poprzedni wątek | następny wątek | pl.soc.prawo |
2008-07-15 14:12 | konsekwencje wydłużonej realizacji zamówienia | JacusB |
Witam, zamawiając pewien towar do domu (przez internet) otrzymałem maila: "Realizacja zamówienia max 7-14 dni od momentu wpłynięcia zaliczki.Zeby zamowienie mogło pojsc oficjalnie do realizacji trzeba przelac 50% wartosci zamowienia na NASZE KONTO NR ..." Od wpłaty zaliczki minęło 14 dni a towaru nie ma. Kontaktując się ze sprzedawcą okazało się, że towar będzie za tydzień. Problem w tym, że na towar czeka ekipa, która musi czekać. Inne prace w domu też się przesuwają o tydzień. Jak wygląda sprawa jakiegoś odszkodowania w razie moich kosztów wynikających z opóźnienia. Czy da się jakoś zmusić lub nakłonić sprzedawcę do szybszej realizacji zamówienia? Na jakie przepisy się powoływać. |
nowsze | 1 | starsze |
Tytuł | Autor | Data |
---|---|---|
wyrok w sprawie karnej czas realizacji?? |
kesser | 2005-11-09 09:12 |
Anulowanie zamówienia przez sklep internetowy |
dream3r | 2006-01-25 13:31 |
Termin realizacji testamentu |
Krzych | 2006-02-10 19:11 |
Rezygnacja z odbioru zamówienia |
davido | 2006-02-16 17:50 |
zamówienia publiczne |
Aretkka | 2006-02-18 12:38 |
[Bank] Termin realizacji reklamacji |
ZbyszekW | 2006-06-23 09:28 |
odzyskanie zwrotu zadatku z zamówienia na samochó |
MONIKA | 2006-09-17 04:56 |
Egzekwowanie wywiązania się z zamówienia |
Mariusz Chwalba | 2006-10-16 18:47 |
realizacja zamówienia |
miffy | 2007-10-30 11:19 |
Czas realizacji zamowienia |
Jan Bartnik | 2008-04-10 13:37 |