poprzedni wątek | następny wątek | pl.soc.prawo |
2008-05-16 15:03 | Re: Jak to ugryzc? Polsat... | Troll |
Użytkownik "Liwiusz" news:g0jvfd$7ai$6@news.onet.pl... > Troll pisze: >> >> Użytkownik "Johnson" >> news:g0jn67$oif$2@inews.gazeta.pl... >>> Liwiusz pisze: >>> >>>> >>>> Teoretycznie Ty masz rację - operator ustami swojego konsultanta >>>> uzgodnił z Tobą nowe warunki, na mocy których rozwiązanie umowy >>>> nastąpiłoby w momencie zaprzestania płatności. >>> >>> Wątpię czy konsultant ma pełnomocnictwo do zawierania umów. >> >> no to w gre wejdzie oszustwo z 286 > > > A jaką korzyść majątkową uzyskał w tej sytuacji konsultant? nie on a polsat, uzyskal dla poslat , polecam lekture art 115 ust 4 kk, pozostaj ekwestia udowodnienia celowosci dzialania i w ogole tego faktu, a to mozna spraewdzic dzowniac i pytajac sie masowo, stad mozna wywnioskowac czy sa takie odgorne instrukcje. Jezeli tak, moze dosjc do tego podzeganie do oszustwa. P. |
2008-05-16 15:08 | Re: Jak to ugryzc? Polsat... | Liwiusz |
Troll pisze: > > Użytkownik "Liwiusz" > wiadomości news:g0jvfd$7ai$6@news.onet.pl... >> Troll pisze: >>> >>> Użytkownik "Johnson" >>> news:g0jn67$oif$2@inews.gazeta.pl... >>>> Liwiusz pisze: >>>> >>>>> >>>>> Teoretycznie Ty masz rację - operator ustami swojego konsultanta >>>>> uzgodnił z Tobą nowe warunki, na mocy których rozwiązanie umowy >>>>> nastąpiłoby w momencie zaprzestania płatności. >>>> >>>> Wątpię czy konsultant ma pełnomocnictwo do zawierania umów. >>> >>> no to w gre wejdzie oszustwo z 286 >> >> >> A jaką korzyść majątkową uzyskał w tej sytuacji konsultant? > > nie on a polsat, uzyskal dla poslat , polecam lekture art 115 ust 4 kk, > pozostaj ekwestia udowodnienia celowosci dzialania i w ogole tego faktu, > a to mozna spraewdzic dzowniac i pytajac sie masowo, stad mozna > wywnioskowac czy sa takie odgorne instrukcje. > Jezeli tak, moze dosjc do tego podzeganie do oszustwa. Nie sądzę jednak, aby w tym przypadku takie instrukcje istniały, podejrzewam raczej niekompetencję konsultanta. Choć z drugiej strony mówił rację: nie trzeba wypowiadać umowy, można nie płacić, usługa zostanie odłączona. Jest raczej rzeczą oczywistą, że nie zostanie odłączona od razu, jak również że za okres jej aktywacji będzie pobierana opłata. Próba zrobienia z tego przestępstwa to imho bardzo ślepa uliczka. -- Pozdrawiam! Liwiusz Masz wierzytelność i chcesz ją sprzedać lub potrzebujesz pomocy w jej egzekucji => http://www.kwm.net.pl |
||
2008-05-16 18:49 | Re: Jak to ugryzc? Polsat... | Heming |
Użytkownik "Damian" news:g0jm38$mth$1@news.dialog.net.pl... [cut] Trzeba sie stosowac do regulaminu, a nie do tego co Ci powie "panienka z okienka". |
||
2008-05-16 21:51 | Re: Jak to ugryzc? Polsat... | Gotfryd Smolik news |
On Fri, 16 May 2008, Johnson wrote: > Liwiusz pisze: > >> Teoretycznie Ty masz rację - operator ustami swojego konsultanta uzgodnił >> z Tobą nowe warunki, na mocy których rozwiązanie umowy nastąpiłoby w >> momencie zaprzestania płatności. > > Wątpię czy konsultant ma pełnomocnictwo do zawierania umów. > Infolinia jak nazwa wskazuje raczej służy do udzielenia informacji. ...lub dez... ;) Ale ja nie o tym; poproszę o komentarz do przepisu: http://prawo-nieruchomosci.krn.pl/Kodeks-cywilny-1_2_117.html +++ Art. 97 Osobę czynnš w lokalu przedsiębiorstwa przeznaczonym do obsługiwania publicznoci poczytuje się w razie wštpliwoci za umocowanš do dokonywania czynnoci prawnych, które zazwyczaj bywajš dokonywane z osobami korzystajšcymi z usług tego przedsiębiorstwa. --- Rozumiem, że w latach 60' ustawodawca nie rozwodził się nad umowami zawieranymi na odległość. Ale dura lex, sed lex: widzi tam ktoś zapis, że klient ma RÓWNIEŻ być w tym lokalu? Bo ja to wiecie, okulary itepe... ale nie widzę! Albo zapis, że ma widzieć tego kto jest w tym lokalu? Jak rozumiem, miejce pracy stanowi "lokal przedsiębiorstwa", nawet jeśli pracownik pracuje zdalnie z domu (za co mu przedsiębiorstwo płaci), a fakt iż staje się "przeznaczony do obsługi publiczności" IMVHO jest oczywisty. Czyli klient nie musi pytać "czy siedzi Pan w lokalu firmy XXX". Rozmawia z "osobą czynną w lokalu przedsiębiorstwa" i tyle. Dobrze gadam? :> BTW: mi w KC brakuje przepisu: "Zawarcie pełnomocnictwa do zawierania umów oznacza udzielenie pełnomocnictwa do ich rozwiązywania w takim zakresie, w jakim pełnomocnictwo obejmuje zawieranie, a przyjęcie pełnomocnictwa do zawierania umów oznacza zobowiązanie pełnomocnika do przyj- mowania zgłoszeń rozwiązania umowy w zakresie i czasie w którym przyjmuje zgłoszenia chęci ich zawierania". Przynajmniej pełnomocnicy Tele 2 mieliby robotę :) pzdr, Gotfryd |
||
2008-05-17 00:12 | Re: Jak to ugryzc? Polsat... | |
Użytkownik Liwiusz napisał: > Troll pisze: > >> >> Użytkownik "Johnson" >> news:g0jn67$oif$2@inews.gazeta.pl... >> >>> Liwiusz pisze: >>> >>>> >>>> Teoretycznie Ty masz rację - operator ustami swojego konsultanta >>>> uzgodnił z Tobą nowe warunki, na mocy których rozwiązanie umowy >>>> nastąpiłoby w momencie zaprzestania płatności. >>> >>> >>> Wątpię czy konsultant ma pełnomocnictwo do zawierania umów. >> >> >> no to w gre wejdzie oszustwo z 286 > > > > A jaką korzyść majątkową uzyskał w tej sytuacji konsultant? > > > nie konsultant a firma dla ktorej pracuje. a korzysc to wartosc trzymiesiecznego abonamentu |
||
2008-05-17 08:14 | Re: Jak to ugryzc? Polsat... | Troll |
> Próba zrobienia z tego przestępstwa to imho bardzo ślepa uliczka. > a ja uwazam ze niektorym firmom przydalaby sie taka terapia wstrzasowa :) P. |
||
2008-05-17 12:40 | Re: Jak to ugryzc? Polsat... | Alek |
Użytkownik "Johnson" > > Infolinia jak nazwa wskazuje raczej służy do udzielenia informacji. > Choć można o tym dyskutować. Skoro można, to ja uważam, że rola rozwiązania techniczno- organizacyjnego pod nazwą "infolinia" nie wynika z jego nazwy a z zakresu czynności jakie się tam rzeczywiście wykonuje. Podobnie jak o prawnym znaczeniu dokumentu decyduje jego treść a nie nazwa. |
||
2008-05-18 20:58 | Re: Jak to ugryzc? Polsat... | Johnson |
Gotfryd Smolik news pisze: > Osobę czynnš w lokalu przedsiębiorstwa przeznaczonym do obsługiwania > publiczno?ci poczytuje się Jak znam życie "infolinia" siedzi całkiem gdzie indziej niż Polsat :) Firmy powierzają prowadzenie infolinii firmą zewnętrznym. Moja znajoma pracuje właśnie w takiej zewnętrznej. -- @2008 Johnson "Jest coraz gorzej..." |
||
2008-05-19 00:06 | Re: Jak to ugryzc? Polsat... | Johnson |
Damian pisze: >> Nieprawda. Po prostu dlatego że nie czytałeś regulaminu. > > Regulamin czytalem i znam go bardzo dobrze. Twoje zachowanie mówi jednak co innego. -- @2008 Johnson "Jest coraz gorzej..." |
nowsze | 1 2 | starsze |
Tytuł | Autor | Data |
---|---|---|
rozwód co i jak |
Asia | 2006-01-07 17:31 |
Jak udowodnic? |
hola | 2006-01-07 18:57 |
Marchewka vs Pietruszka - Jak to ugryzc? |
rezist.com | 2006-02-02 18:07 |
Jak pogonić Polsat |
Czapla | 2006-05-12 15:14 |
Jak sprawdzić zadłużenie spadkodawcy? |
CN | 2006-06-29 07:41 |
W jak windykacja. |
Neko | 2006-08-18 15:53 |
Czy retransmisja TVP1, TVP2, TVP3, Polsat, TVN jest legalna |
Rafał_M | 2007-02-02 13:50 |
Jak zmusić Unikę do wydania zaświadczenia |
Wrak Tristana | 2007-04-10 22:08 |
Jak sie dowiedziec jak sprawa sadowa toczy sie przeciwko mnie? |
Grzegorz | 2007-06-15 18:05 |
Jak zbierać dowody aby były mocne? |
contact_agentedwardfring1 | 2007-07-01 18:30 |