poprzedni wątek | następny wątek | pl.soc.prawo |
2007-11-09 17:03 | Problem z serwisem | Bartek |
Problem jakich pewnie wiele. Oddałem do naprawy pogwarancyjnej aparat foto. Zatarł się mechanizm silniczka na skutek piasku w obudowie. Gość prowadzący serwis od początku wiedział, w czym rzecz, co mam udokumentowane rozmowami mailowymi oraz na gadu-gadu (znał stan przedmiotu - wiedział o piasku). Wymienił silnik, pobrał standardową opłatę za tę usługę poczym doliczył 50 zł za czyszczenie wnętrza. Po 2 tygodniach awaria się ponowiła. Oddałem wiec ponownie aparat. Mało tego, że "naprawia" go od miesiąca, to teraz stwierdził że czeka na ekspertyzę prawną czy przypadkiem nie muszę płacić za powtórną naprawę, gdyż silnik się zatarł na skutek ... piasku w aparacie, którego szanowny fachman nie raczył usunąć przy 1-szej naprawie. Pachnie mi to wyłudzeniem. Jakie kroki podjąć. Dogadać się z gościem nie idzie - to ten z tych co wiedzą wszystko lepiej. Jak mu zasugerowałem, że mnie nic nie interesuje i mam otrzymać aparat sprawny bez płacenia to stwierdził że mu groźę i idzie na policję. Meritum sprawy - moje pytania 1) czy pobieranie dwóch opłat za TĄ SAMĄ NAPRAWĘ na skutek ewidentnego zaniedbania ze strony serwisu jest dozwolone, 2) czy jest to forma wyłudzenia? 3) Policja czy sąd cywilny. Jeśli ten drugi - jaka podstawa prawna. Czy rządać naprawy aparatu, zadośćuczynienia czy raczej zwrotu kosztów? Dziękuję bardzo za pomoc !!! |
nowsze | 1 | starsze |
Tytuł | Autor | Data |
---|---|---|
problem |
Przemek | 2005-11-28 16:05 |
problem z serwisem |
Marcin | 2006-06-13 23:26 |
problem z serwisem i pewna znana marka ... |
Blazej Szymon Patrzalek | 2006-08-29 20:37 |
problem |
marek | 2006-10-21 22:20 |
problem |
prawo | 2006-11-04 10:30 |
OC- problem |
MKŁukasz | 2007-05-04 13:11 |
Problem |
UE | 2007-06-09 23:04 |
Problemy z serwisem samochodowym, czyli jak mnie wytutkali. |
Marcin [3M] | 2007-07-21 22:26 |
problem z ... OC |
Kasia | 2007-08-20 19:43 |
problem |
Mariusz J. | 2007-10-27 19:50 |