Money.plFirmaGrupa pl.soc.prawo

Olbrzymie kłopoty z reklamacją telewizora.

poprzedni wątek | następny wątek pl.soc.prawo
2007-10-26 22:34 Olbrzymie kłopoty z reklamacją telewizora. dariusz.walczyk
Witam,

będzie trochę przydługo

moja sprawa wygląda następująco
Kupiłem Telewizor plazmowy w sklepie Agito.pl, paczka przyszła z
lekkim opóźnieniem.
Sprawdziłem przy kurierze czy nie ma uszkodzeń, telewizor był cały,
ekran czyściutki bez żadnej ryski.
Kurier pojechał, a ja przystąpiłem do montażu. Po włączeniu telewizor
strasznie bzyczał, wręcz burczał.
Zadzwoniłem do Panasonica spytać czy to na pewno jakaś usterka -
potwierdzili.
Zgłosiłem sprawę do Agito, z prośbą o wymianę na sprawny egzemplarz.
Kazali telewizor odesłać do magazynu w Chorzowie, tak zrobiłem -
paczkę wysłałem 17.10.2007.
Dotarła tam 19.10.2007. Sklep miał 2 dni (wg ich regulaminu na
ustosunkowanie się). Nie odzywali się, więc napisałem ponownie.
23.10.2007 - napisali:

"Produkt do nas dotarł.

Niestety ale wbrew Państwa zapewnieniom, o braku jakichkolwiek
uszkodzeń mechanicznych takowe znajdują się w telewizorze.
Konkretnie, uszkodzony jest wyświetlacz. Pęknięcie w lewym górnym
rogu. Sam karton nie nosił śladów uszkodzenia w rzeczonym miejscu.
Z uwagi na zaistniałą sytuację(brak protokołu szkody sporządzonego
podczas odbioru paczki) i uszkodzenia mechanicznego wyświetlacza,
reklamacja nie może być rozpatrzona w trybie przyśpieszonym.

Protokół szkody o którym napisałem powyżej zostanie sporządzony w
naszym magazynie. Jednocześnie nie możemy zagwarantować pozytywnego
zakończenia reklamacji.
Jest nam niezmiernie przykro ale na tę chwilę nic więcej nie możemy
zrobić."

Przeklnąłem. Co za .......!!!

Napisałem do zarządu skargę.
24.10.2007 dostałem odpowiedź, że protokół szkody został już spisany.
Dzień później zadzwoniłem do UPS w Katowicach z prośbą o informację.
Dostałem email treści:
"Witam,
informuję,iż przesyłka o numerze nadania
została doręczona dnia 19.10.07. zgodnie z adresem znajdującym się na
dowodzie nadania i została przyjęta bez zastrzeżeń. Do dnia
dzisiejszego nie został sporządzony protokół szkody ani nie mieliśmy
sygnałów by taki protokół sporządzić."

Znów więc, napisałem do Agito z pytaniem "Jak to w takim razie jest z
tym protokołem?"

Dziś (26.10.2007), pani z Agito odpisała, że protokół został
sporządzony tylko go jeszcze kurier nie zabrał.

Sprawę zgłosiłem wczoraj do Federacji Konsumentów.
Co mogę jeszcze zrobić, aby zaczeli mnie poważnie traktować i żebym
dostał sprawny telewizor lub odzyskał pieniądze?

Pozdrawiam
nowsze 1 starsze

Podobne dyskusje

Tytuł Autor Data

Problem z reklamacją - prośba o pomoc

fiorel 2005-10-23 03:04

Wygrany przetarg i kłopoty

Aro 2006-04-23 12:37

kłopoty z laptopem

akala 2007-01-22 20:05

Kłopoty z umową przedwstępną

ath 2007-04-02 13:53

Allegro - czy można mieć kłopoty ze Skarbówką ?

MZibi Wawa 2007-05-23 15:41

kłopoty z pracodawcą

Blue 2007-09-24 14:40