, chyba że ktoś ci za to płaci, proszę w
przyszłości nie zabierać głosu w mojej sprawie. Prowadzenie takich
rozmów nie ma sensu!
2007-03-27 23:00 Re: Walka z oszustwami, znanego oszusta i monopolisy TP-SA, jak sobie radzić?! Angie

Użytkownik "waldek" napisał w wiadomości
news:eubuqs$3c3$1@news.onet.pl...

> Dziwny z ciebie gościu

Wiem, ze nie jestes zbyt bystry, ale nie trzeba byc mistrzem intelektu aby
wpasc na to, ze Angie to imie zenskie.

>proszę w przyszłości nie zabierać głosu w mojej sprawie

LOL. Poza tym dobrze sie czujesz? :-)

Angie

nowsze 1 starsze

Podobne dyskusje

Tytuł Autor Data

Wpadka znanego producenta!

konsument 2005-11-08 08:18

Nagroda za rozpracowanie znanego adwokata

Oriano 2005-12-03 11:13

wspolnota mieszkaniowa - walka z dłużnikami

mj 2005-12-30 09:15

Wspolnota mieszkaniowa - walka z dłużnikami

Renata Gołębiowska 2006-02-11 21:04

walka z PZU - oc komunikacyjne

mariusz 2006-03-01 20:02

Walka z urzedem skarbowym

pluton_ 2006-05-05 16:15

"Uwaga na oszusta" - czy tak można ??

Marsjusz 2006-08-11 11:01

walka z ZUS-em

Grim 2006-12-04 11:45

Walka z NASK

Norbert 2007-02-23 21:19

Walka z operatorem !

Plusek$ 2007-04-20 14:06