poprzedni wątek | następny wątek | pl.soc.prawo |
2007-03-27 15:20 | Walka z oszustwami, znanego oszusta i | waldek |
Zgodnie ze zmianą regulaminu 14 lutego, można było wypowiedzieć umowę z neo, skorzystałem z tego prawa, podobnie jak i tysiące innych użytkowników tego wspaniałego łącza. Wszyscy wiedzą jak to jest u tego dostawcy, ciągła zmiana przepisów, i traktowanie starych klientów jako dojne krowy, ciągle ich naciągając na wysokie opłaty mimo świadczenia tańszych usług innym nowym klientom! Byłem ich klientem od wielu lat, nareszcie zrezygnowałem z ich usługi neostrada tp, z czego jestem zadowolony, niestety muszę posiadać od nich jeszcze łącze telefoniczne aby korzystać z usług u innego dostawcy. Powód jest znany wszystkim, mimo reklamom niskich opłat za internet, obiecanej stałości przepisów ze strony TP-SA, rzeczywistość i stosowane przez nich praktyki nie są zbyt przyjazne dla ich klientów. Kuszą niską opłatą przez kilka miesięcy, następnie na wiele lat ładują człowieka w bagno! Mój problem polega na tym, że 06.02 złożyłem rezygnację z ich usług, w tym celu aby załatwić sprawę jak najlepiej, udałem się do jednego z ich punktów obsługi klienta i w konsultacji z pracownikiem ich firmy, którego dokładnie poinformowałem o przyczynie mojej rezygnacji z ich usług, postanowiłem napisać wypowiedzenie umowy o świadczenie usług neostrada i zmiany pakietu usług telefonicznych na pakiet socjalny. Pracownik ich firmy, dokładnie znając moje zamiary i oczekiwania w stosunku co do treści załatwienia sprawy, oświadczył, że data wypowiedzenia umowy w związku ze zmianą regulaminu musi przypadać na koniec okresu rozliczeniowego, żeby operator miał czas możliwość rozłączenia usługi. Dzięki temu zaproponował mi treść wypowiedzenia: "Z dniem 28.02.2007 rezygnuję z usług neostrada TP" Pracownik po sprawdzeniu napisanej prze ze mnie umowy, podstemplował kserokopię wypowiedzenia tuż pod zaproponowanym przez siebie tekstem pieczątką TP-SA wraz z datą 06.02.2007, następnie zabrał orginał do przekazania do zarządu firmy! Po tej wizycie w tele-punkt całkowicie wierząc kompetencjom i uczciwości pracownika TP-SA, dzięki jego zapewnieniom, byłem przekonany, że wszystko jest OK. Pozostało mi jedynie zamówić usługi u innego operatora i oczekiwać na wyłączenie neostrady. Po długich oczekiwaniach i z ciągle napływającymi informacjami o przedłużających się terminach, w związku z dużą ilością wypowiedzeń, spokojnie czekałem na zakończenie się mojej sprawy. W końcu otrzymałem rachunek z TP-SA za marzec, gdzie nadal widniała ich ogromna kwota za ich usługi neo, oraz mniejsza kwota abonamentu za telefon. W związku z nie prawidłowością na rachunku, złożyłem telefoniczną reklamację do niesłusznie naliczonej kwoty za internet. Na zgłoszenie reklamacji otrzymałem pismo listem poleconym, gdzie operator wyjaśnił, że przyczyną dalszego naliczenia opłat za neostrada jest nie przyjęcie mojego wypowiedzenia, oraz po konsultacji telefonicznej z ich konsultantem dowiedziałam się, że techniczne wyłączenia usługi dostępu do internetu jakie nastąpiło w moim przypadku, jest pokierowane jedynie tym, że zmieniłem wysokość abonamentu telefonicznego na pakiet socjalny. "Telekomunikacja polska jest w posiadaniu pisma z dnia 6 lutego 2007, w którym rezygnuje pan z usługi neostrada tp z dniem 28 lutego 2007. W związku z tym rozwiązanie nie może nastąpić z powodu zmiany regulaminu świadczenia usług neostrada tp - bez naliczania opłat za zerwanie umowy. Prosimy więc w terminie 14 dni od daty otrzymania niniejszej korespondencji o pisemne potwierdzenie decyzji o rezygnacji usługi neostrada tp z naliczeniem opłat dodatkowych za zerwanie umowy." Prosił bym o jakąś informację, od zaprawionych w bojach byłych klientów tego monopolisty, na temat sposobu egzekwowania swoich praw i walki z oszustwami i nadużyciami ze strony TP-SA. Wszystkie dobre porady są bardzo cenne, oczywiście z wykluczeniem metod terrorystycznych!:) Myślę że nie będę jednym oszukanym w ten sposób klientem, chętnie przyłączem się do innych osób na terenie Poznania lub okolic, aby kontynuować walkę prawną z oszustem, minimalizując przewagę możliwości giganta nad słabością jednostki, jeżeli należało będzie podjąć środki prawne w celu dochodzenia swoich praw. wklaczynski@poczta.onet.pl |
2007-03-27 16:10 | Re: Walka z oszustwami, znanego oszusta i monopolisy TP- | Maluch |
Użytkownik "waldek" news:eub64a$d70$6@news.onet.pl... > Zgodnie ze zmianą regulaminu 14 lutego, można było wypowiedzieć umowę z > "Z dniem 28.02.2007 rezygnuję z usług neostrada TP" Jak byłeś sam i nie masz nagranej rozmowy, to jak udowodnisz, że tak było. Tutaj, to może niechcący wpuścił Ciebie w krzaki, bo gdy normalnie rezygnujesz to faktycznie na koniec okresu. TPSA równie dobrze może twierdzić, że to Ty namieszałeś. Jeżeli napisałeś dosłownie, że z powodu zmiany regulaminu to może być oczywiste, że nastąpiła pomyłka w dacie, bo nie można w dniu 28.02 było rozwiązać umowy na podstawie zmiany regulaminu. Pracownik telepunktu chyba nie jest władny do podejmowania takich decyzji. Firma ma tam ileś dni na ustosunkowanie się i na dobrą sprawę ustosunkowała się. > dowiedziałam się, że techniczne wyłączenia usługi dostępu do internetu > jakie nastąpiło w moim przypadku, jest pokierowane jedynie tym, że > zmieniłem wysokość abonamentu telefonicznego na pakiet socjalny. No tak przy pakiecie socjalnym nie można mieć neostrady. > "Telekomunikacja polska jest w posiadaniu pisma z dnia 6 lutego 2007, w > którym rezygnuje pan z usługi neostrada tp z dniem 28 lutego 2007. W > związku z tym rozwiązanie nie może nastąpić z powodu zmiany regulaminu > świadczenia usług neostrada tp - bez naliczania opłat za zerwanie umowy. > Prosimy więc w terminie 14 dni od daty otrzymania niniejszej > korespondencji o pisemne potwierdzenie decyzji o rezygnacji usługi > neostrada tp z naliczeniem opłat dodatkowych za zerwanie umowy." A tutaj to elegancką furtkę zostawili. Możesz bez żadnych strat pozostać przy stanie sprzed wypowiedzenia. Trudna chyba sytuacja i TPSA też to widzi i daje możliwość bezbolesnego rozwiązania tego zamieszania. -- Maluch |
||
2007-03-27 16:52 | Re: Walka z oszustwami, znanego osz | waldek |
Widzę że nie tylko ja padłem ofiarą oszustwa, wynika że takie działanie miało charakter zamierzony! I mam w gdzieś ich propozycję, wiem że mają nadzieję, że koszty przerosną chęć dochodzenia prze za mnie moich praw, Stać mnie na rozwiązanie prawne problemu! Oraz zamierzam dążyć do upublicznienia medialnego mojej sytuacji! http://di.com.pl/archiwum/15648.html |
||
2007-03-27 18:34 | Re: Walka z oszustwami, znanego oszusta i monopolisy TP-SA, jak sobie radzić?! | Angie |
Użytkownik "waldek" news:eubbg0$vqm$1@news.onet.pl... > Widzę że nie tylko ja padłem ofiarą oszustwa, > http://di.com.pl/archiwum/15648.html Raczej padles ofiara wlasnej nieumiejetnosci czytania. Nawet w tym linku, ktory wlasnie dales jest napisane " UKE przypomina klientom TP, że wypowiedzenie umowy może nastąpić jedynie przed wejściem w życie danego Regulaminu i jest skuteczne od dnia jego wejścia w życie. Termin wejścia w życie postanowień nowego Regulaminu TP został określony na dzień 15 lutego 2007 r. " Angie |
||
2007-03-27 19:33 | Re: Walka z oszustwami, znanego osz | waldek |
Maluch napisał(a): > A tutaj to elegancką furtkę zostawili. Możesz bez żadnych strat pozostać > przy stanie sprzed wypowiedzenia. Trudna chyba sytuacja i TPSA też to > widzi i daje możliwość bezbolesnego rozwiązania tego zamieszania. I tak nie chcę ich łaski, kwestią sporną jest umowna kara, nie mają podstaw aby nie przyjąć umowy i nadal naliczać abonament! |
||
2007-03-27 20:06 | Re: Walka z oszustwami, znanego oszusta i monopolisy TP- | Maluch |
Użytkownik "waldek" news:eubkuc$so8$2@news.onet.pl... > I tak nie chcę ich łaski, kwestią sporną jest umowna kara, nie mają > podstaw aby nie przyjąć umowy i nadal naliczać abonament! Masz na myśli chyba, "nie przyjąć wypwiedzenia umowy". Widać, że oni też nie wiedzą czego chcesz. Wypowiadasz umowę na podstawie zmiany regulaminu z niewłaściwą datą, która wprowadziła całe zamieszanie /masło maślane/. Dlatego chyba pytają, czy wiesz co robisz? i chcą potwierdzenia. Termin wypowiedzenia ze względu na zmianę regulaminu już minął. Zmieniłeś telef. na socjalny, co spowodowało, że nie możesz mieć neostrady. Jak nie udowodnisz, że pracownik firmy wprowadził Ciebie w błąd, to musisz podjąć decyzję czy zostajesz, inaczej będziesz płacił kary umowne. Może zamiast emocjonalnie podchodzić do tej sprawy najpierw spróbuj porozumieć się z TPSA. Przecież TPSA umożliwia powrót czyt. uciekinier może cofnąć swoją wolę wypowiedzenia umowy. Teraz najważniejsze: i te osoby, które wracają mają prawdopodobnie najlepsze umowy, czyli w promocji megainternet. Podpowiadam, że może skoro to tak głupio wyszło, to może jakoś dogadacie się. -- Maluch |
||
2007-03-27 22:06 | Re: Walka z oszustwami, znanego osz | waldek |
Maluch napisał(a): > > Użytkownik "waldek" > news:eubkuc$so8$2@news.onet.pl... > >> I tak nie chcę ich łaski, kwestią sporną jest umowna kara, nie mają >> podstaw aby nie przyjąć umowy i nadal naliczać abonament! > > Masz na myśli chyba, "nie przyjąć wypwiedzenia umowy". Widać, że oni też > nie wiedzą czego chcesz. Wypowiadasz umowę na podstawie zmiany > regulaminu z niewłaściwą datą, która wprowadziła całe zamieszanie /masło > maślane/. Dlatego chyba pytają, czy wiesz co robisz? i chcą > potwierdzenia. Termin wypowiedzenia ze względu na zmianę regulaminu już > minął. Zmieniłeś telef. na socjalny, co spowodowało, że nie możesz mieć > neostrady. Jak nie udowodnisz, że pracownik firmy wprowadził Ciebie w > błąd, to musisz podjąć decyzję czy zostajesz, inaczej będziesz płacił > kary umowne. Może zamiast emocjonalnie podchodzić do tej sprawy najpierw > spróbuj porozumieć się z TPSA. Przecież TPSA umożliwia powrót czyt. > uciekinier może cofnąć swoją wolę wypowiedzenia umowy. Teraz > najważniejsze: i te osoby, które wracają mają prawdopodobnie najlepsze > umowy, czyli w promocji megainternet. Podpowiadam, że może skoro to tak > głupio wyszło, to może jakoś dogadacie się. Chyba mnie nie zrozumiałeś, nie ważne czy mogę udowodnić czy nie, raczej spróbuję, ale w tym przypadku zostałem oszukany i ja to wiem na pewno, a więc wiarygodność i uczciwość tej firmy spadła do zera, relacja klient i usługodawca staje się powoli nie możliwa, nie potrzebuję od nich łaski, a jeśli chcieli mi coś zaproponować lub mieli wątpliwości co do mojej decyzji, to powinni do mnie zadzwonić i wyjaśnić sprawę, a nie zignorować moje wypowiedzenie i naliczając rachunek za miesiąc w którym umowa już mnie nie obowiązywała, dodatkowo wyłączając usługę z powodu niemożliwości świadczenia usług. Faktem jest że umowa została wypowiedziana, i w marcu już nie obowiązuje. Kwestią jest umowa karna, stać mnie na jej zapłacenie, ale zostałem oszukany, i to nie ma znaczenia czy nagrałem rozmowę czy nie, obowiązkiem mnie jako konsumenta i innych konsumentów jest dociekanie oraz udowodnienie prawdy, albo chociaż próbować do tego dążyć, aby w przyszłości takie sytuacje się nie zdarzały, każdy może paść ofiarą oszustów i hot sztaplerów, nawet jeżeli firma wielkością budzi zaufanie i solidność może okazać się zwykłą zbieraniną cwaniaków, jeżeli będziemy z tym walczyć możemy się spodziewać, że jakość usług świadczona w naszym kraju będzie wysoka i firmy dopuszczające się takich nadużyć bez względu na ich wielkość znikną z rynku lub przeniosą się do krajów gdzie tak jak u nas kiedyś dopiero się kształtuje demokracja i jest podatna i jest za słaba aby walczyć z tak z organizowaną hot sztaplarką. |
||
2007-03-27 22:23 | Re: Walka z oszustwami, znanego oszusta i monopolisy TP-SA, jak sobie radzić?! | Angie |
Użytkownik "waldek" news:eubtuf$fe$1@news.onet.pl... > oszustów i hot sztaplerów, Pal licho tych oszustow. A co to sa ci "hot sztaplerzy"? Hot to z angielskiego goracy. Sztapler to hmm moze stapler?:-) co takie "gorace zszywacze" robia?:) Angie, ktora bardzo lubi, jak ktos uzywa słow, których nie zna:-) |
||
2007-03-27 22:22 | Re: Walka z oszustwami, znanego osz | waldek |
Angie napisał(a): > Użytkownik "waldek" > news:eubtuf$fe$1@news.onet.pl... > >> oszustów i hot sztaplerów, > > Pal licho tych oszustow. A co to sa ci "hot sztaplerzy"? Hot to z > angielskiego goracy. Sztapler to hmm moze stapler?:-) co takie "gorace > zszywacze" robia?:) > > Angie, ktora bardzo lubi, jak ktos uzywa słow, których nie zna:-) > > Dziwny z ciebie gościu, chyba że ktoś ci za to płaci, proszę w przyszłości nie zabierać głosu w mojej sprawie. Prowadzenie takich rozmów nie ma sensu! |
||
2007-03-27 23:00 | Re: Walka z oszustwami, znanego oszusta i monopolisy TP-SA, jak sobie radzić?! | Angie |
Użytkownik "waldek" news:eubuqs$3c3$1@news.onet.pl... > Dziwny z ciebie gościu Wiem, ze nie jestes zbyt bystry, ale nie trzeba byc mistrzem intelektu aby wpasc na to, ze Angie to imie zenskie. >proszę w przyszłości nie zabierać głosu w mojej sprawie LOL. Poza tym dobrze sie czujesz? :-) Angie |
nowsze | 1 | starsze |
Tytuł | Autor | Data |
---|---|---|
Wpadka znanego producenta! |
konsument | 2005-11-08 08:18 |
Nagroda za rozpracowanie znanego adwokata |
Oriano | 2005-12-03 11:13 |
wspolnota mieszkaniowa - walka z dłużnikami |
mj | 2005-12-30 09:15 |
Wspolnota mieszkaniowa - walka z dłużnikami |
Renata Gołębiowska | 2006-02-11 21:04 |
walka z PZU - oc komunikacyjne |
mariusz | 2006-03-01 20:02 |
Walka z urzedem skarbowym |
pluton_ | 2006-05-05 16:15 |
"Uwaga na oszusta" - czy tak można ?? |
Marsjusz | 2006-08-11 11:01 |
walka z ZUS-em |
Grim | 2006-12-04 11:45 |
Walka z NASK |
Norbert | 2007-02-23 21:19 |
Walka z operatorem ! |
Plusek$ | 2007-04-20 14:06 |